Dat is altijd leuk vooral op een bochtig weggetje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
Lekkere motor blokjes de toeren in jagen![]()
Daarom is Limbabwe ook een bazen provinciequote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk vooral op een bochtig weggetje.
Dat is bijna het enige waarom ik ooit in limbabwe zou komenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom is Limbabwe ook een bazen provincie![]()
Je bent zo in de Eiffel of de Ardennen om lekker te gassen op den motor![]()
![]()
Neem nog een slaapmutsjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Heb totaal geen slaap nadat ik was ingedut, maar wil wel niet te laat opstaan
Enige reden?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is bijna het enige waarom ik ooit in limbabwe zou komen
Goed lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige reden?
Fatsoenlijk bier, goden voer, geweldige mensen, super mentaliteit, bourgondisch leven, dezelfde hoogte als Noord Frankrijk.
Moet ik door gaan
Waarom ben je dan niet meer daar?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige reden?
Fatsoenlijk bier, goden voer, geweldige mensen, super mentaliteit, bourgondisch leven, dezelfde hoogte als Noord Frankrijk.
Moet ik door gaan
Bijnaquote:
Mijn ex woont daar weer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet meer daar?
Als over een jaartje of 10 tot 15 de hele wereld geregeerd word door Limburgers heb je een antwoord op deze vraagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet meer daar?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna![]()
Er is maar een reden om niet in Limbabwe te wonen!
Even mijzelf quoten.quote:
Stop!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als over een jaartje of 10 tot 15 de hele wereld geregeerd word door Limburgers heb je een antwoord op deze vraag
Die ex heeft toch niet toevallig een heel Limburgse voor en achternaam?quote:
Nee. wees maar niet bangquote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ex heeft toch niet toevallig een heel Limburgse voor en achternaam?
Ik vraag dit voor een vriend
Wat is een heel typische Limburgse voor- en achternaam?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 01:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ex heeft toch niet toevallig een heel Limburgse voor en achternaam?
Ik vraag dit voor een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |