Ja ik moet er over een paar uurtjes zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Beter ff gaan dan. Is het niet een soort hooikoorts
En daarom maar met fluwelen handschoentjes aanpakken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Wel hoe je daarmee omgaat ja
Jullie weten hoe snel hij op te fokken is
Idd beterschapquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ja mij persoonlijk maakt het niet uit of het corona is, zolang het maar weer over gaat zonder blijvende schade op te leveren en dat ik/wij geen andere mensen weer besmetten.
Dat is kwetsend.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Geef ze een bolk op hun oog, mario!
Ze verdienen het!
Ach dit is licht plagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij deelt zelf toch ook uit? Ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dit is licht plagen.
Dat met dat homo-plaatje ging wel ver, aangezien men blijkbaar wist hoe gevoelig dat bij hem ligt.
En het schijnt dat hij in het verleden wel behoorlijk getreiterd is? Dat kan natuurlijk absoluut niet.
Maar dit hier is gewoon heel vriendschappelijk bedoeld.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:19 schreef ToT het volgende:
[..]Meneertje komt hier razend en tierend binnen en het is MIJN fout?
![]()
Neuh dat hoeft ook weer nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarom maar met fluwelen handschoentjes aanpakken?
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij deelt zelf toch ook uit? Ik ben er wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Voorbeeldje;maandag was hij boos dat ik te vroeg wakker was.quote:
van jou ben ik al enttäuschtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
"Hee, jullie houden ook niet van homo's?"quote:
Ik van jou ook,je geeft me van alles op de schuld waar ik niks mee te maken heb.quote:
Hij heeft zelf een paar keer gezegd dat je niet alles wat hij zegt serieus moet nemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Mario 😘quote:
Oh dat, gewoon niks om geven. Af en toe irritant, dat is zeker. En wie de bal kaatst, gelijk heb jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voorbeeldje;maandag was hij boos dat ik te vroeg wakker was.
Ja, soms wel, soms niet.. hangt er van af wie er aanwezig zijn hoe ver het gaat. Ik kijk naar jou Dvenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dit is licht plagen.
Dat met dat homo-plaatje ging wel ver, aangezien men blijkbaar wist hoe gevoelig dat bij hem ligt.
En het schijnt dat hij in het verleden wel behoorlijk getreiterd is? Dat kan natuurlijk absoluut niet.
Maar dit hier is gewoon heel vriendschappelijk bedoeld.
Ja is ellende hier Marioquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou met hem idd ook geen eend ruilen.
Dus dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:20 schreef jerney het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:19 schreef ToT het volgende:
[..]Meneertje komt hier razend en tierend binnen en het is ONZE fout?
![]()
Nee idd, het moet niet persoonlijk worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, soms wel, soms niet.. hangt er van af wie er aanwezig zijn hoe ver het gaat. Ik kijk naar jou Dven
Mijn punt is, gezelligheid is besmettelijk. En mario kan ook gewoon gezellig mee doen als hij niet constant op z’n kop wordt gezeten.
Ik plaag hem ook wel wanneer ik hem inhaal ofzo, maar steeds zo persoonlijk worden vind ik een beetje flauw.
Wel,lief doen tegen Ferrous. Hij speelt gewoon net als jij.quote:
ik gev je van niks schuld,maar je lacht over mequote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik van jou ook,je geeft me van alles op de schuld waar ik niks mee te maken heb.
Zoek het lekker uit.
Oh. Ja dan zou ik ook zeggen dat ik de dag er op nog vroeger zal opstaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voorbeeldje;maandag was hij boos dat ik te vroeg wakker was.
Hureeeee.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel,lief doen tegen Ferrous. Hij speelt gewoon net als jij.
Wat is er met Mikey dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:27 schreef blackmirror het volgende:
En ik maar denken dat dit nog steeds over die andere Mikey ging.
Superbadeendje tegen Boze_Eend ofzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou met hem idd ook geen eend ruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |