Ai ....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Zit thuis
Tijden koffiepauze maakte ik verkeerde draaibeweging. Knie op slot.
Na 3 kwartier ouders gebeld en die hebben mij opgehaald. 3 kwartier met kleding aan in bad gelegen en eindelijk schoot hij terug.
Nu ontzettend veel pijn. En lig ik met paracetamol op de bank
Wat heb jij tegen walnotenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er hoort geen walnoot in chocopasta te zitten
niet lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Zit thuis
Na 3 kwartier ouders gebeld en die hebben mij opgehaald. 3 kwartier met kleding aan in bad gelegen en eindelijk schoot hij terug.
Ik moet langs een paar instellingen waarvan ik nu al weet dat ze hun zaakjes niet in orde hebben. Dat wordt echt een genot.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja aanpassingen zullen onvermijdelijk zijn met de nieuwe maatregelen. Maar als je gwn verder kan gaan met werken en opdrachten moet het wel goed komen.
Je zit wel in de goede branche![]()
Wat gaat volgende week dan leuk maken? Groot project
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Zit thuis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet langs een paar instellingen waarvan ik nu al weet dat ze hun zaakjes niet in orde hebben. Dat wordt echt een genot.
dan kan je ook niet zeggen dat je het vies vindtquote:
Ja, een .TIF bestand.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef Dven het volgende:
Hebben jullie wel eens een afbeelding gevoeld?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
malle haags. K dacht vanwege hele andere positieve redenen
![]()
Dit is meer een beetje leedvermaak
Dat klinkt niet fijn. Hoe komt dat ineens dat het gebeurt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Zit thuis
nee, nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef Dven het volgende:
Hebben jullie wel eens een afbeelding gevoeld?
Ik probeer een nieuwe act op te zetten. Speel dan even mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kan je ook niet zeggen dat je het vies vindt
Heeft geen zinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]Sterkte. Waarom ga je niet even langs een fysio?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Zit thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |