Maar ik wil Baudet helemaal niet dood.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:47 schreef Scorpie het volgende:
Je bent natuurlijk een volslagen debiel als je een politicus gebruikt in je theoretische tweet. Als je Baudet gewoon dood wilt hebben, dan moet je dat gewoon zeggen.
Ja, maar hier zouden geen gevolgen aan verbonden horen te zitten, want het is onrechtmatig. Heb je al bedacht onder welke categorie de vluchtelingen of Baudet vallen?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:59 schreef ETA het volgende:
OP is een snowflake die een safespace nodig heeft. Tja, je mag je mening uiten, maar dat stelt je niet vrij van de gevolgen.
tegen welk recht is dit volgens jou?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar hier zouden geen gevolgen aan verbonden horen te zitten, want het is onrechtmatig. Heb je al bedacht onder welke categorie de vluchtelingen of Baudet vallen?
Tegen hun eigen regels in, deze tweet valt niet onder de categorieën zoals die door twitter zelf uitgelijnd zijn.quote:
Dan wil je dus 500 vluchtelingen dood hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik wil Baudet helemaal niet dood.
Welke normale profielfoto?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:15 schreef Nober het volgende:
Tering Nathalie zit ook op FOK!
Beter zet je je normale profielfoto terug.
Nee, willen gaat ervan uit dat ik een uitkomst op zichzelf wens. Ik wil Baudet niet doodhebben, noch de vluchtelingen, maar in dit hypothetische scenario laat ik utilitarismebeginselen gelden in termen van aantallen levens. Overigens gaat familie voor iets anders, dus als m'n moeder of iets dergelijks in plaats van Baudet had gelegen zou ik niet hetzelfde doen. Ook voor Klaver, Segers, Timmermans, Rutte zou voor mij gelden dat die het afleggen bij 1 versus veel, hoewel bij Rutte nog een sterk argument te maken is dat een premier die weg is een land meer instabiel maakt en daarmee meer levensjaren afneemt dan je red door 500 te laten leven. Iets dergelijks kan je ook voor Baudet argumenteren, alleen denk ik dat zijn rol te klein is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dan wil je dus 500 vluchtelingen dood hebben.
Lezen:"We may suspend or terminate your account or cease providing you with all or part of the Services at any time for any or no reason..."quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tegen hun eigen regels in, deze tweet valt niet onder de categorieën zoals die door twitter zelf uitgelijnd zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Zou jij de hendel overhalen, ts?
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, willen gaat ervan uit dat ik een uitkomst op zichzelf wens. Ik wil Baudet niet doodhebben, noch de vluchtelingen, maar in dit hypothetische scenario laat ik utilitarismebeginselen gelden in termen van aantallen levens. Overigens gaat familie voor iets anders, dus als m'n moeder of iets dergelijks in plaats van Baudet had gelegen zou ik niet hetzelfde doen. Ook voor Klaver, Segers, Timmermans, Rutte zou voor mij gelden dat die het afleggen bij 1 versus veel, hoewel bij Rutte nog een sterk argument te maken is dat een premier die weg is een land meer instabiel maakt en daarmee meer levensjaren afneemt dan je red door 500 te laten leven. Iets dergelijks kan je ook voor Baudet argumenteren, alleen denk ik dat zijn rol te klein is.
Ik heb wel leuke discussies gehad hoor, er zit niet enkel kutvolk daar. Beetje hetzelfde als hier eigenlijk, je moet soms een beetje door de bagger heenwerken maar er zitten parelusers bij waarvan je het soms niet verwacht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:13 schreef Marsenal het volgende:
Twitter is aids, je tweet is aids en ik denk dat iedereen beter af is als twitter alle accounts opschort, dus dit is natuurlijk helemaal prima.![]()
Wat had je precies verwacht, toen je die tweet plaatste? Dat daar leuke discussies van zouden komen?Twitter zit vol met kutvolk dat alle nuance verloren is, dat weten ze bij Twitter zelf ook, dus ik snap wel dat ze zo'n uitlokkende hersenscheet willen verwijderen.
Als je het op fok had geplaatst had ik wel leuk meegedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |