Hoezo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat je je oogkleppe moet afdoen
Je hebt een premium artikel gepost, ik zal het nog een keer herhalen. Wil je je oogkleppen afdoen?quote:
En wat heeft het 'premium artikel' hiermee te maken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:07 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je hebt een premium artikel gepost, ik zal het nog een keer herhalen. Wil je je oogkleppen afdoen?
Dat je niet kan lezen door je oogkleppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wat heeft het 'premium artikel' hiermee te maken?
Volgens mij ben jij niet al te intelligent. Je bent boos, maar kunt niet uitleggen wat dan je probleem is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat je niet kan lezen door je oogkleppen.
Als je zo denkt dan krijg je wel spanningen tussen de bevolkinsgroepenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:48 schreef Document1 het volgende:
Zie hier waarom multiculti zwaar mislukt is.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:54 schreef Oceanier het volgende:
Vivare. Wat is dat toch met die woningbouwverenigingen. De ene laat z’n huurders in de steek met achterstallig onderhoud, bij de andere verrijkt de directeur zichzelf met maserati’s, weer een ander komt z’n afspraken niet na en in dit geval is er sprake van leugens door Vivare.
En dan verbaasd doen wanneer mensen boos worden
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:56 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nog steeds oogkleppe op, al sinds 2014 heb je die op
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:57 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Wat een praatjes, deporteer jezelf lekker
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:58 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik speel niet op de man in, en je vraagt steeds naar de bekende weg die je al 6 jaar geleden is uitgelegd. 6 jaar een punt maken bij jou heeft niet geholpen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat je je oogkleppe moet afdoen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:07 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je hebt een premium artikel gepost, ik zal het nog een keer herhalen. Wil je je oogkleppen afdoen?
En daar is ie dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:09 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat je niet kan lezen door je oogkleppen.
Ik ben niet boos. Ik ben blij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet al te intelligent. Je bent boos, maar kunt niet uitleggen wat dan je probleem is.
Dat is oproepen tot geweld. Mag dat op Fok !quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Gewoon in elk Molukse woning een steen terug door de voorruit.
Volkomen logisch.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar is ie dan!
"Molukkers behandelen zoals ze zelf anderen behandelen"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is oproepen tot geweld. Mag dat op Fok !
Dat is oproepen tot geweld. Mag dat op Fok !quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:57 schreef BartEhrman het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die Molukkers haar al hard aangepakt. Niet normaal dat die gasten daar mee wegkomen. Molukkers kennen maar één taal en dat is de taal van geweld! Molukkers moet je met een 9mm aanpakken!!
Je noemt een groen NSB-ers, maar de andere groep NSB’ers maak je een buiging voor. Wat een logicaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:59 schreef feitcepsrep het volgende:
MolukkersDe NSB’ers van Indonesië.
Indo’s
Goed idee. Dus niet mensen deporteren of mishandelen, doden vanwege de etnische afkomstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:14 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
"Molukkers behandelen zoals ze zelf anderen behandelen"
Fixed
Daar zijn ze bang voor Molukkersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:58 schreef YoungDriller het volgende:
VOC/KNIL tattoo op hun voorhoofd en deporteren naar Indonesië. Weten ze wel raad mee daar.
Indo’s zijn geen NSB’ersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Je noemt een groen NSB-ers, maar de andere groep NSB’ers maak je een buiging voor. Wat een logica
Ik denk dat ik ook zo een snor neem , doet het goed bij de vrouwtjes zo te zienquote:
Indo’s en Molukkers zijn om dezelfde redenen in Nederland. Gevochten tegen Jakarta/Indonesie en Nederlandsgezind. Wat maakt de ene een NSB-er en de andere niet?quote:
Denk dat ze op de Mulukken eerder bang zijn voor de Javanen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:15 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Daar zijn ze bang voor Molukkers
Nee hoor. Het leger komt elk jaar met 10.000 man uit Java naar de Molukken. Omdat ze bang zijn voor Molukkers.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:23 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Denk dat ze op de Mulukken eerder bang zijn voor de Javanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |