Jij en ik ? Deze maand jaquote:
Dat is een hele verbetering ten opzicht van @justin_Casequote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kon ook af en toe leuk mee posten zonder alleen maar smileys neer te plempen.
Hierzoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar is haags als je hem nodig hebt
Rijmt ook nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HANSIE DIT JAAR GINGEN WIJ NIET OP VAKANTIE
Ja dat laatste was best grappig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij en ik ? Deze maand ja![]()
Jij en nattekat hadden een andere soort strijdGing meestal om het kapen, TT’s veranderen, het topic dubbel openen en de reeks slopen zodat monitor ons niet meer kon vinden.
Dat klopt ook wel weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij en ik ? Deze maand ja![]()
Jij en nattekat hadden een andere soort strijdGing meestal om het kapen, TT’s veranderen, het topic dubbel openen en de reeks slopen zodat monitor ons niet meer kon vinden.
Hmm ik zeg niet en verbetering wel een verandering.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is een hele verbetering ten opzicht van @:justin_Case
@Haags is ook al bezetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hmm ik zeg niet en verbetering wel een verandering.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is met @:nattekat altijd last minute .
Er is vroeger op die zomer na eigenlijk niet zoveel gezeik geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]maar bleef altijd gezellig, competitief maar op een leuke manier
Ben wel gek op vlees jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel een heeeeeeel uitgestrekte lol![]()
Zo erg ja?Je zou dan zo in Amerika kunnen wonen
zijn ook echte vleeseters
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Alleen de punte moeten wel ver onder de 1000 blijvenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zover ik nu kan inschatten heb ik heel de maand nog tijd om genoeg te bolken en posten
Dat zekerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]maar bleef altijd gezellig, competitief maar op een leuke manier
lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben wel gek op vlees jaVlees en een salade erbij. Godenvoer
Dat gaat ook echt wel lukken hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Alleen de punte moeten wel ver onder de 1000 blijven
Dat is dit de goede strategie voorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in. Alleen de punte moeten wel ver onder de 1000 blijven
ja waren leuke tijden toenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat laatste was best grappig.
zonder mondkapje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:31 schreef Justin_Case het volgende:
@:dud0r zit nu bij de kapper met zijn mondkapje op
Zo hé welke ambtenaar heeft dat nou weer goed gekeurd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
Krijg ik een brief over keuze om donor te worden ja of nee.
Zit er een briefje bij met tekst en uitleg:
Overlijden
Overlijden is hetzelfde als doodgaan.
Goh bedankt jongens voor deze uitleg.
Het universum is al begonnen met lichtsignalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
Krijg ik een brief over keuze om donor te worden ja of nee.
Zit er een briefje bij met tekst en uitleg:
Overlijden
Overlijden is hetzelfde als doodgaan.
Goh bedankt jongens voor deze uitleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |