ZES. NEUH.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef Paul het volgende:
Dus @:debraad niet meer smoesjes, vanmiddag is het droog en niet koud, gewoon 6 km lopen vandaag!
Daar heb ik eerst die mini-boekjes van gelezen, steeds als er weer een nieuw deeltje uit kwam.quote:
Oh ik heb alleen maar respect voor jouw vrijwilligerswerk. En ik zou ook zeker vrijwilligerswerk doen, maar dan in een andere branche en alleen als het echt werk is wat ik leuk vind.quote:
Waren daar boekjes van ja?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik eerst die mini-boekjes van gelezen, steeds als er weer een nieuw deeltje uit kwam.
6 km? Daar kom ik m'n bed niet voor uit. Pas bij de 20 word ik een beetje warm.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef Paul het volgende:
Dus @:debraad niet meer smoesjes, vanmiddag is het droog en niet koud, gewoon 6 km lopen vandaag!
Nou het is alaantal jaren terug he. En toen was ze al heeeeeeel oud. Dus logische aanname wel. Heb nog wel een foto. Ff kijken of ik die kan vinden en nog kan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zal wel dood zijn nu![]()
Wat morbide Kree
Wel eerst de lekkere dingen er zelf uithalen en dan wat potjes hier en daar van jezelf erin terugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:56 schreef kree het volgende:
Tis want denken jullie wat is kree een eikel mss soms....
Maar is niet zo want heb twee kerstpakketten weggegevven of zeg maar soort verloot omdat ik ze niet nodig had en 1 keer aan oud vrouwtje die er superblij mee was en wijkje naast mij waar ze juist dit soort dingen nodig hebben. Zal wel dood zijn nu denk. Weet ik niet maar zette dat op facebook en kreeg toen berichtje terug. Want iederereen wilde vooor zelf zerl zelf Echt 100 berichten zowat. En toen heb ik gekozen voor iemand die het ook weer aan iemand anders wilde geven
Ik ga met goed fatsoen geen zes kilometer kunnen wandelenquote:
Ja Stephen King vond het zelf vroeger altijd zo mooi om eens per maand een deel van een verhaal te krijgen en dat het dan in het gezin werd voorgelezen en je moest wachten tot het volgende deel uit kwam.quote:
anderhalf uurquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel eerst de lekkere dingen er zelf uithalen en dan wat potjes hier en daar van jezelf erin terug
Pfff. Kom je sowieso weleens buiten?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik ga met goed fatsoen geen zes kilometer kunnen wandelen![]()
Voel me al niet top de afgelopen 2 dagen, dus blijf lekker waar ik zit
En af en toe een kittelaar die terug likt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
Ik doe elke dag vrijwilligerswerk. Mensen laten genieten van mijn sexyheid(ja dat is een woord nu). Is zeer vermoeiend maar ook wel erg belonend
Oh ja de meeste boeken van Stephen King ken ik wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Stephen King vond het zelf vroeger altijd zo mooi om eens per maand een deel van een verhaal te krijgen en dat het dan in het gezin werd voorgelezen en je moest wachten tot het volgende deel uit kwam.
Hij zwoer dat het nooit in z'n geheel als boekvorm zou uitkomen.
DIRECT nadat het laatste deeltje uitgekomen was.......juist!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
En af en toe een kittelaar die terug likt?
Nouja ik zou dit ook nooit niet eens voorstellen gewoon. Maar omdat ik me verveel. Denk waarom niet. Moet die hele voedselbank er een idee in hebben want om alles te verzamelen en heen en weer te gaan wat nu met ov moet heb ik ook geen zin in. Ff een dump punt bewaken en checken wie wat op gaat halen wel. Maar dit idee is er nog niet zo echt nu. Daarom voorgesteldquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh ik heb alleen maar respect voor jouw vrijwilligerswerk. En ik zou ook zeker vrijwilligerswerk doen, maar dan in een andere branche en alleen als het echt werk is wat ik leuk vind.
Zou best vrijwillig voor Oostendorp de Genos willen demonstreren aan klanten hoor 12 uur per week of zo
lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ja de meeste boeken van Stephen King ken ik wel.
Laatste tijd eigenlijk alleen maar als't echt nodig is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Pfff. Kom je sowieso weleens buiten?
Goedemiddag dud0r met een nul ipv een O.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
Ik doe elke dag vrijwilligerswerk. Mensen laten genieten van mijn sexyheid(ja dat is een woord nu). Is zeer vermoeiend maar ook wel erg belonend
Waarom zelfs niet houden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
Iemand interesse in een kat, 10 jaar oud?
In nog geen 10 jaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb er al één rondlopen hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
Hij heeft echt goed spul, maar je moet niet de Stephen King drinking game gaan doen!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ja de meeste boeken van Stephen King ken ik wel.
Ja mee eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft echt goed spul, maar je moet niet de Stephen King drinking game gaan doen!
En sommige boeken zijn echt van:
[ afbeelding ]
Is toch jammer. Kijk nou vandaag: redelijke temperatuur, droog, zonnetje, weinig wind.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste tijd eigenlijk alleen maar als't echt nodig is.
Maar met het matige weer van de afgelopen paar weken en het feit dat ik al een tijdje niet zo best in m'n vel zit, nee. Niet om te wandelen i.i.g.
Owh ga je nu pics posen van die hele musical erover die ik heb gedaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft echt goed spul, maar je moet niet de Stephen King drinking game gaan doen!
En sommige boeken zijn echt van:
[ afbeelding ]
niet lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee, waardeloos.
The mist sloeg bijvoorbeeld echt nergens op.
Is ook jammer. Maar ik ga geen dingen forceren als ze voor mij niet "Goed" voelen. En wandelen heb ik niet zo'n behoefte aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef maily het volgende:
[..]
Is toch jammer. Kijk nou vandaag: redelijke temperatuur, droog, zonnetje, weinig wind.
Blijven zitten is meestal ook niet zo goed om lekker in je vel te blijven zitten. Beweging en buitenlucht kunnen je kop ook een beetje leegmaken. Als je dan weer thuis bent, voel je je vaak al wat beter. Gewoon een klein ommetje of even in de tuin werken of een ander klusje buiten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laatste tijd eigenlijk alleen maar als't echt nodig is.
Maar met het matige weer van de afgelopen paar weken en het feit dat ik al een tijdje niet zo best in m'n vel zit, nee. Niet om te wandelen i.i.g.
niet lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:04 schreef Justin_Case het volgende:
Probleem bij the mist was dat ik op gegeven moment volledig de draad kwijt raakte. Ik ging de mist in zeg maar.
Dat is wel mooi voor @Mikeyttquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
Van welk Stephen King verhaal heb jij een musical gedaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:04 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ga je nu pics posen van die hele musical erover die ik heb gedaan?
DJMO is wel te vertrouwen. En bovdendien is zij maar een veertje hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is ook jammer. Maar ik ga geen dingen forceren als ze voor mij niet "Goed" voelen. En wandelen heb ik niet zo'n behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |