Is dit de bolkdans?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:42 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als het nodig is kan ik dat zeker, maar ik doe het praktisch nooit. Conditie is heel verrot, en heb het wel gezien met elke keer dezelfde route hier in de buurtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus je kunt wel 2km lopen als het nodig is
Ow ja. Dit weekend was je van plan binnen te blijven om te gamen Mquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe kruisband gekregen
[..]
ja misschien morgen rust en dan maandag weer werken
staat die te strak afgesteld?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe kruisband gekregen
[..]
ja misschien morgen rust en dan maandag weer werken
ik heb er zelfs eentje op de bloklijst staan hierquote:
Haha !!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:44 schreef Justin_Case het volgende:
@:mazikeen zit mij gewoon te negeren. WTF
Oke, dan weet ik het ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als het nodig is kan ik dat zeker, maar ik doe het praktisch nooit. Conditie is heel verrot, en heb het wel gezien met elke keer dezelfde route hier in de buurt![]()
En benzine + Benzinegeld om de auto ergens neer te zetten en te wandelen is er ook niet. Dus dan maar even niksEn daarbij word het steeds kouder en ben ik een koukleum
Wat ontzettend naar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat die te strak afgesteld?
[..]
ik heb er zelfs eentje op de bloklijst staan hier
Ja maar kruisband @Mazikeenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:44 schreef Justin_Case het volgende:
alsof jij aandacht verdient van zo'n lekker dingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:44 schreef Justin_Case het volgende:
Ga eens in overleg met Rutte en de Jonge over jouw routekaart. Wellicht helpt het bij de bestrijding van corona.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:45 schreef DJMO het volgende:
Zo. route uitgestippeld en rustpunten gepland.
moest grinnikenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga eens in overleg met Rutte en de Jonge over jouw routekaart. Wellicht helpt het bij de bestrijding van corona.
Ik denk dat het dan een heel stuk beter zou gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga eens in overleg met Rutte en de Jonge over jouw routekaart. Wellicht helpt het bij de bestrijding van corona.
https://www.welingelichte(...)-die-er-bestaat.htmlquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.welingelichte(...)-die-er-bestaat.html
Waarom komt Rutte dan altijd op de fiets ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat het een kneus is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom komt Rutte dan altijd op de fiets ?
Zowel voor lichaam als geest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens oprecht tof aan die man. Niet zo´n patserbak, nee gewoon een fiets.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens oprecht tof aan die man. Niet zo´n patserbak, nee gewoon een fiets.
Wel sneu dat je wandelt zodat iemand de overheid geld kan gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:45 schreef DJMO het volgende:
Zo. route uitgestippeld en rustpunten gepland.
Fietsen is ook leuk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja. Dit weekend was je van plan binnen te blijven om te gamen Mdus dan zit je wel goed met rust
wat vroeg je dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:44 schreef Justin_Case het volgende:
nee dat niet. Operatie is toen helemaal goed gegaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat die te strak afgesteld?
[..]
ik heb er zelfs eentje op de bloklijst staan hier
Zo te zien zijn ze ook veels te luidruchtigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:50 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag niet.geen 1.5 meter
Haar UI is zo vrolijkquote:
er zijn er meerder en ze zijn allemaal leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel leuk ja.
Waar dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zijn er meerder en ze zijn allemaal leuk
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik buig het even om in iets positiefs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |