Levertraan Slow Chatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we deze sc ook wel opdoeken
Nooit meer Bitterballenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is echt ver over de grens met NL![]()
De neusdoven scquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of kleurendoof en geurblind?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kleurenblind en geurendoof
Tja voor iemand als ik uit Eindhoven, weet dat natuurlijk zonder Mapsquote:
Collega van mij ruikt al jaren niets meer na een zware griep, zou vanzelf terug moeten komen ooit.quote:
Had hij dan niet beter blind kunnen worden??quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij ruikt al jaren niets meer na een zware griep, zou vanzelf terug moeten komen ooit.
Nu heeft hij wel zowat de lelijkste vrouw van Nederland dus dat is een geluk bij een ongeluk
Of homo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had hij dan niet beter blind kunnen worden??
Een blinde homo? Het gaat hier over een scheidsrechter?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij ruikt al jaren niets meer na een zware griep, zou vanzelf terug moeten komen ooit.
Nu heeft hij wel zowat de lelijkste vrouw van Nederland dus dat is een geluk bij een ongeluk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had hij dan niet beter blind kunnen worden??
Ga ik hem morgen zeggen.quote:
Lelijke vrouwen ruiken toch niet lekker?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaren terug had ik vakantiewerk bij van die ruwe bolsters.
Een collega zat altijd in van die playboys te neuzen.
Er was een bedrijfsfeestje en hij kwam binnen met zijn kortpittige vrouw. Een andere collega riep: “hé Henk heb jeje broer meegenomen?”.
Vrouw boos en gelijk weer naar huis.
Ik had vroeger wel een lelijke collega die pot was en naar zware shag rookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen ruiken toch niet lekker?
Dat zou wel heel erg sarcastisch zijn van moeder natuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |