Nou dat worden dus gele muisjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)uisjes-niet-uit.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Die baby heeft een trauma voor het leven want roze muisjes
Pak van m'n hartquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Treur niet, 1 op de 3 vrouwen wordt demnt voor het zo ver is, dan merk je het zelf toch niet meer
Het bizarre van ouder worden en misschien ook wel het mooie is dat je de grenzen op gaat schuiven, ik heb mijn moeder talloze keren horen zeggen, ja als ik X niet meer kan dan loop ik de zee in en dat meent ze iedere keer echt, ze zegt het nog steeds maar de X wijzigt constant door de jaren heen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Heb me hier al ingeschreven bij de organisatie die dat regelt. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe sneller je geholpen wordt
Nu is het uiteraard wachten op zwarte muisjes als er ergens een blij negerkindje wordt geborenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederland is helemaal gek.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de enige ben die tot die conclusie is gekomen
Ik denk dat als iemand beschuit met muisjes aanbied, anders dan roze of blauw ik vriendelijk maar zeer duidelijk zal weigerenquote:
Hoezo, het is toch wel terecht?quote:
Hiermee spotten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lust die dingen sowieso niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand beschuit met muisjes aanbied, anders dan roze of blauw ik vriendelijk maar zeer duidelijk zal weigeren
Ja, trauma voor het leven. Zo'n larf dat niks registreertquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo, het is toch wel terecht?
Je kan dat kind anders levenslang in haar/zijn/hets ontwikkeling schaden
Dat zeg je nu, maar het is de ideale smoes later he.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ja, trauma voor het leven. Zo'n larf dat niks registreert.
Ja zo zal het wel gaan. Al die arme verloren zieltjes.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar het is de ideale smoes later he.
Ja ik moest wel X, want ik kreeg geen genderneutrale muisjes
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Verse koffie ruikt als uitlaatgassen', ervaren ex-coronapatiënten
Het is bekend dat plotseling verlies van smaak en/of geur veelvoorkomende symptomen zijn van covid-19. Maar een deel van de ex-patiënten ervaart ruim een half jaar na hun besmetting nog altijd problemen met deze twee zintuigen.
"Mijn zweet ruikt naar uien en ik hoop dat het alleen in mijn hoofd zit", zegt Chantalle Mouwer. "Normaal rook het altijd neutraal. En het treft niet alleen geur maar ook smaak; heel veel zoete dingen en zuivel smaken bijvoorbeeld niet meer lekker. Cappuccino drink ik nog wel, maar ik geniet er niet meer van."
https://nos.nl/artikel/23(...)coronapatienten.html
Stel je voor dat chocola ineens vies is en je die smaak nooit meer terug krijgt. Nooit meer chocolaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is bekend dat plotseling verlies van smaak en/of geur veelvoorkomende symptomen zijn van covid-19. Maar een deel van de ex-patiënten ervaart ruim een half jaar na hun besmetting nog altijd problemen met deze twee zintuigen.
"Mijn zweet ruikt naar uien en ik hoop dat het alleen in mijn hoofd zit", zegt Chantalle Mouwer. "Normaal rook het altijd neutraal. En het treft niet alleen geur maar ook smaak; heel veel zoete dingen en zuivel smaken bijvoorbeeld niet meer lekker. Cappuccino drink ik nog wel, maar ik geniet er niet meer van."
Ja of kraanwater smaakt ineens naar chocoladequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat chocola ineens vies is en je die smaak nooit meer terug krijgt. Nooit meer chocola
Pies naar champagnequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of kraanwater smaakt ineens naar chocolade
Ik ruik naar uien, jij naar vis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik heb wel eens een test met yoghurt zonder kleurstoffen gehad, moest je de banaan, aardbei en bosvruchten eruit pikken, dat was nog verrassend lastigquote:
Oké, that’s it, ik kom niet meer buitenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, that’s it, ik kom niet meer buiten
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pussy.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Zondag is de hoogmis op tv met een NLse favoriet.
Heh?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Zondag is de hoogmis op tv met een NLse favoriet.
Wijd spreiden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
als we dit bericht nou echt wijd verspreiden houdt men zich misschien aan de maatregelen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een test met yoghurt zonder kleurstoffen gehad, moest je de banaan, aardbei en bosvruchten eruit pikken, dat was nog verrassend lastig
Pffquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent meer van doggy? Of sideways?
Omdenkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of kraanwater smaakt ineens naar chocolade
Sommige uitlaatgassen vind ik best lekker ruikenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is vooral als er sneeuw ligt heerlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sommige uitlaatgassen vind ik best lekker ruikenLoop wel eens langs een veiling van groot bouwmaterieel, daar hebben ze nog wel eens van die ongefilterde diesels, nostalgie
Juist, winstersportnostalgiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is vooral als er sneeuw ligt heerlijk
Nee das waar en bier...nee niet bier..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit meer de smaak van koffie. Dat is niet leefbaar, Los.
kunnen we deze sc ook wel opdoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit meer de smaak van koffie. Dat is niet leefbaar, Los.
Levertraan Slow Chatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we deze sc ook wel opdoeken
Nooit meer Bitterballenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is echt ver over de grens met NL![]()
De neusdoven scquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of kleurendoof en geurblind?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleurenblind en geurendoof
Tja voor iemand als ik uit Eindhoven, weet dat natuurlijk zonder Mapsquote:
Collega van mij ruikt al jaren niets meer na een zware griep, zou vanzelf terug moeten komen ooit.quote:
Had hij dan niet beter blind kunnen worden??quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij ruikt al jaren niets meer na een zware griep, zou vanzelf terug moeten komen ooit.
Nu heeft hij wel zowat de lelijkste vrouw van Nederland dus dat is een geluk bij een ongeluk
Of homo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had hij dan niet beter blind kunnen worden??
Een blinde homo? Het gaat hier over een scheidsrechter?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij ruikt al jaren niets meer na een zware griep, zou vanzelf terug moeten komen ooit.
Nu heeft hij wel zowat de lelijkste vrouw van Nederland dus dat is een geluk bij een ongeluk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had hij dan niet beter blind kunnen worden??
Ga ik hem morgen zeggen.quote:
Lelijke vrouwen ruiken toch niet lekker?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaren terug had ik vakantiewerk bij van die ruwe bolsters.
Een collega zat altijd in van die playboys te neuzen.
Er was een bedrijfsfeestje en hij kwam binnen met zijn kortpittige vrouw. Een andere collega riep: “hé Henk heb jeje broer meegenomen?”.
Vrouw boos en gelijk weer naar huis.
Ik had vroeger wel een lelijke collega die pot was en naar zware shag rookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen ruiken toch niet lekker?
Dat zou wel heel erg sarcastisch zijn van moeder natuur
Smooth.quote:
@Koen66quote:
Hmmm het is wel tijd om af te sluiten intussen, time fliesquote:
Gelukkig zie ik dat niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Smerige reclame op Fok over kalknagels
geen ABo hebbenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Smerige reclame op Fok over kalknagels
geen werk ofzo morgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb nog geen zin.
Jawel maar wekker gaat pas om 08:30 ofzo en toch weekend na morgen dus wat minder slaap is geen ramp, kan zaterdag toch lekker uitslapen.quote:
Deze gedachte is altijd zo waarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar wekker gaat pas om 08:30 ofzo en toch weekend na morgen dus wat minder slaap is geen ramp.
Moet dit van zondag op maandag niet doen want dan kom ik mijn nest niet uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Deze gedachte is altijd zo waar
Ik heb die nacht altijd wat moeite met slapen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet dit van zondag op maandag niet doen want dan kom ik mijn nest niet uit.
Je hebt de hele nacht liggen dromen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb die nacht altijd wat moeite met slapen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt de hele nacht liggen dromen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |