Gisteren een dingetje over de OP.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, het moet niet persoonlijk worden.
Nee sta er al weer buitenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tiep je dit nu vanuit je douche?
Gaat niet lukken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh. Ja dan zou ik ook zeggen dat ik de dag er op nog vroeger zal opstaanMaar dan is het ook klaar ofzo. We hebben allemaal onze kantjes hier.
Zo ben ik de ergerlijke kuthippie die wil dat iedereen lief samen speelt!
Love me
O, was er weer iemand met de OP aan het klooien geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren een dingetje over de OP.
Ent tauschen!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Superbadeendje tegen Boze_Eend ofzo?
Zal wel,maar met Mario ben ik gewoon wel klaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh. Ja dan zou ik ook zeggen dat ik de dag er op nog vroeger zal opstaanMaar dan is het ook klaar ofzo. We hebben allemaal onze kantjes hier.
Zo ben ik de ergerlijke kuthippie die wil dat iedereen lief samen speelt!
Love me
Bwoh bans voor aloa en nog iemand die ik vergeten ben. Ja chaos alom.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was er weer iemand met de OP aan het klooien geweest.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was er weer iemand met de OP aan het klooien geweest.
Dat moet niemand. Maar bij de een wordt er niets van gezegd en bij de ander valt iedereen er over.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, het moet niet persoonlijk worden.
Jet en julquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |