als je die anaal neemt en ze knijpt een keer, dan hoor je plop en heb je alleen nog een setje ballen overquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zeker niet! Alleen het is zo afgetraind bij een vrouw in mijn ogen toch ergens onaantrekkelijk
ih nu net thuisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot wanneer ben je nog in Maastricht?
Mwa hoewel het bij Kree vaak nergens over gaat en hij midden in een topic komt met ideetjes over liedjes en z'n gitaar (Wat prima is!) valt dat nog wel te lezen. Mario kan als hij wil ook wel prima Nederlands schrijven, maar het boeit hem volgens mij gewoon weinig, en dan krijg je warrige spelling. Wat veel mensen zien als een kans om 'm iit de tent te lokken, omdat sommige woorden gewoon echt heel grappig zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh misschien ook wel. ik kon er verder geen touw aan vast knopen
zelfs mario is beter te begrijpen
Je weet wel dat ze goed oefeningen kan en wil doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:54 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zeker niet! Alleen het is zo afgetraind bij een vrouw in mijn ogen toch ergens onaantrekkelijk
Setje ballen? Heb je alleen het zakje nogquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je die anaal neemt en ze knijpt een keer, dan hoor je plop en heb je alleen nog een setje ballen over
alleen als ik een vleeshaak achter in je nek mag rammenquote:
ja was zeer gezellig vrijthof was leuk leuke terrassen.. heerlijk gegeten enz mooie dingen gezien vd omgevingquote:
Dat is al meer dan dat jij hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je die anaal neemt en ze knijpt een keer, dan hoor je plop en heb je alleen nog een setje ballen over
Ja die kan je zittend pijpenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je weet wel dat ze goed oefeningen kan en wil doen.
Marlous Oostingquote:
ik begrijp geen flikker van wat hier staat. vertaal het een in het nederlandsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mwa hoewel het bij Kree vaak nergens over gaat en hij midden in een topic komt met ideetjes over liedjes en z'n gitaar (Wat prima is!) valt dat nog wel te lezen. Mario kan als hij wil ook wel prima Nederlands schrijven, maar het boeit hem volgens mij gewoon weinig, en dan krijg je warrige spelling. Wat veel mensen zien als een kans om 'm iit de tent te lokken, omdat sommige woorden gewoon echt heel grappig zijn _O -
dat ontkent ook niemandquote:
ach arme schat.quote:
ik weet nog steeds niet welke kleur jouw username isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach arme schat.
* DJMO bindt touwtje om J_C heen en sleept hem mee
wel om z'n nek dan graagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach arme schat.
Combi rood/paars denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet welke kleur jouw username is
Niet om zijn keelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach arme schat.
opgedroogd bloedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.quote:
Uniekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |