abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:12:12 #151
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195652981
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:07 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Nou dit bedoel ik.. Lekker bezuinigen, de bevolking toegenomen met 1 miljoen mensen, maar minder personeel, minder bedden en dan nu klagen dat wij ons niet aan de maatregelen houden. 4 jaar geleden hadden wij nog veel meer ic-bedden + personeel.

Bizar dat dit wordt vergeten en dat er steeds meer mensen op de VVD gaan stemmen.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij een paar jaar terug zou mekkeren over de veel te grote hoeveelheid ongebruikte IC-bedden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:12:18 #152
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195652983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, maar hij had WEL de ballen om daad bij woord te voegen dus alle lof voor @:Scrummie
Een man een man, een woord een woord ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195652984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, maar een dag later zat ik er 3 vanaf ofzo!
[..]

De kans is groter dat het nog even doorstijgt inderdaad. Al denk ik wel dat doordat er meer aandacht is op komen te liggen de afgelopen weken qua media, cijfertjes die opliepen, het bewustzijn wel beter is geworden, ook al voor de afgelopen persconferentie.
Vraag me af.
Als ik beetje om me heen kijk is iedereen toch vooral druk met wat allemaal nog wel mogelijk is, in dit topic zie je dat ook. Zo anders dan in maart.
blablablabla
pi_195652985
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Moeten ze alleen niet na een tijd, en vele euro's, 180 graden draaien :7
Ja, dat was een beetje een dick move idd. Influencers zijn nou eenmaal voor de jeugd de manier om nieuws tot zich te nemen.
pi_195652996
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:10 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dit is wel waarom ik het een goed idee vind om influencers te betalen om campagne te voeren voor de overheid. Wij kunnen het onzin vinden, maar als een Enzo Knol ofzo het roept, is het ineens hip. Een makkelijkere manier om mensen mee te krijgen is er niet.
We kunnen ook gewoon alle influencers naar een onbewoond eiland sturen als straf en ze laten vloggen over hoe ze daar creperen met de mededeling dat iedereen die de regels overtreedt dit te wachten staat. Kijk, dan zou ik ze ook volgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195652998
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Vraag me af.
Als ik beetje om me heen kijk is iedereen toch vooral druk met wat allemaal nog wel mogelijk is, in dit topic zie je dat ook. Zo anders dan in maart.
Ja, vooral dat laatste klopt helemaal.

Ach ja. We zien het wel.
pi_195653012
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat jij een paar jaar terug zou mekkeren over de veel te grote hoeveelheid ongebruikte IC-bedden.
Zo waar dit. Het is nooit goed
blablablabla
pi_195653022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

We kunnen ook gewoon alle influencers naar een onbewoond eiland sturen als straf en ze laten vloggen over hoe ze daar creperen met de mededeling dat iedereen die de regels overtreedt dit te wachten staat. Kijk, dan zou ik ze ook volgen.
Dat programma is geloof ik al te zien op de Nederlandse TV..iets met Island?
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:14:35 #159
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195653026
quote:

[..]

Vraag me af.
De bereidheid zakt inderdaad tot een minimum waardoor de ikdoenietmeermeegroep groter en groter wordt en harder en harder begint te schreeuwen.

Prachtrecept voor een catastrophe in de komende maanden. Ik denk dat het virus dit perfect gaat uitspelen. De wil van het volk in het voorjaar finaal uitbuiten zodat je er in het najaar kogelhard overheen kan gaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195653030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat heet Expeditie Robinson, dat is stap 2 na het worden van influencer.
pi_195653058
quote:

[..]

Vraag me af.
en daarom is dit niet zo heel snel opgelost
Fijne feestdagen iedereen ! -O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195653088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat heet Expeditie Robinson, dat is stap 2 na het worden van influencer.
Maar dan de variant waar ze niet door de producers van het eiland worden gehaald aub :)
pi_195653094
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef Dven het volgende:

[..]

De bereidheid zakt inderdaad tot een minimum waardoor de ikdoenietmeermeegroep groter en groter wordt en harder en harder begint te schreeuwen.

Het is wel de combinatie van eigen bereidheid en die van bijvoorbeeld je werkgever.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:17:08 #164
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195653097
Hier inmiddels overigens ongeveer 1/150 leerlingen en leraren in quarantaine gezet. Scholen zijn vandaag exact een maand geopend.
pi_195653102
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Uhh? Ik zou dolgraag willen dat de wachtlijsten eens wat minder lang worden. Hoeveel mensen moeten nu wel niet weken/maanden wachten op hun onderzoek/uitslag/etc.?

Als we nou eens de zorg op een efficiëntere manier gaan inrichten en de farmaceutische industrie minder winst zou maken en de salarissen een plafond krijgen en dat de artsen dus ook geen maatschappen meer kunnen oprichten. En de verzekeraars minder winst zouden maken, dan wil ik het er nog wel eens over hebben.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:17:50 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195653112
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar dan de variant waar ze niet door de producers van het eiland worden gehaald aub :)
In plaats daarvan wat hongerige roofdieren droppen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195653144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat programma is geloof ik al te zien op de Nederlandse TV..iets met Island?
Ik zat meer aan Battle Royale te denken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195653159
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:17 schreef Dven het volgende:
Hier inmiddels overigens ongeveer 1/150 leerlingen en leraren in quarantaine gezet. Scholen zijn vandaag exact een maand geopend.
Bulgarije is een fantastisch land
Groot fan van User Wotte
pi_195653183
quote:

[..]

Vraag me af.
Wat niet erg is als je het vooral houd op wat kan ook, wat misschien wel een net iets andere intentie is. Wat nog wel mogelijk is met oog op zoveel mogelijk oprekken van de regels is niet wijs. Maar doordat je iets niet kan geeft het misschien juist ook weer tijd om thuis een bepaalde hobby op te pakken of te beginnen. Maar weer a la onze belastingregels de mazen in de wet proberen op te zoeken is nu niet echt handig.
pi_195653185
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zat meer aan Battle Royale te denken.
Oh, da's wel een leuke, ja :)
pi_195653230
Het is rustig vandaag in Den Haag. Is er gisteravond soms een massaal feest geweest of zo?
Zonder wrijving geen glans
pi_195653238
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:17 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Uhh? Ik zou dolgraag willen dat de wachtlijsten eens wat minder lang worden. Hoeveel mensen moeten nu wel niet weken/maanden wachten op hun onderzoek/uitslag/etc.?

Als we nou eens de zorg op een efficiëntere manier gaan inrichten en de farmaceutische industrie minder winst zou maken en de salarissen een plafond krijgen en dat de artsen dus ook geen maatschappen meer kunnen oprichten. En de verzekeraars minder winst zouden maken, dan wil ik het er nog wel eens over hebben.
"Efficiënter inrichten van de zorg." Dat is precies wat er gebeurd is :D.

Eigenlijk is dit een van de weinige kwesties waar ik de overheid niet op aankijk. Zorgkosten zijn natuurlijk een extreem lastige kwestie in een vergrijzende samenleving. Eerst was het hosanna dat Nederlandse zorg zo kostenefficiënt was, nu is het zogenaamd een schande. Hulde hoor voor de mensen die in 2019 al riepen dat er te weinig IC-bedden waren, maar ik heb het nergens gelezen.
pi_195653246
Ik heb overigens een negatieve test *O*
Groot fan van User Wotte
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:25:58 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195653251
@capricia verwijder de hele post dan gewoon volledig joh.
pi_195653255
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 12:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

"Efficiënter inrichten van de zorg." Dat is precies wat er gebeurd is :D.

Eigenlijk is dit een van de weinige kwesties waar ik de overheid niet op aankijk. Zorgkosten zijn natuurlijk een extreem lastige kwestie in een vergrijzende samenleving. Eerst was het hosanna dat Nederlandse zorg zo kostenefficiënt was, nu is het zogenaamd een schande. Hulde hoor voor de mensen die in 2019 al riepen dat er te weinig IC-bedden waren, maar ik heb het nergens gelezen.
500% meer nutteloze zorgmanagers en minder mensen aan het bed noemen ze "efficiënter" :{w
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')