Anders ik wel maar ja helaas helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu heb ik daar kapot veel trek in.
Heb nog wel Surstromming voor je liggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders ik wel maar ja helaas helaas.
Nee dankjewelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb nog wel Surstromming voor je liggen
Maak je het wel eens zelf?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anders ik wel maar ja helaas helaas.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
emmen ligt niet aan zee mallerd
Ohja even vergeten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
emmen ligt niet aan zee mallerd
Wel beetje eng als je ineens voor mijn deur staat zonder dat ik het weet enz.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als ik ooit voor je deur sta moet je dat maken oké
Niet die van mij haha.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
ooh la la... iemand's badritueel is klaar.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje eng als je ineens voor mijn deur staat zonder dat ik het weet enz.
Onbegrijpelijk dat ze dat zegt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat ze zei?
"Ga slapen gek"
Als je naar Ama gaat, moet je bij het huis met de schapen zijn... heb met de boeren kunnen regelen enzo.quote:
En dan ga jij in bad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je wat ze zei?
"Ga slapen gek"
En dat in Emmen. Dat wordt een zoektochtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je naar Ama gaat, moet je bij het huis met de schapen zijn... heb met de boeren kunnen regelen enzo.
Of kijken waar een baby Yoda in de woonkamer staat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je naar Ama gaat, moet je bij het huis met de schapen zijn... heb met de boeren kunnen regelen enzo.
Nee, ga zo afsluiten en kroelen met dat mooi wezenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of kijken waar een baby Yoda in de woonkamer staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |