Je zou, maar dat is slechts een mogelijkheid, het woord 'kut' kunnen vervangen door bijvoorbeeld 'iemand'.quote:
Ze gaan al patienten naar Duitse Ziekenhuizen brengen....gaat niet goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het niet.. of is dat elke donderdag nee toch?
Joh tief op met je suggestief gedrag, je haalt genbande mensen aan voor je eigen plezier.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ik had je al op een lager EQ ingeschat maar het IQ dus ook
Iemandquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zou, maar dat is slechts een mogelijkheid, het woord 'kut' kunnen vervangen door bijvoorbeeld 'iemand'.
Maar hey, dat is slechts een idee van mijn kant he. Misschien een heel wild en gek idee, maar probeer het eens.
Dat zou je natuurlijk ook anders kunnen zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh tief op met je suggestief gedrag, je haalt genbande mensen aan voor je eigen plezier.
Sorry, maar je laat nu zien wat een in en in door verrot mens je bent, projecteer jezelf niet op anderen!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh tief op met je suggestief gedrag, je haalt genbande mensen aan voor je eigen plezier.
DR Mikey koelt even af, maar hij is al snel weer terug hoorquote:
Daar hoef je geen persconferentie voor te beleggenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gaan al patienten naar Duitse Ziekenhuizen brengen....gaat niet goed.
Je haalt iemand aan voor je eigen genotquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk ook anders kunnen zeggen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar hoef je geen persconferentie voor te beleggen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oorlogsmuseum in Ossendrecht leeggeroofd
Wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je haalt iemand aan voor je eigen genot
Appelflapquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sorry, maar je laat nu zien wat een in en in door verrot mens je bent, projecteer jezelf niet op anderen!
Zeg ik "iemand" is het weer niet goedquote:
Wat rook jij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg ik "iemand" is het weer niet goed
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Echt niet. Dat ik niet post betekent niet dat ik niet online ben.
Dat doet mij goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef Paul het volgende:
[..]
DR Mikey koelt even af, maar hij is al snel weer terug hoor
Allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |