En uit principe.quote:
Ik Louis van Ga- alquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:15 schreef HPLC het volgende:
dacht dat dit dts was doordat Haags hier ineens post
Na deze 'grap'quote:
GOD!!!!!quote:
op de wc weer zeker omdat je zo moddervet bentquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu even niet maat, ik ben aan het racen
Nice. Ik net ook. Podium gepakt in Japan genot.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nu even niet maat, ik ben aan het racen
Van Japan naar Canada is ook wel endje als je maar 2 keer pitstop hebt jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bijna ook in Canada maar mijn benzine was op dus werd net vierde godverdomme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Moet jij nou altijd zo lullig doen. Ik hou gewoon van lekker eten ja. Ik let ook heel erg op tegenwoordig. In plaats van 5 frikandellen en 7 kroketten neem ik nu van beide nog maar de helft.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
op de wc weer zeker omdat je zo moddervet bent
trots op je, nou ik ga even met mijn frikandel spelen en naar bed. Adiosquote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Moet jij nou altijd zo lullig doen. Ik hou gewoon van lekker eten ja. Ik let ook heel erg op tegenwoordig. In plaats van 5 frikandellen en 7 kroketten neem ik nu van beide nog maar de helft.
Je snijdt er 5 en 7 doormidden?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Moet jij nou altijd zo lullig doen. Ik hou gewoon van lekker eten ja. Ik let ook heel erg op tegenwoordig. In plaats van 5 frikandellen en 7 kroketten neem ik nu van beide nog maar de helft.
Moet je niet slapen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
(lol)quote:Op woensdag 14 oktober 2020 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Japan naar Canada is ook wel endje als je maar 2 keer pitstop hebt ja
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |