Scheelt niet veelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Volgens mij is er in iedere plaats wel eentje.
Dat is altijd leuk vooral op een bochtig weggetje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
Lekkere motor blokjes de toeren in jagen![]()
Daarom is Limbabwe ook een bazen provinciequote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk vooral op een bochtig weggetje.
Dat is bijna het enige waarom ik ooit in limbabwe zou komenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom is Limbabwe ook een bazen provincie![]()
Je bent zo in de Eiffel of de Ardennen om lekker te gassen op den motor![]()
![]()
Neem nog een slaapmutsjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Heb totaal geen slaap nadat ik was ingedut, maar wil wel niet te laat opstaan
Enige reden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is bijna het enige waarom ik ooit in limbabwe zou komen
Goed lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige reden?
Fatsoenlijk bier, goden voer, geweldige mensen, super mentaliteit, bourgondisch leven, dezelfde hoogte als Noord Frankrijk.
Moet ik door gaan
Waarom ben je dan niet meer daar?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige reden?
Fatsoenlijk bier, goden voer, geweldige mensen, super mentaliteit, bourgondisch leven, dezelfde hoogte als Noord Frankrijk.
Moet ik door gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |