Die de Jonge heeft wel meer gemeld afgelopen tijd. Eerst maar eens zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)ovember-ingezet.html
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
We hebben hier in Limburg anders wel hele schattige meisjes rondlopen die met dialect praten
Überhaupt super vreemd dat ze open zijn. Je mag gewoon water drinken hoor. Zelf meegebrachte eten mag je al nooit opeten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik las dat de restaurants in de sauna’s nu ook dicht moeten en dat je er dus niets meer kan eten en drinken. Ook niets wat je zelf meebrengt. Zou dat niet wat vreemd zijn? Vooral drinken is belangrijk.
En maximale aanwezigheid zou 6,5 uur zijn.
Dat is wellicht persoonlijk inzicht. Maar ik ben juist niet voor allerlei uitzonderingen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar ook in de afstand tot de maatschappij. Ze zeggen dat alle maatregelen doorberekend worden op de mate waarin het de besmettingen / R waarde kan doen dalen, maar het komt af en toe zo zwart/wit over zonder echt naar de vele vele uitzonderingen te kijken (wellicht ondoenlijk, maar wel nodig denk ik).
Mijn eerste vakantie verliefdheid was op een Limburgs meisje vooral dankzij het accent.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
We hebben hier in Limburg anders wel hele schattige meisjes rondlopen die met dialect praten
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn eerste vakantie verliefdheid was op een Limburgs meisje vooral dankzij het accent.
Nee, ik heb het over uitzonderingen in de maatschappij. Daar wordt te weinig rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is wellicht persoonlijk inzicht. Maar ik ben juist niet voor allerlei uitzonderingen.
Ben meer voor hele duidelijke maatregelen.
Al begrijp ik dat er uitzonderingen nodig zijn voor begrafenissen e.d.
Ja dat gaat een beetje lastig wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een foto plaatsen van een dialect.
De enige reden daarvoor was dan ook om de omzet van de horeca te waarborgen...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zelf meegebrachte eten mag je al nooit opeten.
Bij meiden is daar weinig mis mee inderdaad. Haast niets zo goor als een meisje met een Hollands accent. Bijna even erg als een vent die Limburgs of enig ander provinciaal dialect lult.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou als de law-abiding citizens dertigers en veertigers met jonge kinderen al druk zijn met de grens op zoeken in sociaal opzicht laat het zich wel raden wat de recalcitrante jongeren en tokkies de komende tijd gaan doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat niet erg is als je het vooral houd op wat kan ook, wat misschien wel een net iets andere intentie is. Wat nog wel mogelijk is met oog op zoveel mogelijk oprekken van de regels is niet wijs. Maar doordat je iets niet kan geeft het misschien juist ook weer tijd om thuis een bepaalde hobby op te pakken of te beginnen. Maar weer a la onze belastingregels de mazen in de wet proberen op te zoeken is nu niet echt handig.
Neem aan dat de toiletten incl wasbak open zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik las dat de restaurants in de sauna’s nu ook dicht moeten en dat je er dus niets meer kan eten en drinken. Ook niets wat je zelf meebrengt. Zou dat niet wat vreemd zijn? Vooral drinken is belangrijk.
En maximale aanwezigheid zou 6,5 uur zijn.
Ik spreek vloeiend 3 verschillende Limburgse dialectenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:39 schreef Dven het volgende:
Bijna even erg als een vent die Limburgs of enig ander provinciaal dialect lult.
Grappig ik ook, uit Nederweert of zo. Schattig accentje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn eerste vakantie verliefdheid was op een Limburgs meisje vooral dankzij het accent.
Geef eens een voorbeeld, ik ben wat traag van begrip vandaag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over uitzonderingen in de maatschappij. Daar wordt te weinig rekening mee gehouden.
Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant een lastig verhaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen.
Op de neonatologie IC mag een bevestigd COVID19 positieve ouder gewoon zijn of haar kind bezoeken en vasthouden. En dan hebben we het over een grote open ruimte waar tientallen verpleegkundigen, artsen en andere patientjes aanwezig zijn. De reden dat dit toch mag is omdat het wettelijk verplicht is dat ten alle tijden een ouder het recht heeft om zijn of haar kind te zien (minimaal 1 uur per dag).
Ja toch. En dat bij een zwoele zomeravond op de camping, kampvuurtje erbij.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Grappig ik ook, uit Nederweert of zo. Schattig accentje.
Nou ja, je zou je in kunnen denken dat zelfgebracht spul nu wel mag als je het er niet kunt/mag kopenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Überhaupt super vreemd dat ze open zijn. Je mag gewoon water drinken hoor. Zelf meegebrachte eten mag je al nooit opeten.
Dit zijn nieuwe maatregelen sinds 14 oktober.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Überhaupt super vreemd dat ze open zijn. Je mag gewoon water drinken hoor. Zelf meegebrachte eten mag je al nooit opeten.
"Werk zo veel mogelijk thuis.."quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld, ik ben wat traag van begrip vandaag.
Toch niet hygiënischquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, je zou je in kunnen denken dat zelfgebracht spul nu wel mag als je het er niet kunt/mag kopen
Ja dus wel je flesje waterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit zijn nieuwe maatregelen sinds 14 oktober.
https://www.thermaeson.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |