Doe je een nieuw plaatje in de OP?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:23 schreef AnneX het volgende:
Dan gebruik je de tas binnenste buiten?
Ieder jaar was ik gewoon in het wolprogramma alle 15 tassen die ik gebruik voor de KWF collectanten.
Nu zitten onze zomer regenjassen in de was.
Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Doe je een nieuw plaatje in de OP?
Ik doe de tasjes niet binnenstebuiten, want de naden zijn niet mooi afgewerkt en dan bungelen er zoveel rafels aan(goedkope tasjes hè...)
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is met beleid op te lossen met een aansteker. Zonder beleid ook, maar dan heb je gewoon geen tasje meer.
EEN BOODSCHAPPENMAND OP WIELENquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb heul geen tasje nodigPoos geleden een shopper besteld die ook als trolly fungeert. Kwam maar niet binnen, gedoe, ik boos en toen bleek ik mijn postcode verkeerd te hebben ingevuld
Dus het pakje was teruggestuurd, maar dat meldde de verzendstatus of het bedrijf me niet (nog steeds beetje boos maar ook wat beschaamd om mijn eigen stommiteit).
Postcode aangepast, pakje opnieuw verstuurd, shopper binnen.![]()
De afgelopen week kreeg ik opeens wéér allemaal verzend updates
En vandaag kwam de bijbehorende shopper binnenZal ze maar even melden dat ik er al eentje had.
En nu off, kitten ophalen wat na controle vanmorgen plotseling moest blijven voor een roesje. Want anders kun je zo slecht een monster nemen van zijn huidinfectie. En passant is hij ook nog gecastreerd
Alstu: kopiëren en plakken in de OP:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:49 schreef AnneX het volgende:
Kleurrijk culinair plaatje, toch!?
Voordat ik dat heb gefikst, zit de culchat al op pagina 3.
Opetenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hebben jullie toevallig een methode om broccoli te bewaren? Ik ben het een beetje zat dat de mijne na 2 dagen altijd al helemaal bruin zijn.
Blancheren en invriezenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, hebben jullie toevallig een methode om broccoli te bewaren? Ik ben het een beetje zat dat de mijne na 2 dagen altijd al helemaal bruin zijn.
Toen ik huisgenoten had, ging ik er ook vaak vandoor met de broccolistronken, maar zij aten ze niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:01 schreef Candaasje het volgende:
Mijn broccoli stronk werd gisteren geconfisqueerd door een huisgenoot![]()
(Mijn pannetje zat al helemaal vol met de roosjes, dus ik stond een beetje verloren met die stronk in m'n handen. Dus nu is 'ie in een stamppot belandt ofzo, dunno. Helemaal prima, geen verspilling)
"Het wit van de prei smaakt te veel naar prei."quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef fietsie het volgende:
Wat een rare lui; koolstronkje en prei-groen zijn gewoon eetbare delen van de plant..
Huh, is het zo anders dan het witte deel?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Preigroen is de enige prei die ik mag. Prima te eten.
Da's in principe ui, toch ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Huh, is het zo anders dan het witte deel?
Ik maak daar nog wel eens een stoofgerechtje meequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
"Het wit van de prei smaakt te veel naar prei."
en
"De stronk van broccoli ziet er niet uit als broccoliroosjes dus die kun je niet eten."
Ik heb een keer een pastasaus gemaakt voor het hele huis met alle onderdelen van de broccoli erin. Toen kreeg ik de vraag of er ananas in zat want wat waren die stukjes anders?dat was dus broccolistronk
Yup. Daarom mag ik alleen het groene. Daar zit veel minder van de fructanen in die ik niet kan verdragen. Zo eet ik ook alleen het groen van de lenteui. Er is ook een type knoflook waarvan ik de stengel mag maar die heb ik niet kunnen kopen dit jaar.quote:
Lekkerste deel van de prei sowieso.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb volgens mij Chinese bieslook in de tuin. Smaakt ook licht naar knoflook. Misschien een optie voor jou?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yup. Daarom mag ik alleen het groene. Daar zit veel minder van de fructanen in die ik niet kan verdragen. Zo eet ik ook alleen het groen van de lenteui. Er is ook een type knoflook waarvan ik de stengel mag maar die heb ik niet kunnen kopen dit jaar.
Fijn, nu “lekker” ziek zijn. Boek, bank en dekentjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ooeeh, negatieve testuitslag binnen, nu mag ik met legitiem niet zo lekker voelen en erover klagen zonder me als een potentieel dodelijk biowapen te beschouwen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ooeeh, negatieve testuitslag binnen, nu mag ik met legitiem niet zo lekker voelen en erover klagen zonder me als een potentieel dodelijk biowapen te beschouwen
Mooiiiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
Gelukkigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
Bieslook en Chinese bieslook mag ik ook gelukkig. De Chinese groeit heel matig dus die heb ik nog niet gebruikt dit jaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij Chinese bieslook in de tuin. Smaakt ook licht naar knoflook. Misschien een optie voor jou?
Yesss! Lekker klagenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef Clubsoda het volgende:
Goed geregeldquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:35 schreef Clubsoda het volgende:
Dank voor de erkenningIk bof maar met mijn werkgever, om half 10 belde ik, kon een uurtje later terecht en nu alweer de uitslag
Ben ik wel heel blij mee, ik heb zaterdag een uitvaart die ik liever niet wil missen.
Dat is best lang, voor een snelstraatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goed geregeld![]()
Hier hebben een paar collega’s zich ook moeten laten testen maar tussen afspraak maken en uitslag (tot dusver alles negatief!) krijgen zat tot wel 48 uur. Ook in de snelstraat.
Terecht kun je nu helemaal overgeven aan belabberd voelen zonder té veel zorgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:35 schreef Clubsoda het volgende:
Dank voor de erkenningIk bof maar met mijn werkgever, om half 10 belde ik, kon een uurtje later terecht en nu alweer de uitslag
Ben ik wel heel blij mee, ik heb zaterdag een uitvaart die ik liever niet wil missen.
Ik schil de pompoen eigenlijk nooit, gewoon hup in blokjes de pan in. Wel even eentje uitzoeken die er een beetje fatsoenlijk uitziet aan de buitenkant. Hoewel dat waarschijnlijk ook meer het idee is dan dat je het zou proeven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Terecht kun je nu helemaal overgeven aan belabberd voelen zonder té veel zorgen.
Een uitvaart van iemand dichtbij? Gecondoleerd in ieder geval.
Zojuist een pompoen geslacht. Wisten jullie dat een kwartiertje in kokendheet water het makkelijk maakt om de parten te schillen?
Weer wat geleerd. Moi.
Het zat in HF box, en het is een tip van hullie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik schil de pompoen eigenlijk nooit, gewoon hup in blokjes de pan in. Wel even eentje uitzoeken die er een beetje fatsoenlijk uitziet aan de buitenkant. Hoewel dat waarschijnlijk ook meer het idee is dan dat je het zou proeven.
Dat verschilt per pompoenras.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik schil de pompoen eigenlijk nooit, gewoon hup in blokjes de pan in. Wel even eentje uitzoeken die er een beetje fatsoenlijk uitziet aan de buitenkant. Hoewel dat waarschijnlijk ook meer het idee is dan dat je het zou proeven.
Dankjewelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Terecht kun je nu helemaal overgeven aan belabberd voelen zonder té veel zorgen.
Een uitvaart van iemand dichtbij? Gecondoleerd in ieder geval.
Zojuist een pompoen geslacht. Wisten jullie dat een kwartiertje in kokendheet water het makkelijk maakt om de parten te schillen?
Weer wat geleerd. Moi.
Ah, ja ik hou het bij die oranje jongens jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat verschilt per pompoenras.
Van die normale oranje hoef je niet te schillen, maar als je een keer een spagettipompoen ongeschild in blokjes in je stoofschotel doet heb je spijt. Als het erg lekker geworden is véél spijt.
Huuh ja. Ik maakte gisteren spaghettipompoen-spaghetti-carbonaraquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat verschilt per pompoenras.
Van die normale oranje hoef je niet te schillen, maar als je een keer een spagettipompoen ongeschild in blokjes in je stoofschotel doet heb je spijt. Als het erg lekker geworden is véél spijt.
Ja, hup, schopje!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef sigme het volgende:
Mijn lief heeft vandaag een proefritje gedaan voor wat misschien wel z'n nieuwe werkgever wordt en appte dat hij onderweg is naar huis. Dat is nog iets meer dan 2 uur rijden.
Voor als hij straks thuis is heb ik zelfgemaakte kippesoep, vanochtend een verzameling kippebotjes (van hele kippen uit de oven) uit de diepvries gehaald; die geroosterd (in de hete oven, nog vuur aan), en dan later in water met wat wortel, prei, siepel, selder, uren in de inmiddels wat koelere oven. Dat daarna grof gezeefd, vleesjes uitgepulkt (griebels voor de honden, nette witvleesjes voor de soep, botten voor de vuilnis) en die bouillon weer gekookt maar dan met vermicelli, dus nou, er zijn straks 2 bakjes soep
Hmm. Misschien moet dit in het jaren '50 kooktopic.
Dat is echt wel een speciaal persoon voor je dan. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
DankjewelHet is mijn oude oppas, vanaf dat ik een paar maanden oud was tot 21 jaar later mijn zusje geen (nacht)oppas meer nodig had zorgde ze voor ons als mij moeder er niet was. Ik had de laatste tijd niet heel geregeld contact meer met haar en ze was soms was bijzonder, maar het is wel altijd een heel stabiele factor in ons leven geweest dus het is gek dat ze er niet meer is. Het is bijzonder dat we er met de beperkte groepsgrootte bij kunnen zijn en nog bijzonderder dat haar zoon besloot ons op de rouwkaart te zetten omdat we voor haar aanvoelden als haar kinderen
![]()
De dag ervoor stierf trouwens een van mijn patiënten. Bijzonder wel, dat het vaak in plukjes gaat.
Die ene die ik laatst stuurde. Van AH met garnalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef gcjoel het volgende:
Heeft er nog iemand geweldige venkel recepten?
Het groente pakket van deze week is weer binnen en venkel vond ik niet in de nieuwe ottolenghi dus wist ik niks. Verder de hele week uit dat boek zo ongeveer
Oh ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die ene die ik laatst stuurde. Van AH met garnalen.
En:
https://www.jamieoliver.c(...)pes/potato-al-forno/
En:
https://adventuresincooki(...)el-bulbs-with-goats/
Ik krijg die dingen ook echt zo moeilijk in stukken. Altijd krampquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik dacht dat ik last had van mijn hand door het bottelen maar nu ik er aan terug denk, komt het door het slachten van de pompoen.
De flespompoen ging die dag er voor best goed. Maar deze was echt niet leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik krijg die dingen ook echt zo moeilijk in stukken. Altijd kramp![]()
Vandaag 2 flespompoentjes in de groentebox
Ik maak vaak dit recept en laat het dan afkoelen tot een frisse salade.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef gcjoel het volgende:
Het groente pakket van deze week is weer binnen en venkel vond ik niet in de nieuwe ottolenghi dus wist ik niks. Verder de hele week uit dat boek zo ongeveer
Yep en zo zal het steeds dichterbij komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef AnneX het volgende:
Biebcollega is dinsdag getest en woensdag uitslag.
Andere dorpsgenoten moesten naar Lelystad vanuit regio Utrecht of Heerde (N.B.) een kleine week na aanmelden.
Inmiddels corona het dorp bereikt: meerdere gevallen zegt men in de grapevine.
Hetzelfde werk, maar andere werkgever? Gunstigere tijden/vrachtjes of zo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:56 schreef sigme het volgende:
Mijn lief heeft vandaag een proefritje gedaan voor wat misschien wel z'n nieuwe werkgever wordt en appte dat hij onderweg is naar huis. Dat is nog iets meer dan 2 uur rijden.
Die sla ik ook opquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak vaak dit recept en laat het dan afkoelen tot een frisse salade.
Venkel met sinaasappel.
Ingrediënten 4 personen:
800 gram venkel - 2 sinaasappels - 25 gram boter - 1 eetlepel Cointreau - 1/2 kippenbouillontablet - 1 theelepel venkelzaad
Bereidingswijze:
Maak de venkel schoon, houd het groen apart en snijd elke knol in de lengte in kleine dunne stukken. Boen 1 sinaasappel schoon, rasp de schil eraf en pers hem uit. Schil de andere sinaasappel dik en snijd het vruchtvlees tussen de vliezen uit. Smelt de boter in een koekenpan, schep de venkel erdoor en laat die in ca. 3 minuten licht kleuren. Voeg de sinaasappelrasp, het sinaasappelsap, de Cointreau, het bouillontablet en de venkelzaadjes toe en laat alles 25 minuten zacht stoven(of gebruik de magnetron; zie tip). Voeg de sinaasappelpartjes toe en laat ze goed doorwarmen.
Af laten koelen en de koelkast in. Bestrooi de groente met het venkelgroen.
Gecondoleerd Clubsodaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
DankjewelHet is mijn oude oppas, vanaf dat ik een paar maanden oud was tot 21 jaar later mijn zusje geen (nacht)oppas meer nodig had zorgde ze voor ons als mij moeder er niet was. Ik had de laatste tijd niet heel geregeld contact meer met haar en ze was soms was bijzonder, maar het is wel altijd een heel stabiele factor in ons leven geweest dus het is gek dat ze er niet meer is. Het is bijzonder dat we er met de beperkte groepsgrootte bij kunnen zijn en nog bijzonderder dat haar zoon besloot ons op de rouwkaart te zetten omdat we voor haar aanvoelden als haar kinderen
![]()
De dag ervoor stierf trouwens een van mijn patiënten. Bijzonder wel, dat het vaak in plukjes gaat.
Ja, de mijne van de supermarkt ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Myraela het volgende:
Nou, wel vrachtwagenchauffeur. Maar hij heeft afgelopen (ruim) 20 jaar steeds voor hetzelfde distributiecentrum gereden, wel via verschillende werkgevers.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Hetzelfde werk, maar andere werkgever? Gunstigere tijden/vrachtjes of zo?
Met vis, altijd goedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:56 schreef Syrena het volgende:
Voor de venkel: https://recepten.lidl.nl/recept/mediterraans-vispotje
Dankjewelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Gecondoleerd ClubsodaZeker bijzonder dat jullie op de rouwkaart staan!
Ook altijd wel contact gehouden?
Ja, dat is een bijzonder iemand in je leven. Geschikt van de zoon.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
![]()
Venkelcreme: venkel snijden, gaarkoken, pureren en door een zeef halen, mengen met crème fraiche. Ik vond de crème ook erg geslaagd met zelfgemaakt limoenolie (olijfolie, linoenrasp erin even warm maken tot ca 80 graden en dan laten trekken).quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef gcjoel het volgende:
Veel restaurants zetten al op hun site, bestel via ons ipv thuisbezorgdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef derLudolf het volgende:
Steun de horeca, mijdt thuisbezorgd
https://www.sikkom.nl/fav(...)eks-of-via-fooddrop/
30% wat een zwijnen.
Ja krijg je vaak nog kortingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Veel restaurants zetten al op hun site, bestel via ons ipv thuisbezorgd
Ik doe het graag door de risotto. Simpelweg risotto maken zoals je altijd doet, maar venkel in kleine stukjes gelijk met de rijst in de pan stoppen. Supermakkelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef gcjoel het volgende:
Ik ook, maar ik ga er wel enorm van naar kool stinkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de mijne van de supermarkt ook.
Maar de broccoli die ik hier bij een boerderijwinkeltje haal is na een week nog helemaal groen
Overigens is de stronk rauw het allerbeste van de hele broccoliMaar ik hou ook heel veel van koude koolrabi.
Dat had je ook wel verdiend na vandaag. Is de boel ongeschonden door de tests gekomen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mosselen waren lekkerLang geleden wel
Was al jaren bekend, dat van Thuisbezorgd. Wordt nu met de coronamaatregelen alleen nog maar eens schrijnend weer bevestigd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:24 schreef derLudolf het volgende:
Steun de horeca, mijdt thuisbezorgd
https://www.sikkom.nl/fav(...)eks-of-via-fooddrop/
Klinkt verstandigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, wel vrachtwagenchauffeur. Maar hij heeft afgelopen (ruim) 20 jaar steeds voor hetzelfde distributiecentrum gereden, wel via verschillende werkgevers.
Waar hij nu naar zou overstappen is wel weer levensmiddelenhandel, maar dan meer groothandel. Tijden zijn niet echt gunstiger (en bovendien rijden ze niet in het weekend, dus geen toeslagen), maar het werk is veel lichter, want niet die zware rotkarren vrachtwagen in en uit duwen op handkracht. En naar het zich laat aanzien een bedrijf dat uitgaat van vertrouwen in plaats van controle.
Dus ik hoop voor hem dat het echt is wat het lijkt te zijn (hij is er gevraagd door een excollega die er nu zit, dus de info is redelijk betrouwbaar). Want dan kan 'ie veel makkelijker nog jaren met plezier werken (hij is inmiddels boven de 50).
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dankjewel(En Lucky ook) Ja hoor, contact nooit verloren. Wel vooral via mijn moeder en later zusje, ik ben niet de meest attente in de familie
![]()
Hoe gaat het nu bij jou qua medicamentenstruggles?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat had je ook wel verdiend na vandaag. Is de boel ongeschonden door de tests gekomen?
Oh echtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik ook, maar ik ga er wel enorm van naar kool stinken![]()
Ik at het graag bij m'n lunch, maar kreeg dan 's middags opmerkingen
Ik weet niet wat het is met mij en rauwe kool, maar het is niet gunstig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh echt
Ik ben een enorme fan van o.a. broccoli en bloemkool maar vind niet heel lekker ruiken bij het bereiden.
Matig. Ik schiet van de ene klacht naar de andere zonder de tijd te krijgen om er aan te wennen. Het ene moment heb ik eczeem op mijn oogleden, dan weer puistjes rond mijn mond. Veel spierpijn. Stoelgang is volledig verstoord, hongergevoel ook. Ik slaap veel. Ik kon gisterenavond ineens een paar uur niet lopen. Momenteel kan ik weinig want enorm pijnlijke polsen en enkels. Gisterenavond en vanochtend depri bui.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu bij jou qua medicamentenstruggles?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Matig. Ik schiet van de ene klacht naar de andere zonder de tijd te krijgen om er aan te wennen. Het ene moment heb ik eczeem op mijn oogleden, dan weer puistjes rond mijn mond. Veel spierpijn. Stoelgang is volledig verstoord, hongergevoel ook. Ik slaap veel. Ik kon gisterenavond ineens een paar uur niet lopen. Momenteel kan ik weinig want enorm pijnlijke polsen en enkels. Gisterenavond en vanochtend depri bui.
Ik wacht maar geduldig tot het over is. Nog 4,5 week.
Jeez L_S, wat een ellende. Hoe lang ben je nou bezig?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Matig. Ik schiet van de ene klacht naar de andere zonder de tijd te krijgen om er aan te wennen. Het ene moment heb ik eczeem op mijn oogleden, dan weer puistjes rond mijn mond. Veel spierpijn. Stoelgang is volledig verstoord, hongergevoel ook. Ik slaap veel. Ik kon gisterenavond ineens een paar uur niet lopen. Momenteel kan ik weinig want enorm pijnlijke polsen en enkels. Gisterenavond en vanochtend depri bui.
Ik wacht maar geduldig tot het over is. Nog 4,5 week.
Nee, gewoon doorbijten. Ja ik kan vast pijnstillers slikken maar ik hou het nog wel vol.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]wow, wat heftig, LS
Kan dat niet anders? 4,5 week.....
Niet alles, maar we hebben veel al gedurende de test kunnen fixen. Ben van 20 uur tot 22:30 ook nog bezig geweest dus ik heb mijn uren wel gemaakt. Net een massage gehad van G en zo nog even lezen en dan morgen om 8 uur weer present voor de volgende testenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat had je ook wel verdiend na vandaag. Is de boel ongeschonden door de tests gekomen?
Je kunt zeker geen lang weekend houden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alles, maar we hebben veel al gedurende de test kunnen fixen. Ben van 20 uur tot 22:30 ook nog bezig geweest dus ik heb mijn uren wel gemaakt. Net een massage gehad van G en zo nog even lezen en dan morgen om 8 uur weer present voor de volgende testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |