Ah, de anti-walnotenact?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik probeer een nieuwe act op te zetten. Speel dan even mee.
Werken kan wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]au.
![]()
Goed laten rusten dan. Dat wordt komende tijd dus niet werken of sporten ?
dit voelde ik nietquote:
Dus je kunt wel 2km lopen als het nodig isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:31 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan loop ik ja![]()
Of ik bestel.
Of als de auto stuk is dat 'ie niet meer te maken is, koop ik een barreltje voor een paar 100 piek
Laat je ouders het maar niet horenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Werken kan wel.
Sporten misschien alleen cardio
Ja, doe mee of ik geef je een (wal)note.quote:
want die gaan dan boos worden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Laat je ouders het maar niet horen
Dan zit er toch iets niet goed lijkt mij. Heb je er wel eens naar laten kijken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heeft geen zin
Gebeurd wel eens vaker alleen vandaag 1,5 uur geduurd. Normaal binnen 5 min
kan ze wel hebbenquote:
Jij hebt waarschijnlijk wel vervelender dingen in je mond gehad ja.quote:
deze vrouw weetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zonde. Is heerlijk en vooral in brownies
Ik zou eerst wat rust nemenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Werken kan wel.
Sporten misschien alleen cardio
klopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk wel vervelender dingen in je mond gehad ja.
ja hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jij zal een vrouw eens ongelijk geven zeg.
Ik heb een nieuwe kruisband gekregenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zit er toch iets niet goed lijkt mij. Heb je er wel eens naar laten kijken?
ja misschien morgen rust en dan maandag weer werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |