abonnement Unibet Coolblue
pi_196050074
Meke is effectiever in het ronselen dan ik *O*


Gezien de nachtje-slapen-mensen Stuur ik morgen de datumprikkers weer rond.
  woensdag 4 november 2020 @ 14:46:46 #27
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196051722
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:29 schreef Meridiaan het volgende:
Meke is effectiever in het ronselen dan ik *O*


Gezien de nachtje-slapen-mensen Stuur ik morgen de datumprikkers weer rond.
We weten dat als we @Meke negeren we de dag erna een paardenhoofd om ons bed vinden. Dus dan reageert iedereen maar braaf :o

En zie de datumprikker weer tegemoet ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_196057803
Kan ik me nog opgeven?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196077861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 19:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kan ik me nog opgeven?
Zeker, wil eigenlijk nu net gaan versturen. En het is inderdaad een nieuwe datumprikker

Heb het erg druk, dus ik ben wat minder actief dan ik zou willen hier :@
pi_196078190
De PM's zijn verstuurd, of DM's in het geval van Fascination en Toekito omdat hun PM-box vol zit.

Zondagavond wil ik een definitieve datum en tijd prikken.
  donderdag 5 november 2020 @ 19:18:57 #31
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_196078798
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:52 schreef Meridiaan het volgende:
De PM's zijn verstuurd, of DM's in het geval van Fascination en Toekito omdat hun PM-box vol zit.

Zondagavond wil ik een definitieve datum en tijd prikken.
Ik moet die eens opruimen :+

Anyhow ik waardeer dat ik een uitnodiging heb gekregen maar ben pas vader geworden. Op dit moment wil ik me niet ergens aan binden naast het werk. Hopelijk is er over paar maanden nog eens zoiets. Of nog beter een real life meet :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_196155545
@Aoibhin: kan jij 20 november 's avonds 19-20 uur? Je staat op friemeltje dus niet op JAAAAAAAAA *O*.
27 november of 11 december mag ook!
Eén van die drie data wordt het, maar Jobi heeft de tweede lijst niet ingevuld en ik begreep dat je wel wilde.

Voor zover nu zijn we met zeven mensen, dus dan kunnen we precies in 1 team! Als Jobi ook nog wil/kan worden het twee teams van vier.
pi_196155568
Ik ga nu trouwens eens kijken of die mensen van dat escape ding dan ook kunnen :@

@ESF1Gamer @Moira @Kaneelstokje @Meke @Luctor.et.Emergo @Redefine

Met zeven mensen is 15,60e pp
pi_196156262
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2020 18:20 schreef Meridiaan het volgende:
@:Aoibhin: kan jij 20 november 's avonds 19-20 uur? Je staat op friemeltje dus niet op JAAAAAAAAA *O*.
27 november of 11 december mag ook!
Eén van die drie data wordt het, maar Jobi heeft de tweede lijst niet ingevuld en ik begreep dat je wel wilde.

Voor zover nu zijn we met zeven mensen, dus dan kunnen we precies in 1 team! Als Jobi ook nog wil/kan worden het twee teams van vier.
Ja hoor, ik kan op 20 november gewoon! *O* Het is vooral dat ik na een bepaalde datum niet wist op welke avond ik toneelrepetitie zou hebben, maar dat gaat de komende weken toch niet door.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196160031
Ik ga reserveren voor een tijdslot van 1900-2000 uur op 20 november :s)
pi_196160125
Handige zaken om te weten trouwens van de site:

- Nodig: Internet, een headset, afgesloten (donkere) ruimte, en een goedwerkende webcam.
- Browser: We raden je aan om gebruik te maken van Google Chrome of Internet Explorer. We maken tijdens de beleving gebruik van Google Hangout. Dit programma werkt vlekkeloos op de meeste browsers maar het is goed om een half uur voor spelaanvang te controleren of je met je browser verbinding kan maken.
- Tijdens de beleving maken we gebruik van videostreaming software die direct in een videochat omgeving gezonden wordt. Als je Skype, Google Hang-Outs of Zoom goed kan gebruiken dan kan je onze ervaring ook vlekkeloos ervaren.
- We raden je aan om deze ervaring te doen op een PC of laptop. Het kan ook ervaren worden op een iPad of een telefoon maar dat heeft niet de voorkeur. Zorg dat je een webcam en headset hebt voor een optimale speelervaring.

quote:
Tijdens de beleving zal er door Daan C. een beroep op jullie worden gedaan. Hij heeft jullie hulp nodig bij het kraken van het beveiligingssysteem van Koepelgevangenis ‘de Boschpoort’. Samen met Daan C. kijken jullie mee met de beveiligingscamera’s in de gevangenis en kraken jullie de systemen.

In de gevangenis zien jullie verschillende gedetineerden en bewakers maar ook objecten. Het is aan jullie om goed samen te werken en na te denken. Ook is het belangrijk om in gesprek te gaan met de karakters in de gevangenis… Het is de bedoeling om Y. Koblenko zo snel mogelijk op vrije voeten te krijgen! Maar wees alert en daadkrachtig: er is beperkte tijd om het systeem te kraken.

Werk samen, smeed een plan, ondervraag, manipuleer en ga voor de vrijheid!
https://prisonescape.nl/enter/

Ik doe echt dingen in de verkeerde volgorde, sorry :@
pi_196160854
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
Handige zaken om te weten trouwens van de site:

- Nodig: Internet, een headset, afgesloten (donkere) ruimte, en een goedwerkende webcam.
- Browser: We raden je aan om gebruik te maken van Google Chrome of Internet Explorer. We maken tijdens de beleving gebruik van Google Hangout. Dit programma werkt vlekkeloos op de meeste browsers maar het is goed om een half uur voor spelaanvang te controleren of je met je browser verbinding kan maken.
- Tijdens de beleving maken we gebruik van videostreaming software die direct in een videochat omgeving gezonden wordt. Als je Skype, Google Hang-Outs of Zoom goed kan gebruiken dan kan je onze ervaring ook vlekkeloos ervaren.
- We raden je aan om deze ervaring te doen op een PC of laptop. Het kan ook ervaren worden op een iPad of een telefoon maar dat heeft niet de voorkeur. Zorg dat je een webcam en headset hebt voor een optimale speelervaring.
[..]

https://prisonescape.nl/enter/

Ik doe echt dingen in de verkeerde volgorde, sorry :@
Bedankt voor de info! Voor mij als chaoot is dit wel belangrijk om van tevoren te weten :D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator maandag 9 november 2020 @ 23:11:43 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_196161938
Oeh leuk, ik ben benieuwd :D Heb het in de agenda gezet! Stuur je een betaallinkje als ‘t p/p definitief is? *O*

Mono heeft de ‘echte’ prison escape gedaan in de koepelgevangenis, tof dat ze er in coronatijd zo iets live op afstand van hebben kunnen maken :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 9 november 2020 @ 23:38:16 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196162271
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 18:21 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ga nu trouwens eens kijken of die mensen van dat escape ding dan ook kunnen :@

@:ESF1Gamer @:Moira @:Kaneelstokje @:Meke @:Luctor.Et.Emergo @:Redefine

Met zeven mensen is 15,60e pp
^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 10 november 2020 @ 07:03:02 #40
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196163921
quote:
99s.gif Op maandag 9 november 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
Handige zaken om te weten trouwens van de site:

- Nodig: Internet, een headset, afgesloten (donkere) ruimte, en een goedwerkende webcam.
- Browser: We raden je aan om gebruik te maken van Google Chrome of Internet Explorer. We maken tijdens de beleving gebruik van Google Hangout. Dit programma werkt vlekkeloos op de meeste browsers maar het is goed om een half uur voor spelaanvang te controleren of je met je browser verbinding kan maken.
- Tijdens de beleving maken we gebruik van videostreaming software die direct in een videochat omgeving gezonden wordt. Als je Skype, Google Hang-Outs of Zoom goed kan gebruiken dan kan je onze ervaring ook vlekkeloos ervaren.
- We raden je aan om deze ervaring te doen op een PC of laptop. Het kan ook ervaren worden op een iPad of een telefoon maar dat heeft niet de voorkeur. Zorg dat je een webcam en headset hebt voor een optimale speelervaring.
[..]

https://prisonescape.nl/enter/

Ik doe echt dingen in de verkeerde volgorde, sorry :@
Hangouts? Even kijken hoe dat werkt.
En ik denk even camera halen Dan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196164570
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Bedankt voor de info! Voor mij als chaoot is dit wel belangrijk om van tevoren te weten :D _O-
Ik heb hetzelfde, eerst uitnodigen en dan pas kijken wat nodig is ;) :@
pi_196262042
Prijs wordt meer helaas. We zijn met acht mensen, wat twee groepen van vier betekent omdat de max per groep zeven is.
Dat wordt dan 27,25e pp.
Omdat ik nu in één klap bijna 220 euro moet aftikken, zoek ik even de bevestiging van @Meke @Redefine @ESF1Gamer @Kaneelstokje @Luctor.et.Emergo @Moira @Aoibhin
  zondag 15 november 2020 @ 20:55:39 #43
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196262357
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2020 20:39 schreef Meridiaan het volgende:
Prijs wordt meer helaas. We zijn met acht mensen, wat twee groepen van vier betekent omdat de max per groep zeven is.
Dat wordt dan 27,25e pp.
Omdat ik nu in één klap bijna 220 euro moet aftikken, zoek ik even de bevestiging van @:Meke @:Redefine @:ESF1Gamer @:Kaneelstokje @:Luctor.et.Emergo @:Moira @:Aoibhin
Prima ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 15 november 2020 @ 21:00:08 #44
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_196262419
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2020 20:39 schreef Meridiaan het volgende:
Prijs wordt meer helaas. We zijn met acht mensen, wat twee groepen van vier betekent omdat de max per groep zeven is.
Dat wordt dan 27,25e pp.
Omdat ik nu in één klap bijna 220 euro moet aftikken, zoek ik even de bevestiging van @:Meke @:Redefine @:ESF1Gamer @:Kaneelstokje @:Luctor.et.Emergo @:Moira @:Aoibhin
Oh was het alweer bijna vergeten.
Ja, prima.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_196262574
quote:
7s.gif Op zondag 15 november 2020 20:39 schreef Meridiaan het volgende:
Prijs wordt meer helaas. We zijn met acht mensen, wat twee groepen van vier betekent omdat de max per groep zeven is.
Dat wordt dan 27,25e pp.
Omdat ik nu in één klap bijna 220 euro moet aftikken, zoek ik even de bevestiging van @:Meke @:Redefine @:ESF1Gamer @:Kaneelstokje @:Luctor.et.Emergo @:Moira @:Aoibhin
Ik vind het prima ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_196262671
Prima
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 15 november 2020 @ 21:16:08 #47
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196262726
Ik kan wel afhaken anders hoor, dan zijn jullie met 1 groep van 7. Ik heb toch beperkt tijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_196263005
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan wel afhaken anders hoor, dan zijn jullie met 1 groep van 7. Ik heb toch beperkt tijd.
Voel je niet gedwongen nu he.. Dat zou ik naar vinden.

Ik heb nu voor 1 groep sowieso gereserveerd, een tweede kan er altijd nog wel bij.
  zondag 15 november 2020 @ 21:56:40 #49
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_196263367
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:34 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Voel je niet gedwongen nu he.. Dat zou ik naar vinden.

Ik heb nu voor 1 groep sowieso gereserveerd, een tweede kan er altijd nog wel bij.
Ik voel mij niet gedwongen. Ik denk in oplossingen. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 15 november 2020 @ 22:04:47 #50
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196263474
Ik ben erbij :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')