Ik hoop dat ze met deze actie hun eigen glazen ingooien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom moeten ze nou alles verkloten in dit land
hahahahaahsfaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:24 door Justin_Case:
Topictitel: "[ronde 35] Het dodetopicspel #8139 LimoenGodin" -> "[ronde 35] Het dodetopicspel #813 Bolk op julie oog"
Dat is de cancel cultuur, dat is hip. Ze veroorzaken alleen een cancer cultuur hiermee...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig is er wel een nieuwe omroep die wel zwartepieten wil laten zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met deze actie hun eigen glazen ingooien.
Ik vrees dat ze nog steeds de deugmensen achter zich hebben staan, zelfs als ze gaan rellen.
Ach, ik vind grijs wel prima als dat betekent dat het gezeik afgelopen is. Maar zo lang dat niet zo is #teamzwartquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig is er wel een nieuwe omroep die wel zwartepieten wil laten zien.
Ja.quote:
Neh zo makkelijk gaat dat nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ik vind grijs wel prima als dat betekent dat het gezeik afgelopen is. Maar zo lang dat niet zo is #teamzwart
Ik vrees dat in de loop der tijd al onze tradities zullen verdwijnen, en daarmee onze identiteit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
BOLKquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vrees dat in de loop der tijd al onze tradities zullen verdwijnen, en daarmee onze identiteit.
Ultra linkse users hier (en sommige users met een buitenlandse achtergrond) roeptoeteren al dat de Nederlandse identiteit sowieso niet bestaat en dat we altijd multicultureel zijn geweest.
Daarbij zal bij de verislamisering van het land er altijd wel ruimte blijven voor draaiorgels, de klompendans en koekhappen.
Ja dit zijn echt wel de leukste weken om leuke dingen te doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow lekkerDacht dat je de hele week moest werken.
3 weken is wel veel. Heb je leuke plannen ?
Festivals, concerten, reizenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dit zijn echt wel de leukste weken om leuke dingen te doen.
Ja nouquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Festivals, concerten, reizen![]()
![]()
![]()
LEEF JE LEKKER UIT
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen punt gepakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens niet zo gemeenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Festivals, concerten, reizen![]()
![]()
![]()
LEEF JE LEKKER UIT
Jij kookt van woede.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen
[ afbeelding ]
Ja dacht ik eigenlijk ook. Ben maandagmorgen dus ook gewoon gegaan maar toen bleek na 2 uur dat ik eigenlijk al vakantie hadquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow lekkerDacht dat je de hele week moest werken.
3 weken is wel veel. Heb je leuke plannen ?
Mwahquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Genoeg te doen. Alleen misschien minder leuk door de maatregelen
* m1st1g heeft wel ideeën hoe jij punten kan pakken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik heb nog steeds geen punt gepakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ie er eens vanaf gaatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:26 schreef K.Indertent het volgende:
Die jongen op de hoek staat nog steeds op je netvlies.
Jij met je HYVES smiliesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g heeft wel ideeën hoe jij punten kan pakken. [ afbeelding ]
Alleen tegen HAAHSIEquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen tegen HAAHSIEdat mag toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |