Hoop het ook! Had hem te koop staan voor 10 euro, gezien ik onder bewind sta en elke euro dus welkom is, maar ik bedacht me dat ik via fok! ook vaak geholpen ben, dus gun ik het zeker iemand van hier!quote:Op zondag 25 oktober 2020 16:41 schreef Viv het volgende:
Wat een lief aanbod!Ik heb zelf geen interesse, maar hoop dat de mat goed terechtkomt via dit topic. En
voor je fysieke omstandigheden.
Dat je 'm gratis wil weggeven terwijl elke euro welkom is, maakt het nóg liever!quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:27 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Hoop het ook! Had hem te koop staan voor 10 euro, gezien ik onder bewind sta en elke euro dus welkom is, maar ik bedacht me dat ik via fok! ook vaak geholpen ben, dus gun ik het zeker iemand van hier!
Ja doe ik omdat ik via fok! ook echt veel geholpen ben! Dus probeer op mijn manier toch wat terug te doen!quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat je 'm gratis wil weggeven terwijl elke euro welkom is, maakt het nóg liever!![]()
Zeg, kunnen wij jou misschien aan een ander fitness-hulpmiddel helpen? Ik heb toevallig zelf een fitnessbal liggen, gebruik ik nooit.Of iets heel anders wat het leven fijner zou maken en nu financieel niet haalbaar is?
Nee sorry, ik haak even af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:23 schreef Cod_player het volgende:
Thanks Viv!
Degene die zou komen laat het afweten, dus deze mag nog steeds gratis opgehaald worden!
@:KapiteinIglo , jij nog intressse?
Nope, gaat voor 5 euro weg via mp.quote:
Ah zo, prima hoor!quote:Op zondag 1 november 2020 17:57 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Nope, gaat voor 5 euro weg via mp.
Al had ik er graag een fokker blij mee gemaakt, maar, in December doe ik m'n bank weg, die zal ik tzt hier neerzetten in fhf ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |