Ik heb op mijn mobiel alleen een naam in beeld, geen icoontjes of zelfs maar een UI! Dus geen ideequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het icoontje naast haar naam geeft verder gelukkig niks weg.
Wat leuk! Zowel het pakje als dat jullie elkaar zo gevonden hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:31 schreef superkimmi het volgende:
Cadeautje voor mijn ontvanger, ingepakt door talent Iglo, die nu aan mijn keukentafel lekker bezig is. Op de vlaggetjes staan aan de andere kant de naam vd ontvanger![]()
[ afbeelding ]
Jaaaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat leuk! Zowel het pakje als dat jullie elkaar zo gevonden hebben.
Bofbips wel. Kunstwerkje al zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:31 schreef superkimmi het volgende:
Cadeautje voor mijn ontvanger, ingepakt door talent Iglo, die nu aan mijn keukentafel lekker bezig is. Op de vlaggetjes staan aan de andere kant de naam vd ontvanger![]()
[ afbeelding ]
Jouw pakjes zien er ook altijd zo mooi uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:03 schreef Samzz het volgende:
Pakjes.
Het tweede cadeautje is bijna klaar. Nog een paar dingetjes.
Dank je welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jouw pakjes zien er ook altijd zo mooi uit
Aan de rechterkant toch blauw of roze streepjequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb op mijn mobiel alleen een naam in beeld, geen icoontjes of zelfs maar een UI! Dus geen idee
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Aan de rechterkant toch blauw of roze streepje
Staat er pas jarenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dit is me echt nog nooit opgevallen.
Idem hierquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zat driftig van nee te schudden terwijl ik je reactie las en ineens.... verrek!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoe oud is S.uus inmiddels?!quote:Op zondag 1 november 2020 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat driftig van nee te schudden terwijl ik je reactie las en ineens.... verrek!!een streepje!!!
(oké, das ruim 17 jaar geleden dat ik zo enthousiast werd van een streepje
)
Ga weg!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:56 schreef Magica het volgende:
[..]
Die wordt komende vrijdag al weer 17quote:
Ik heb de quote voor je gefixt.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:46 schreef Viv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2020 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat driftig van nee te schudden terwijl ik je reactie las en ineens.... verrek!!een streepje!!!
(oké, das ruim 17 jaar geleden dat ik zo enthousiast werd van een streepje
)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |