Gisteren een dingetje over de OP.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, het moet niet persoonlijk worden.
Nee sta er al weer buitenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Tiep je dit nu vanuit je douche?
Gaat niet lukken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh. Ja dan zou ik ook zeggen dat ik de dag er op nog vroeger zal opstaanMaar dan is het ook klaar ofzo. We hebben allemaal onze kantjes hier.
Zo ben ik de ergerlijke kuthippie die wil dat iedereen lief samen speelt!
Love me
O, was er weer iemand met de OP aan het klooien geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren een dingetje over de OP.
Ent tauschen!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Superbadeendje tegen Boze_Eend ofzo?
Zal wel,maar met Mario ben ik gewoon wel klaar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh. Ja dan zou ik ook zeggen dat ik de dag er op nog vroeger zal opstaanMaar dan is het ook klaar ofzo. We hebben allemaal onze kantjes hier.
Zo ben ik de ergerlijke kuthippie die wil dat iedereen lief samen speelt!
Love me
Bwoh bans voor aloa en nog iemand die ik vergeten ben. Ja chaos alom.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was er weer iemand met de OP aan het klooien geweest.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet niemand. Maar bij de een wordt er niets van gezegd en bij de ander valt iedereen er over.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, het moet niet persoonlijk worden.
Jet en julquote:
possetje deed dat ja, 2 maanden geleden zelfs al en nu pas werd dat opgemerkt door Mikey zelf die er absoluut niet om kon lachen (en dat is nog zacht uitgedrukt).quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gooien wij gewoon wat hartjes naar elkaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel,maar met Mario ben ik gewoon wel klaar.
Volgens wie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben een ergerlijke kuthippie met een plaat voor m’n kop
Voor Aloa? Die zie ik nooit gemeen doen naar anderen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Bwoh bans voor aloa en nog iemand die ik vergeten ben. Ja chaos alom.
Iddquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Aloa? Die zie ik nooit gemeen doen naar anderen.
Sow nou wat ik naar me hoofd geslingerd kreeg schat? Daar lusten de honden geen brood van.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor Aloa? Die zie ik nooit gemeen doen naar anderen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat "Love me" niet?
Heb je die bedroom eyes van haar niet gezien dan?
Of je ziet niet alles gebeuren. 😛quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben een ergerlijke kuthippie met een plaat voor m’n kop
Oepsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, voor je het weet heb je een bolk op je ogen. Ze heeft nogal losse handen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Sow nou wat ik naar me hoofd geslingerd kreeg schat? Daar lusten de honden geen brood van.
Wat is er met mijquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je ziet niet alles gebeuren. 😛
Morguhquote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
je werd niks je werd en scheis doen
quote:
Askim❤❤💋❤quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren een dingetje over de OP.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:36 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, voor je het weet heb je een bolk op je ogen. Ze heeft nogal losse handen.
Dat je een ergerlijke kuthippie bent met een plaat voor je kop!quote:
🤡quote:Op donderdag 15 oktober 2020 08:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Bij de gedachte aan clowns krijg ik wel een waasje voor m’n ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |