Naja zeg... namen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen vinden hem creepy staan daar in de kast hahaha.
Lekker kerel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ga zo afsluiten en kroelen met dat mooi wezen
Makes it all worth it
Liev, have funquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ga zo afsluiten en kroelen met dat mooi wezen
Makes it all worth it
nee hoor, heb toch zo'n 34 schapen geleverd? keizacht die beestenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan over een week pas knuffelen. #FML
Is toch anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee hoor, heb toch zo'n 34 schapen geleverd? keizacht die beesten
Saai he? Ik verveel me de pleuris.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zij moet nu ook thuiswerken gelukkig
neuh... vind het wel leuk... lekker na het werken wandelen enzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Saai he? Ik verveel me de pleuris.
Ik wil gewoon weer op vakantie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neuh... vind het wel leuk... lekker na het werken wandelen enzo.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Lol, Gergely vindt het niet zo leuk dat ik nergens een man voor nodig heb en alles zelf doe/kan.. dus heb 'm nu gevraagd of ie wil helpen met een nieuwe pc uitzoeken, aangezien hij in IT werkt (ook al heb ik de keuze al gemaakt)![]()
Ga danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer op vakantie.
Ja beter dat dan dat je helemaal in isolement zit idd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel blij dat ik doordeweeks nog paar uurtjes werk heb per dag buiten de deur, zie verder weinig mensen dus wel fijn dat ik dan daar nog mensen spreek en zie.
Zie morgen wel 3 vrienden maar ja dat is tegenwoordig ook 1 of 2x per maand maar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja beter dat dan dat je helemaal in isolement zit idd.
En buiten hun mag je ook niet meer mensen zien op een dag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie morgen wel 3 vrienden maar ja dat is tegenwoordig ook 1 of 2x per maand maar.
Klopt maar dat deed ik sowieso al niet hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En buiten hun mag je ook niet meer mensen zien op een dag.
Haha nee das matig hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar dat deed ik sowieso al niet hoor.Hele dag visite vind ik echt niet nodig hahaha.
Dat mag ook gewoon, leuk toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie morgen wel 3 vrienden maar ja dat is tegenwoordig ook 1 of 2x per maand maar.
Al mee bezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nu hem nog langzaam de kant van je keuze opduwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |