Eigenlijk ook niet. Alleen in DM of PMquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen tegen HAAHSIEdat mag toch wel.
Niet in de mijne danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Alleen in DM of PM
Je had gwn kunnen doorslapen dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht ik eigenlijk ook. Ben maandagmorgen dus ook gewoon gegaan maar toen bleek na 2 uur dat ik eigenlijk al vakantie had
Nee niet echt plannen. Heb nog wat winterkleding nodig een keer. En verder kan er niet zoveel.
Okequote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet. Alleen in DM of PM
wat voor ballen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:28 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Eerst leveren. Je onderhandelingstrategie zuigt ballen.
Ja en anders ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jawel anders heb ik er nog steeds last van
Monitor hacken ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g heeft wel ideeën hoe jij punten kan pakken. [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies ja. Bijzaken zijn je favoriet.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaaa en af en toe zet ik gefopt in de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jaaa en af en toe zet ik gefopt in de spoiler
Gelukkig zag ik staan dat de spoiler leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na mij svpquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:33 schreef Justin_Case het volgende:
Ik gooi het topic heel even op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |