Da's wel een latequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ben bijna klaar met mijn 'zomervakantie'
Dit heb ik altijd in bed 's ochtends in de winter..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet plassen maar bank ligt zo lekker.
T was een beetje druk, eerder lukte nietquote:
Waarom is de plasbank nog niet uitgevonden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet de honden uitlaten. Maar ze liggen nog zo lief te slapen naast me.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Ja ook herkenbaar, op een gegeven moment moet je wel eruit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd in bed 's ochtends in de winter..
Werd vannacht om 4 uur wakker met aandrang. Zonder te gaan toch weer in slaap gevallenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon als bekleding een enorme luier eroverquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom is de plasbank nog niet uitgevonden?
Of nooit uitpakken uit het verpakkingsmateriaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon als bekleding een enorme luier erover
Zelf een luier om is makkelijker. Oefenen voor later.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon als bekleding een enorme luier erover
Juist dan even gaan en er weer heerlijk warm inkruipenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan loopt het mooi van het plastic zo de vloer op. Heb je alleen nog een gootje naar buiten nodig en klaar is kees.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of nooit uitpakken uit het verpakkingsmateriaal
Zo heerlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist dan even gaan en er weer heerlijk warm inkruipen
Het idee alleen al dat ik ooit met een luier om moet lopenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelf een luier om is makkelijker. Oefenen voor later.
Ik ga denk ik voor een spuitje als t zo ver is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat ik ooit met een luier om moet lopen![]()
Komt daar ook al een vaccin tegen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor een spuitje als t zo ver is.
Is er al.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt daar ook al een vaccin tegen?
Ik ook. Heb me hier al ingeschreven bij de organisatie die dat regelt. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe sneller je geholpen wordtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor een spuitje als t zo ver is.
Goed gevuld koelkastje naast de bank, wie maakt je watquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan loopt het mooi van het plastic zo de vloer op. Heb je alleen nog een gootje naar buiten nodig en klaar is kees.
Efficiënt van jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Heb me hier al ingeschreven bij de organisatie die dat regelt. Hoe langer je ingeschreven staat, hoe sneller je geholpen wordt
https://www.nu.nl/economi(...)uisjes-niet-uit.htmlquote:De Ruijter, de Nederlandse fabrikant van vlokken, chocoladehagel en de bekende muisjes, komt mogelijk op termijn met genderneutrale muisjes, die nu nog steevast lichtblauw of roze zijn. Dat laat het bedrijf donderdag aan NU.nl weten.
Het is al decennialang een traditie in Nederland om bij de geboorte van een kind beschuit met muisjes te serveren. Daar speelt De Ruijter op in door speciale en gepersonaliseerde hulzen voor de verpakking aan te bieden, met daarop de naam en geboortedatum van het kind. Bij de geboorte van een jongen worden er meestal lichtblauwe muisjes aangeboden, bij een pasgeboren meisje roze muisjes.
Dat zijn ook de gehanteerde kleuren bij de zogeheten genderrevealparty's, die steeds meer ingeburgerd raken maar waarop ook kritiek is. Zo zouden dergelijke feestjes en de traditionele kleurverdeling stereotypering in de hand werken. Dat is ook De Ruijter niet ontgaan, want het bedrijf sluit de komst van genderneutrale muisjes niet uit.
Wellicht de onderbuurman als het gootje boven zijn balkon of tuin uitkomtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed gevuld koelkastje naast de bank, wie maakt je wat
Treur niet, 1 op de 3 vrouwen wordt demnt voor het zo ver is, dan merk je het zelf toch niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat ik ooit met een luier om moet lopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |