ETTOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog aan het werk jwz
Hoezo om kwart over twaalf nog aan het werk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog aan het werk jwz
onderzoek dit datquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo om kwart over twaalf nog aan het werk?
Denk dat hij met zijn neus in de boeken zit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo om kwart over twaalf nog aan het werk?
Hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat hij met zijn neus in de boeken zit.
met koffie kan allesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje ben je al de hele dag aan het werk dan?
Kannen? Makkelijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ken iemand die drinkt er 16 op een dag. Haal jij dat?
Anders ik wel maar ja helaas helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu heb ik daar kapot veel trek in.
Heb nog wel Surstromming voor je liggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders ik wel maar ja helaas helaas.
Nee dankjewelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb nog wel Surstromming voor je liggen
Maak je het wel eens zelf?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders ik wel maar ja helaas helaas.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
emmen ligt niet aan zee mallerd
Ohja even vergeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
emmen ligt niet aan zee mallerd
Wel beetje eng als je ineens voor mijn deur staat zonder dat ik het weet enz.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik ooit voor je deur sta moet je dat maken oké
Niet die van mij haha.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
ooh la la... iemand's badritueel is klaar.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje eng als je ineens voor mijn deur staat zonder dat ik het weet enz.
Onbegrijpelijk dat ze dat zegt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat ze zei?
"Ga slapen gek"
Als je naar Ama gaat, moet je bij het huis met de schapen zijn... heb met de boeren kunnen regelen enzo.quote:
En dan ga jij in bad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat ze zei?
"Ga slapen gek"
En dat in Emmen. Dat wordt een zoektochtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je naar Ama gaat, moet je bij het huis met de schapen zijn... heb met de boeren kunnen regelen enzo.
Of kijken waar een baby Yoda in de woonkamer staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je naar Ama gaat, moet je bij het huis met de schapen zijn... heb met de boeren kunnen regelen enzo.
Nee, ga zo afsluiten en kroelen met dat mooi wezenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of kijken waar een baby Yoda in de woonkamer staat.
Naja zeg... namen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen vinden hem creepy staan daar in de kast hahaha.
Lekker kerel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ga zo afsluiten en kroelen met dat mooi wezen
Makes it all worth it
Liev, have funquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ga zo afsluiten en kroelen met dat mooi wezen
Makes it all worth it
nee hoor, heb toch zo'n 34 schapen geleverd? keizacht die beestenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan over een week pas knuffelen. #FML
Is toch anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor, heb toch zo'n 34 schapen geleverd? keizacht die beesten
Saai he? Ik verveel me de pleuris.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zij moet nu ook thuiswerken gelukkig
neuh... vind het wel leuk... lekker na het werken wandelen enzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Saai he? Ik verveel me de pleuris.
Ik wil gewoon weer op vakantie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neuh... vind het wel leuk... lekker na het werken wandelen enzo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergely vindt het niet zo leuk dat ik nergens een man voor nodig heb en alles zelf doe/kan.. dus heb 'm nu gevraagd of ie wil helpen met een nieuwe pc uitzoeken, aangezien hij in IT werkt (ook al heb ik de keuze al gemaakt)![]()
Ga danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer op vakantie.
Ja beter dat dan dat je helemaal in isolement zit idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel blij dat ik doordeweeks nog paar uurtjes werk heb per dag buiten de deur, zie verder weinig mensen dus wel fijn dat ik dan daar nog mensen spreek en zie.
Zie morgen wel 3 vrienden maar ja dat is tegenwoordig ook 1 of 2x per maand maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja beter dat dan dat je helemaal in isolement zit idd.
En buiten hun mag je ook niet meer mensen zien op een dag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie morgen wel 3 vrienden maar ja dat is tegenwoordig ook 1 of 2x per maand maar.
Klopt maar dat deed ik sowieso al niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En buiten hun mag je ook niet meer mensen zien op een dag.
Haha nee das matig hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar dat deed ik sowieso al niet hoor.Hele dag visite vind ik echt niet nodig hahaha.
Dat mag ook gewoon, leuk toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie morgen wel 3 vrienden maar ja dat is tegenwoordig ook 1 of 2x per maand maar.
Al mee bezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nu hem nog langzaam de kant van je keuze opduwen.
Hey boyquote:
Ik twijfel een beetje tusen mijn gebruikelijkequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergely vindt het niet zo leuk dat ik nergens een man voor nodig heb en alles zelf doe/kan.. dus heb 'm nu gevraagd of ie wil helpen met een nieuwe pc uitzoeken, aangezien hij in IT werkt (ook al heb ik de keuze al gemaakt)![]()
BUDAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje tusen mijn gebruikelijkeof voor de gelegenheid
Haagsiequote:
Hoe staat het met onze ketobuda?quote:
Goed goedquote:
Krijg je een videofoon?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:50 schreef Karzai het volgende:
ja de koffie is klaar, nog donker buiten,
![]()
Dagje vrij komen nieuwe bellen installeren in het pand
Tevens lekker uit geslapen
Si.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je de knoop al doorgehakt?
Dat lijkt me wel handig anders weet je niet voor wie je open doet, toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee die hebben we nu, maar valt steeds uit
nu een gewone bel, wel met telefoon geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |