Sokken breien is heel erg verslavend! Succesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:32 schreef Sumppi het volgende:
Ja, het is een heel mooi boek.
Een paar sokken per week red ik -nog- niet, maar ik ga wel mijn best doen (zodra ik vier andere projecten afgerond heb).
Leuk projectquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:32 schreef Sumppi het volgende:
Een paar sokken per week red ik -nog- niet, maar ik ga wel mijn best doen (zodra ik vier andere projecten afgerond heb).
Zonder al die andere projecten zou je het vast wel reddenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:32 schreef Sumppi het volgende:
Doet me terugdenken aan de warme gebreide sokken van omaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:32 schreef Sumppi het volgende:
Hier minder fijne associaties met oma en sokken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan de warme gebreide sokken van oma.
Jammerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:02 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier focus van een gebakken ei op het moment... zelfs mn favoriete schrijver leest niet lekker weg op het moment.
Haken gaat nog minder..
Spelletje op de nintendo wel maarja dat wil ik ook niet continu gaan zitten doen.
Ow, ik had nooit gestopte sokken, alleen nieuw gebreide sokkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier minder fijne associaties met oma en sokken.
Ik heb echt een issue met naadjes in mn sokken
En oma stond er altijd op dat ze mijn sokken zou stoppen als er een gaatje in zit.
En er is weinig erger dan naadjes in mijn sokken.... maar gestopte sokken wel
Kut is dat hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:02 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier focus van een gebakken ei op het moment... zelfs mn favoriete schrijver leest niet lekker weg op het moment.
Haken gaat nog minder..
Spelletje op de nintendo wel maarja dat wil ik ook niet continu gaan zitten doen.
Imgbb een optie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:09 schreef Patapon het volgende:
Hier bezig met ieniemini kerstboomhangertjes kan ze alleen niet laten zien want kan de foto niet uploaden naar fb of blog want dan ziet de ontvanger ze ook.
Welke?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
kijk nu m'n favo musicalverfilming.
Ja, zo mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf
En gebruik je de mobiele site? Die nieuwe reclame is wel vervelend.
Ja, fijn is anders. Heb er nog nooit zo vaak op gedrukt. Maar daar gaat het natuurlijk ook om...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo mooi.
Ja mobiel, echt zwaar irritant hoe die reclame steeds omhoog komt. Dat FOK! privacy dingetje is ook kut.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:21 schreef Patapon het volgende:
https://photos.app.goo.gl/XhxsAKkXtZ6pb1ZbA
Kunnen jullie de link volgen?
Ja, verdorie zeg. En steeds verspringen die paginaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, fijn is anders. Heb er nog nooit zo vaak op gedrukt. Maar daar gaat het natuurlijk ook om...
Leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:21 schreef Patapon het volgende:
https://photos.app.goo.gl/XhxsAKkXtZ6pb1ZbA
Kunnen jullie de link volgen?
Heel leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:27 schreef Patapon het volgende:
https://photos.app.goo.gl/t9UkFYnQKW19CjwAA
Zo worden ze, er komt nog een haakje en lintje aan zodat ze in de boom kunnen.
En eentje van dichtbij.
https://photos.app.goo.gl/xr52ocNB9tjXZfVh7
Ik dacht dat dat aan mijn telefoon lagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En steeds verspringen die pagina.
[..]
Door t inladen van de reclame gok ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat aan mijn telefoon lag
Cute!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:27 schreef Patapon het volgende:
En eentje van dichtbij.
Zo ontzettend tof! Respect voor je motoriek en geduldquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:27 schreef Patapon het volgende:
En eentje van dichtbij.
Vloeken en schelden? Of valt dat nog meequote:
Normaal gesproken ik ook. Maar vandaag echt gewoon geen zinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef Samzz het volgende:
Ik doe iedere dag wel iets crea... Hoewel t vandaag beperkt bleef tot t inlijsten van m'n ijsvogel.
Het hoeft toch ook niet dagelijksquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik ook. Maar vandaag echt gewoon geen zin
Wel heel veel op Pinterest gezeten en filmpjes gekeken van mensen die knutselde
En slecht geslapen, daar ligt het aan. Morgen kruip ik wel weer naar mijn hobbykamer, dol op die plekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet dagelijks.
Dat viel nog wel mee....dat knoopje onder het kraaltje is nog het lastigs, want lusje mag niet te lang of te kort worden. Dus lusje om potlood kraaltjes er op en dan knoopje maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vloeken en schelden? Of valt dat nog mee?
Ik ben bezig met een veulen te kleuren, dat was wel een paar keer godverdegodver, want klein oog.
Kerstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En slecht geslapen, daar ligt het aan. Morgen kruip ik wel weer naar mijn hobbykamer, dol op die plek
Plus dat ik lekker bezig ben met een kerstballenbreiobsessie, dus dat gaat wel door
Ah okayquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef Patapon het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee....dat knoopje onder het kraaltje is nog het lastigs, want lusje mag niet te lang of te kort worden. Dus lusje om potlood kraaltjes er op en dan knoopje maken.
Kraaltjes zijn 4 en 6 mm.
Nu ik fulltime thuiswerk ben ik ook iedere dag creatief. Tussendoor ff stempeltje inkleuren, wat steekjes zettten of iets vastplakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:48 schreef Samzz het volgende:
Ik doe iedere dag wel iets crea... Hoewel t vandaag beperkt bleef tot t inlijsten van m'n ijsvogel.
Dat is wel een voordeel van thuis werkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Patapon het volgende:
[..]
Nu ik fulltime thuiswerk ben ik ook iedere dag creatief. Tussendoor ff stempeltje inkleuren, wat steekjes zettten of iets vastplakken.
Kittensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 05:57 schreef Patapon het volgende:
Goedemorgen.
Nog 1 dagje werken en dan lekker een weekje vrij
En morgen de andere 2 kittens ophalen.
Wat een schatje! En het klinkt als een kleine ingreep?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:03 schreef Patapon het volgende:
Komt goed. Van de andere kittens heeft het katertje Entropion en hij heeft afgelopen dinsdag tacking gehad. Zo zielig, een ukkie met kap....
Entropion is dat je ooglid te wijd is, dit is bij hem ontstaan door een tik van zijn broertje vlak voordat hij bij ons kwam wonen.
Tacking is een paar hechtingen in het onderste ooglid zodat het niet meer naar binnen draait.
Foto van het ventje, gelukkig ziet het er al goed uit.
https://photos.app.goo.gl/hqMo3q9PzgTa7hqc7
Beter een tijdelijke kap, dan rond blijven lopen met entropionquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:03 schreef Patapon het volgende:
Komt goed. Van de andere kittens heeft het katertje Entropion en hij heeft afgelopen dinsdag tacking gehad. Zo zielig, een ukkie met kap....
Entropion is dat je ooglid te wijd is, dit is bij hem ontstaan door een tik van zijn broertje vlak voordat hij bij ons kwam wonen.
Tacking is een paar hechtingen in het onderste ooglid zodat het niet meer naar binnen draait.
Foto van het ventje, gelukkig ziet het er al goed uit.
https://photos.app.goo.gl/hqMo3q9PzgTa7hqc7
Maine Coon en morgen nog 2 Coons ophalen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:33 schreef Samzz het volgende:
Het is wel een knapperd. Noorse boskat of Maine coon?
Heb je goed. voor elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:00 schreef Patapon het volgende:
[..]
Maine Coon en morgen nog 2 Coons ophalen.
Toe maarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:00 schreef Patapon het volgende:
[..]
Maine Coon en morgen nog 2 Coons ophalen.
Ja, ze schelen ongeveer 3 weken. En ik heb nog 2 Noortjes van 11 jaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heb je goed. voor elkaar.
Je hebt er dan straks 4 van ongeveer dezelfde leeftijd toch?
Hier 2 broers (abessijnen en samen waren ze het hele nest) maar die zijn zo aan elkaar gehecht.. echt leuk
Gezellige boelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:14 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, ze schelen ongeveer 3 weken. En ik heb nog 2 Noortjes van 11 jaar.
Waarom wil je cavia's als je er bang voor bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou heel graag cavia's willen, alleen het is niet echt aan mij besteedt. Ik zal half bang voor mijn eigen huisdier zijn en het is me te duur
Ze zijn grappig en ik durf ze wel te aaien. Maar oppakken, nageltjes knippen en dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je cavia's als je er bang voor bent?
Oh, dan houdt t wel opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn grappig en ik durf ze wel te aaien. Maar oppakken, nageltjes knippen en dat soort dingen niet
Op YouTube zijn er genoeg caviafilmpjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan houdt t wel op. Leuk zijn ze zeker
.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben niet van de kleine dieren. Daar ben ik denk ik te lomp voor
Ja dat soort dingenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ik zou bang zijn ze kwijt te raken. Bij cavia's nog niet zo, maar de kleinere knaagdieren (oeps, de hamster is ontsnapt. Waar zit ie nou?). Ooit een keer twee kittens kwijt geweest, dat was best een paniekerig gevoel in m'n buik. Bleken ze door een heel klein kiertje te passen en lagen ze onder de keukenkasten te slapen.
Ik had hamsters, vroeger. Mijn vader vond dat maar niks. Die was bang dat er eens een los rond zou lopen en hij er per ongeluk met zijn grote voeten op zou gaan staan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ik zou bang zijn ze kwijt te raken. Bij cavia's nog niet zo, maar de kleinere knaagdieren (oeps, de hamster is ontsnapt. Waar zit ie nou?). Ooit een keer twee kittens kwijt geweest, dat was best een paniekerig gevoel in m'n buik. Bleken ze door een heel klein kiertje te passen en lagen ze onder de keukenkasten te slapen.
Wij hebben nu voor de 3e keer tamme muizen. Zeker met de katten erbij wel echt opletten geblazen dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:51 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ik vond/vind het mooi dat juist hij de redder van de hamster werd. Als hij hem niet had zien scharrelen, wie weet wat er dan was gebeurd.quote:
De kans is er wel. Waar merk je het aan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment ben ik bang dat ik last van muizen heb... de enige vraag nu is of het de schizo is of dat ze er echt zijn
Dingen horen, maar ik heb nergens keuteltjes of zo. En al mijn eten zit in bakken en niks is aangeknaagd. Dus het kan beide. Binnenkort wilde ik sowieso even naar de Praxis en ik haal dan even gifquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De kans is er wel. Waar merk je het aan?
Ik zou niet zo snel aan gif beginnen. Als je ze hoort maar je ziet verder geen sporen, dan zou ik het zo laten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dingen horen, maar ik heb nergens keuteltjes of zo. En al mijn eten zit in bakken en niks is aangeknaagd. Dus het kan beide. Binnenkort wilde ik sowieso even naar de Praxis en ik haal dan even gif
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:51 schreef Patapon het volgende:
Ze zijn er! Veilig vanaf de bank alles bekijken.
[ afbeelding ]
Links is Dai en rechts is Michi.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond/vind het mooi dat juist hij de redder van de hamster werd. Als hij hem niet had zien scharrelen, wie weet wat er dan was gebeurd.
Er is ook nog een verhaal over mijn oma, een cavia, een deur en een voortijdig einde. Misschien was mijn vader daarom wel wat benauwd vanwege die hamsters.
Knappertsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:51 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
En de muizen zijn dus niet doodsbenauwd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Poes vindt het hartstikke leuk
[ afbeelding ]
Wel opletten als de muizen uit de kooi zijn.
Maar doorgaans zitten we er vooral mee op de bank dus beetje opletten op de katers en so far... nooit mis gegaan.
Wij deden vorig jaar een wandeling met gids... dat was echt onwijs leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:15 schreef Sumppi het volgende:
We hebben net weer een boswandeling gemaakt. Zo ontzettend veel verschillende paddenstoelen gespot. Voor het eerst in m'n leven bewust rodekoolzwammen gezien en kleverig koraalzwammetje. Vliegenzwammen blijven wel het leukst. Ik had verwacht dat het druk zou zijn in de bossen, maar we waren vrijwel alleen.
Nu een grote kop thee en een breiwerk.
Nee... sterker nog. Met de andere kat al paar keer gezien dat ze ondersteboven in het gaas hangen... en dan rondjes rennen rond de kat die dan natuurlijk als een malle rondjes gaat draaien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En de muizen zijn dus niet doodsbenauwd?
Aaaawww 💜quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:51 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beautiesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:51 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet je eens filmenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee... sterker nog. Met de andere kat al paar keer gezien dat ze ondersteboven in het gaas hangen... en dan rondjes rennen rond de kat die dan natuurlijk als een malle rondjes gaat draaien.
Tom en Jerry... @:home.
Denk dat ze redelijk doorhebben dat ze in de kooi veilig zitten.
Terwijl je zou denken dat de geur van katten... genoeg zou moeten zijn voor angst bij de muizen. Maar ze lopen gewoon te jennen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:51 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lastig zien door het gaas... maar zal weer eens een poging wagen volgende keer.
Even gespiekt in het topic naar de ijsvogel. Wauw, gaaf. En wat kun jij tekenen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:15 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vandaag gaan tekenen, ik wil graag een roodborst maken, mooi voor naast de ijsvogel. Maar ik heb na t schoonmaken van de badkamer, keuken, wasmachine en droger geen puf meer. Ik heb wel een mooie eikenhouten lijst besteld voor ijsvogel. Dat dan weer wel.
Bank met kop thee it is. Vanavond zelf pizza maken.
Dank je welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:20 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Even gespiekt in het topic naar de ijsvogel. Wauw, gaaf. En wat kun jij tekenen!
Ik snap je volledig... sport is leuk, om te doen niet om naar de kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:30 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, de hoogmis. Ik snap oprecht niet wat er leuk aan is, wielrennen kijken.
Vriendje gaat vandaag met schoonpa verder met de overkapping, ik ga lekker tekenen. En tussendoor de was draaien.
Ja vind ik ookquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap je volledig... sport is leuk, om te doen niet om naar de kijken.
Veel plezier met tekenen!
Uhm... nee... zadels zitten niet lekker, de fietsen zitten niet lekker... een rondje natuur fietsen is wel. Maar wel op mijn halleluja fiets.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Al kan ik aan wielrennen dan weer helemaal niks leuks ontdekken
.
Dank je. Eerst nog even lekker rustig wakker worden
.
Mijn lief neemt elk jaar... 2 weken vrij voor de tourquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Al kan ik aan wielrennen dan weer helemaal niks leuks ontdekken
.
Dank je. Eerst nog even lekker rustig wakker worden met Last man standing
.
Het was helemaal niet verkeerd bedoeld hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Snap ik hoor
Ik heb het eigenlijk van kleins af altijd leuk gevonden om te kijken
En mijn man gelukkig ook
Ik heb vooral gewoon een hekel aan wielrennersquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn lief neemt elk jaar... 2 weken vrij voor de tour
En wielrent zelf ook.
Mij doet het minder...
wel wat sentiment omdat ik dat vroeger met mijn opa vaak keek.
Of eigenlijk ik was daar altijd veel na schooltijd omdat ze tussen mijn huis en mijn school woonden. En dan stond elke wielerronde die uitgezonden werd... altijd aan.
Zo ook schaatsen, voetbal, olympische spelen... en ongetwijfeld nog meer.
Dus waar ik an sich weinig heb met sport op tv... geeft het wel een fijn gevoel als andere mensen sport kijken
Al heeft het voor mij persoonlijk dus weinig van doen met de sport an sich
Hier ondertussen laptop van lief opnieuw aan het installeren... die mag ik voorlopig claimen.
Wij kijken vaak “beast master”.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was helemaal niet verkeerd bedoeld hoor!
Ieder zo zijn smaak tochIk zit al de hele ochtend cheerleadercompetities te kijken, dus jouw smaak is normaler
Tja.. tot ik die ene tegen kwam.. die wielrenner bleek en toch heel leukquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vooral gewoon een hekel aan wielrenners. Dus ook met alles dat met wielrennen te maken heeft
.
Ja zal je altijd zien, hahaquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Tja.. tot ik die ene tegen kwam.. die wielrenner bleek en toch heel leuk
Ik kan ze op de straat verder ook vaak niet zo waarderen hoor
Mja.. karma is een bitchquote:
Gelukkig hoef je er niet naar te kijken dan.quote:
Succesquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:09 schreef Samzz het volgende:
Productief dagje, soort van.
Wasjes gedaan, begonnen met roodborst. Nu Aquaman kijken.
Oh ik lees nooit recensies, kijk gewoon lekker zelfquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit gezien, vanwege de slechte recensies.
Maar wie weet valt het mee
Brrrrquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je er niet naar te kijken dan.
Ik luister veel filmpodcasts en op een gegeven moment weet je dan wel wie er op 1 lijn met je eigen smaak zitquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik lees nooit recensies, kijk gewoon lekker zelf. Tot nu toe is ie leuk
.
Alleen beetje jammer van Amber Heard.
Ah zo, ja dat zal bestquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik luister veel filmpodcasts en op een gegeven moment weet je dan wel wie er op 1 lijn met je eigen smaak zit
Ah die strategie heb ik ookquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik lees nooit recensies, kijk gewoon lekker zelf. Tot nu toe is ie leuk
.
Alleen beetje jammer van Amber Heard.
Goede strategiequote:Op zondag 18 oktober 2020 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah die strategie heb ik ook
(kijk graag horror en die hebben altijd negatieve reviews)
Dat kijkt me wek grappigquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook heb ik er een paar waarvan ik precies het tegenovergestelde vindook handig
Fijn dat jullie het beide leuk vondenquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede strategie.
[..]
Dat kijkt me wek grappig.
Nou, wij vonden Aquaman beide leuk. Nu beginnen met La Casa de Papel. Ben benieuwd of t leuk is.
Ik vind het wel mooi, maar heel lastig te volgen. Opletten wat er gebeurt, ondertiteling lezen... Eens zien of ik t volhoudquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:37 schreef Sarabi het volgende:
Het helpt niet dat ik Spaans echt een heel lelijke taal vind (vooral bij mannen).
Ik moest vooral even wennen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van La Casa de Papel vind.
Naaldvilten is dat toch? Dat doe ik wel eens. Erg leukquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:57 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag kreeg ik deze eekhoorn van een vriendin.Heeft iemand van jullie weleens zoiets gemaakt van vilt? Het ziet er altijd zo leuk uit, zulke knuffeltjes. Ik heb zoiets nog nooit gedaan en ik heb het ook nog nooit iemand zien doen.
Ja, de taal is even lastig. Ik ben er nu wel redelijk aan gewend denk ik, maar goede serie idd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik moest vooral even wennen.
Komt ook door de taal denk ik.
Maar vond hem echt heel goed uiteindelijk
Dat is op tijdquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen de kerstboom opzettenWachten zat
Ik kijk eigenlijk altijd engels.. of scandinavisch dus.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de taal is even lastig. Ik ben er nu wel redelijk aan gewend denk ik, maar goede serie idd.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen de kerstboom opzettenWachten zat
Nee... en voordat ik naar mijn moeder ga, als er geen lockdown is, tuig ik hem af zodat ik in een rustig huis thuis komquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:40 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Ben je de boom tegen eind december dan niet helemaal beu?
Er zijn veel goede scandinavische series.quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd engels.. of scandinavisch dus.
(En nu Undercover... die is vlaams)
Maar dan klinkt spaans toch ineens wel heel anders
Goed bekeken. Hopelijk kun je met Kerst wel gewoon naar je moeder. Dat is toch wel wat anders dan grote familiefeesten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... en voordat ik naar mijn moeder ga, als er geen lockdown is, tuig ik hem af zodat ik in een rustig huis thuis kom
Eens... en als je dat leuk vind en houdt van echt creepy...quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Er zijn veel goede scandinavische series.En de talen vind ik zo leuk klinken. Vooral Deens.
Van Von Trier?quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Eens... en als je dat leuk vind en houdt van echt creepy...
dan zou je eens de originele serie van “Kingdom hospital #8221; moeten kijken...
wel een oudje al.. maar echt heel goed.
Zal eens zien of ik de originele naam nog kan opvissen. Gaat over een ziekenhuis dat vroeger een instituut was voor geestelijk zieken.
Edit: Riget
Jep! Al help ik de dag na kerst haar ook met opruimen hoorquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Goed bekeken. Hopelijk kun je met Kerst wel gewoon naar je moeder. Dat is toch wel wat anders dan grote familiefeesten.
Tenzij ze echt een hele strenge lockdown zoals in de spaanse variant gaan doen... kun je dus eigenlijk wel gewoon naar je moeder.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Al help ik de dag na kerst haar ook met opruimen hoor
En ik heb nog een broer waarmee ik af en toe oppervlakkig app en verder geen noembaar contact heb. En dat was mijn hele familie. Dus tja
Klopt, ach... niet nu al op de zaken vooruit lopenquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Tenzij ze echt een hele strenge lockdown zoals in de spaanse variant gaan doen... kun je dus eigenlijk wel gewoon naar je moeder.
Oeh, die ken ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Eens... en als je dat leuk vind en houdt van echt creepy...
dan zou je eens de originele serie van “Kingdom hospital #8221; moeten kijken...
wel een oudje al.. maar echt heel goed.
Zal eens zien of ik de originele naam nog kan opvissen.
Edit: Riget
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Kingdom_(miniseries)
hier inderdaad gister ook aan de kerstliedjes...quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Koffie net weggeflikkerd. Lust het niet en niet goed voor me.
Nu een enorme mok thee drinken en dan ga ik het huis kerstmaken. Schoonmaken doe ik morgen wel. Nu een beetje moe (zonder hier al te veel op in te gaan: slecht geslapen).
Gezellig kerstmuziekje op... heerlijk
En dan uitgebreid douchen. Crčme, maskertje, nagels doen... gewoon de complete rambam. Mag ook wel een keer.
Gezelligquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
De boom staat... de woonkamer is kerstig. Nu even pauze en dan boven
Ik heb ook een mini op een tafeltje. Een grote is me te onrustig en nu is het goedquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig
Onze katten slopen de boom dus wij hebben altijd maar een mini formaat op tafel.
Geweldig! Wat heel erg leuk!quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Ons etiket is eindelijk helemaal klaar![]()
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Thanksquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geweldig! Wat heel erg leuk!
Wauwquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Heel gaaf!quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Wij hebben geen katten, maar ook geen grote woonkamer en twee honden, dus ik denk dat het hier ook een kleine op de eettafel wordt. Ik heb al wat ideetjes en ook al een vaas in gedachtenquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezellig
Onze katten slopen de boom dus wij hebben altijd maar een mini formaat op tafel.
Die is gaafquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Misschienquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben geen katten, maar ook geen grote woonkamer en twee honden, dus ik denk dat het hier ook een kleine op de eettafel wordt. Ik heb al wat ideetjes en ook al een vaas in gedachten.
[..]
Die is gaaf!
Gaat jullie bier ook naar de plaatselijke Jumbo? Meestal zijn die wel te porren voor dat soort lokaal gemaakte dingen.
Is wel cool, je eigen bier in de supermarktquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschieneerst maar eens zien hoeveel we over houden.
Het is echt een kleine oplage natuurlijk.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel cool, je eigen bier in de supermarkt.
Da's een beetje te ver voor ons.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]heel gaaf
Sowieso wel te koop in een winkeltje in Koudekerke
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]heel gaaf
Sowieso wel te koop in een winkeltje in Koudekerke
Sowiesoquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Online ook toch? Dat klinkt haalbaarder voor me.
Ja, dat is zeker leukquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor ons eigenlijk ookmaar toch leuk om te zien dat het ergens fysiek te koop is
Logisch toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Maar als waarschuwing de prijzen zijn wel echt speciaalbierprijzen, niet wat een flesje Amstel in de winkel kost
Gezellig!quote:
Dat is de lege kast, de interessantere kasten staan ernaastquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gezellig!
En altijd leuk om bij iemand in de boekenkast te kijken. Van Nul tot Nu.
Nog lekker wat ruimte voor meer boeken.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is de lege kast, de interessantere kasten staan ernaast
Ik merk dat bij mij de grens deze coronatijd flink omhoog is gegaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch toch?Al trek ik wel de grens bij wat specialer speciaalbier in de kroeg kost.
Toch snap ik het wel. Horeca is alweer gesloten, je gaat toch andere manieren zoeken om een beetje te genieten. En als dat is met een biertje van 15 euro, sja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik merk dat bij mij de grens deze coronatijd flink omhoog is gegaan.
Ik heb echt een flink aantal van 12-15euro per fles gekocht.
Eigenlijk echt te gek.
Ik was ook al aan het spotten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:37 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Gezellig!
En altijd leuk om bij iemand in de boekenkast te kijken. Van Nul tot Nu.
Dat is het ook welquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch snap ik het wel. Horeca is alweer gesloten, je gaat toch andere manieren zoeken om een beetje te genieten. En als dat is met een biertje van 15 euro, sja.
Al heb ik gezegd dat ik na Westvleteren 12, nooit meer dure biertjes koop.
Nee, klopt. Maar ik had toen geen autoquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het ook wel
Paar maanden geleden ook nog naar Westvleteren geredendaar zijn ze niet zo duur
Het is sowieso een flinke rit, dus moet je maar willen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar ik had toen geen auto. Het is wel een lekker biertje, maar ik vind St. Bernardus abt 12 lekkerder.
Zo mooiquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag onder het genot van Frozen II lekker zitten tekenen <3.
Ja, is het ook en ik vind het biertje dat niet waard.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is sowieso een flinke rit, dus moet je maar willen.
St. Bernardus vind ik niet zo lekker, maar daar ben ik een van de weinige in.
Dank jequote:
Dank je welquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:05 schreef Sumppi het volgende:
Wat mooi! En wat heb je dat snel gedaan. Heb je het tekenen weleens gefilmd? Lijkt me leuk en leerzaam om te zien hoe je zo'n roodborst tekent. Hoe de opbouw gaat, zodat het net echt veertjes lijken of bij andere dieren een vacht.
Echt zo realistisch...snap gewoon niet hoe dat kanquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:17 schreef Samzz het volgende:
Hier een stukje film van de Tennessee Walker die ik van 't zomer heb getekend.
En heel veel talentquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef Samzz het volgende:
Heel veel oefenen, kijken en kleuren mengen. En geduld.
Ja, voor heel veel geldquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En heel veel talent
Maak je ook dingen in opdracht?
Deze niet. Meestal doe ik free handen, ik begin gewoon met kleuren, zeg maar. De ijsvogel was wel eerst geschetst, de roodborst dan weer niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:44 schreef Sumppi het volgende:
Mooi om die laagjes zo te zien in het filmpje. En je schetst niet eerst het hele hoofd, maar bouwt het langzaam uit?
Welke potloden gebruik je?
Klopt, ze zijn supermooi gepigmenteerd, een beetje wax-achtig. Ik vind ze geweldig, ik noem ze mijn toverstokjesquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:30 schreef Sumppi het volgende:
En zo te zien komt daar heel makkelijk kleur vanaf (nog wat filmpjes bekeken). Dan heb ik iets voor op mijn verlanglijstje.
Echt levensecht... dat red je niet met enkel oefenen hoor... daar moet je ook echt wel een zeker onderliggend talent voor hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:38 schreef Samzz het volgende:
Heel veel oefenen, kijken en kleuren mengen. En geduld.
Genoeg gelanterfant!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:44 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij schoppen en zeggen dat ik weer aan de Scheepjes CAL moet beginnen?
Hahaha zoietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Genoeg gelanterfant!
Je hebt al 3 cals... en dan moet je wel zorgen dat ze afkomen he
Dus gauw aan je scheepjes cal beginnen anders wordt het nooit wat!
Zo goed?
Ik vind eigenlijk dat je het alleen moet doen als je dat zelf wil
Maar... qua tijdsbestek is het wel handig dat niet tot het einde der dagen uit te stellen.. anders loet je dat later weer inhalen..
Mja daarom durf ik er vaak al niet zo aan te beginnen omdat ik WEET dat ik achter ga lopen... wn dat dan steeds meer oploopt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha zoietsthanks.
Maar ja CALs moet ik niet te ver gaan achter lopen want dan heb ik er helemaal geen zin meer in.
Geloof me, dat red je wel met veel oefenenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Echt levensecht... dat red je niet met enkel oefenen hoor... daar moet je ook echt wel een zeker onderliggend talent voor hebben.
Geloof meteen dat je het ook moet leren en heel veel moet doen... (ook talent helpt niet als je er geen tijd en moeite in steekt uiteindelijk)
maar sommige mensen zijn al blij als het na veel oefenen op een paard lijkt... jouw paard (en vogels) zien eruit alsof ze zo van het papier af kunnen komen.
Ben gewoon jaloers
Echt zo mooi
Wat is CAL?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:44 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand mij schoppen en zeggen dat ik weer aan de Scheepjes CAL moet beginnen?
Is dat niet geel irritantquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Crochet along
Dan krijg je elke week (of om de week) een deel van het patroon
Deel van het leuke, niet vooraf weten welk stukje je krijgt. Ik had er dan een paar als SAL (stitch along) en dat was iedere maand twee stukjes patroon.quote:
Ik vind het wel leukquote:
Nahja... tot op zekere hoogte wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof me, dat red je wel met veel oefenen. Ik kan het weten.
Bedankt iig. Altijd leuk complimenten te lezen.
Bedoel meer dat je dan verplicht moet stoppen, zonde als je in een vibe zit tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deel van het leuke, niet vooraf weten welk stukje je krijgt. Ik had er dan een paar als SAL (stitch along) en dat was iedere maand twee stukjes patroon.
Dat is op zich wel leuk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk
Vaak zijn er ook Facebook groups dus dan zit je met zijn allen te wachten of juist elkaar helpen.
Dat is ook jaren en jaren tekenen en schilderen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nahja... tot op zekere hoogte wel.
Maar ik denk dat je enigzins onderschat hoe goed je het inmiddels kunt.
Mwah, over het algemeen zijn de stukjes (iig in de SALs die ik heb) zodanig groot dat het al aardig wat werk is voor een maand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je dan verplicht moet stoppen, zonde als je in een vibe zit toch.
[..]
Dat is op zich wel leuk.
[..]
Dat is ook jaren en jaren tekenen en schilderen.
Ditquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen zijn de stukjes (iig in de SALs die ik heb) zodanig groot dat het al aardig wat werk is voor een maand.
Aah okayquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, over het algemeen zijn de stukjes (iig in de SALs die ik heb) zodanig groot dat het al aardig wat werk is voor een maand.
Ik vind het bij borduren fijn om projecten af te kunnen wisselen, dus iets wat relatief snel af is als een SAL-etappe, is juist wel lekker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah okay. Ik borduur niet dus had hoe ik mijn kleurplaten maak als referentie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het bij borduren fijn om projecten af te kunnen wisselen, dus iets wat relatief snel af is als een SAL-etappe, is juist wel lekker.
Niet dat ik borduur op het moment.Al was ik gisteren wel m'n diamond painting aan het voorbereiden (steentjes van af project uit bakjes halen, steentjes voor de volgende in voorgenoemde bakjes doen), dus hopelijk zat er gewoon wat stress in de weg.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik doe dat met tekenen niet echt, meestal werk ik aan 1 project. Al werk ik nu, naast de roodborst aan een opdracht. Is ook wel eens leuk, die afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diamondpainting vindt mijn ma helemaal leuk, haha. Ik las ergens dat ze bij de Action A3 lichtbakken hebben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die light pads zijn wel ideaal. Heb er ooit eentje bij Ali gekocht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik doe dat met tekenen niet echt, meestal werk ik aan 1 project. Al werk ik nu, naast de roodborst aan een opdracht. Is ook wel eens leuk, die afwisseling.
Diamondpainting vindt mijn ma helemaal leuk, haha. Ik las ergens dat ze bij de Action A3 lichtbakken hebben.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het bij borduren fijn om projecten af te kunnen wisselen, dus iets wat relatief snel af is als een SAL-etappe, is juist wel lekker.
Niet dat ik borduur op het moment.Al was ik gisteren wel m'n diamond painting aan het voorbereiden (steentjes van af project uit bakjes halen, steentjes voor de volgende in voorgenoemde bakjes doen), dus hopelijk zat er gewoon wat stress in de weg.
Heel rustgevend ook dat met dje steentjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kocht vorig jaar ergens.... en zak met random knoopjes en kraaltjes toen ik ging winkelen.
Eenmaal thuis op de bank... bakjes, knoopjes... alles in een eigen vakje
En mijn moeder maar lol hebben.
Die zei: ik vroeg me al af hoelang het zou duren voordat je ze ging opruimen.
Deed ik kennelijk al vanaf heel klein.. toen met ministeck..
Willekeurig hoeveel ik er van kreeg.. alles netjes van het stokje en op kleur gesorteerd in een bakje
Ik heb net een zitzak naar de boot gebracht en wasgoed mee terug genomenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die light pads zijn wel ideaal. Heb er ooit eentje bij Ali gekocht.
Net weer een toer gehaaktals je eenmaal bezig bent gaat het weer snel.
Wat voor een boot heb je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een zitzak naar de boot gebracht en wasgoed mee terug genomen.
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heel rustgevend ook dat met dje steentjes...
Ik kocht vorig jaar ergens.... en zak met random knoopjes en kraaltjes toen ik ging winkelen.
Willekeurig hoeveel ik er van kreeg.. alles netjes van het stokje en op kleur gesorteerd in een bakje
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heel rustgevend ook dat met dje steentjes...
Cutequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Heb het aapjes haken boek van christel krukkert hier.
Maar nog niet verder gekomen dan al 3x het basisaapje. Die is gewoon te leuk
[ afbeelding ]
De linker sleept mn gup nog steeds overal mee naar toe. De rechter staat bij een vriendin op haar nachtkastje.
Wat een leukjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Heb het aapjes haken boek van christel krukkert hier.
Maar nog niet verder gekomen dan al 3x het basisaapje. Die is gewoon te leuk
[ afbeelding ]
De linker sleept mn gup nog steeds overal mee naar toe. De rechter staat bij een vriendin op haar nachtkastje.
Ik vind het een leuk idee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder en ik geven elkaar met kerst altijd cadeaus. We doen dit niet met de verjaardag omdat die heel dicht op kerst valt.
Ik heb twee cadeaus gekocht (2 boeken en schilderen op nummer). Nu zat ik te denken om een coupon te maken dat ze een keer bij mij komt eten en ik uitgebreid ook...
Is dat stom of leuk? Uiteten zit er niet in en is eigenlijk ook te duur, dus zo'n coupon leek me leuk...
Klinkt als heel fijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder en ik geven elkaar met kerst altijd cadeaus. We doen dit niet met de verjaardag omdat die heel dicht op kerst valt.
Ik heb twee cadeaus gekocht (2 boeken en schilderen op nummer). Nu zat ik te denken om een coupon te maken dat ze een keer bij mij komt eten en ik uitgebreid ook...
Is dat stom of leuk? Uiteten zit er niet in en is eigenlijk ook te duur, dus zo'n coupon leek me leuk...
Thanksquote:
Leuk cadeauquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed bezig, meis.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Crisis is over aan het gaan... verheug me erop om vanavond mandala's te haken. Nu even kijken of het ook leuk, maar de motivatie is er. Even iets buiten mijn hoofd om
Dank jequote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig, meis.
Ik heb net t leer van de gaffel van onze boot gehaald. Bijna een half uur mee bezig geweest. Mezelf in m'n duim gestoken, dus straks thuis in de biotex.
Hihi, ja, maar een gaffel is ook een onderdeel van de mast van onze bootquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Graffel is toch stup voor in de tuin? Waarom zat het in je boot?
En goed schoonhouden idd en een beetje voorzichtig met crčme
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:01 schreef Uhmmpie het volgende:
Jullie zijn lekker bezig.
Hier vanochtend vooral nuttige dingen achter de laptop gedaan.
Nu met gup even op de bank...
die zit te gamen met dr vriendinnetje.. gezellig dus
Maar bovenal.. MOET ik even zeggen.. mijn lief is wel echt lief. Ik denk dat ik hem maar hou
Terwijl ik nog half twijfelde over het wel of niet kopen van schoenen.. had hij ze al bijna betaald.
(Ik twijfelde vooral nogal ivm de prijs zegmaar... die aan de ene kant het zeker wel waard is ivm nooit meer zere voeten. Maar het blijft evengoed heel veel geld dus vind ik dat toch wel ding...)
Goede schoenen mogen wat kosten, tochquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:01 schreef Uhmmpie het volgende:
Jullie zijn lekker bezig.
Hier vanochtend vooral nuttige dingen achter de laptop gedaan.
Nu met gup even op de bank...
die zit te gamen met dr vriendinnetje.. gezellig dus
Maar bovenal.. MOET ik even zeggen.. mijn lief is wel echt lief. Ik denk dat ik hem maar hou
Terwijl ik nog half twijfelde over het wel of niet kopen van schoenen.. had hij ze al bijna betaald.
(Ik twijfelde vooral nogal ivm de prijs zegmaar... die aan de ene kant het zeker wel waard is ivm nooit meer zere voeten. Maar het blijft evengoed heel veel geld dus vind ik dat toch wel ding...)
Mja hij vindt dat ik vaker geld aan mezelf moet uitgeven.. maaaaaaaar ze zijn nog steeds een hoop geldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede schoenen mogen wat kosten, toch. Wat lief van je vriend dat ie ze besteld heeft!
Ik heb ook nieuwe schoensjes gekocht, hopelijk krijg ik ze deze week nog.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 20:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja hij vindt dat ik vaker geld aan mezelf moet uitgeven.. maaaaaaaar ze zijn nog steeds een hoop geld
Wel sinterklaaskadootje voor dochterlief besteld.. dat is dan weer geen enkel probleem.
Wat voor schoenen had jij uitgezocht? Nu ben ik nieuwsgierig
Ja hequote:
Daar wordt gewoon op gelopen, jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zombie meld zich! Enorm veel zin in mandala's haken ineens
Die schoenen zijn te cool! Zijn die ook echt om op te lopen? Of zet je ze voorde sier neer
Nice! Ik vind het mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he.
[..]
Daar wordt gewoon op gelopen, ja. Ik heb nog een paar van dit merk, hele comfi schoenen
.
Fu.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Sarabi het volgende:
Welk merk is het?
Net mijn telefoon 1x te vaak laten vallen
Ow wat klotequote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Sarabi het volgende:
Welk merk is het?
Irregular choice.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:35 schreef Sarabi het volgende:
Welk merk is het?
Mooie ster erin?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 21:41 schreef Sarabi het volgende:
Jawel hij werkt nog, nog wel![]()
Moet er nog een half jaar meedoen.
Lekker bezig!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:09 schreef Samzz het volgende:
Roodborst bijna af. Morgen nog een dagje lekker tekenen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |