Iedere 4 jaar weer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het volk hier wat te vertellen? Ga toch weg man![]()
Met een stok van anderhalve meter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:02 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Jullie hebben hem wel een paar rotkletsen gegeven neem ik aan?
Wat bezielt die idioot? Zou bijna grond mogen zijn voor ontslag op staande voet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Ze bestaan echt hoor: collega van me is positief getest, maar kwam met die wetenschap toch naar de werkvloer en had contact met verschillende mensen. Hij is nu naar huis gestuurd.
En dat is de reden waarom wij op dit forum (waar het gemiddelde IQ wel hoger ligt dan 50) nu ook in deze shit zitten. We hebben het er al meer dan 100.000 posts over, maar met dit soort domheid kun je elke maatregel die je wil verzinnen, het gaat geen verschil maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:03 schreef Randier het volgende:
[..]
Ja, en twee mensen die de dag ervoor nog met 'm in een busje hebben gezeten vinden het niet zo nodig zichzelf te laten testen. Ondanks dat één van de twee hoofdpijn en druk op de borst heeft (en een BMI van ik schat 50).
Dit kan echt niet meer, wat een uilskuiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Ze bestaan echt hoor: collega van me is positief getest, maar kwam met die wetenschap toch naar de werkvloer en had contact met verschillende mensen. Hij is nu naar huis gestuurd.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:03 schreef Randier het volgende:
[..]
Ja, en twee mensen die de dag ervoor nog met 'm in een busje hebben gezeten vinden het niet zo nodig zichzelf te laten testen. Ondanks dat één van de twee hoofdpijn en druk op de borst heeft (en een BMI van ik schat 50).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af of die storing van gister impact heeft. Of dat het toch minimaal 48 uur duurt voor die uitslagen bekend zouden zijn.quote:
Gewoon remote, allemaal aan FiFa21 ..... publiek is toch niet meer nodig, zijn uitgeschakeld van deelname en die het wil kan de juyckband aanzetten. De meeste sporten kun je thuis virtueel beleven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eurhmm..... Als er geen uitwedstrijden meer zijn, tegen wie moet je dan spelen. Tegen een ander elftal van dezelfde voetbalclub?
Zo zijn er veel hoor die moedwillig de boel verpesten.quote:
Een delta van 6850 ten opzichte van gisteren. Aantal positieve tests van vandaag 300, de rest van eerdere dagen. 1 oktober groeit niet meer, 2 oktober nog met 280.quote:
Waar haal je dat vandaan? Ze zeggen duidelikk dat ze zo snel mogelijk de regels willen opheffen als vaccins breed zijn uitgerold.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook als er een vaccin is zullen mensen echt nog wel voorzichtig blijven met dit virus. Ga er maar vanuit dat de horeca die we een jaar geleden hadden de komende 2 jaar niet meer gaan zien.
Dat is gewoon afschaffen spoedwet en een persconferentie natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:50 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik mis nog niveautje 'Zorgeloos' met geen noemenswaardige dreiging meer (door vaccin bijv). Met maatregel: Fuck de 1,5 meter!
Is nog verre toekomstmuziek maar wie bepaalt wanneer dit prachtschema niet meer van toepassing is? Lager dan waakzaam schijnt het nu niet te kunnen.
Die 5 miljoen mensen die tot een risicogroep behoren zijn tegen die tijd wel murw geslagen en blijven wel langer thuis. Denk dat we 2021 wel kunnen vergeten en langzaam weer opbouwen in 2022.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:07 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ze zeggen duidelikk dat ze zo snel mogelijk de regels willen opheffen als vaccins breed zijn uitgerold.
Heel veel mensen kunnen niet wachten om weer naar een festival etc te mogen gaan, dus dat komt echt heel snel terug, zelfde voor clubs enzovoort, en horeca zat al stampvol de afgelopen maanden, zag letterlijk nergens iemand een fuck geven om die 1.5m of wat dan ook, het leek nu al drie maanden op vorig jaar!
Waarom zou dat dat in godsnaam anders zijn als de regels straks zelfs zijn afgeschaft en alles weer mag??
En een post later zeg je dat je verwacht dat stadions over aantal jaar wel weer volzitten?? Of bedoel je daarmee dan pas over die twee jaar?
Maar goed, het zal tot eind volgend jaar duren ongeveer voor we weer alles kunnen zonder 1.5m en die andere kutregels verwachten vrijwrl alle experts (fauci, Osterhaus, who, ga zo maar door), en ik vraag me idd ook af of je nog een half naar horeca enzo wilt steunen straks na 1 juli.
Want ook ik denk dat na de crisis/pandemie als alles weer kan zonder 1.5m horeca, events etc dus snel weer gewoon terugkomen vanzelf.
Dus waarom bergen belastinggeld nu? Het repareert zichzrlf na de pandemie toch wel, vraag en aanbod.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Laatstgenoemde meneer denkt dat 'ie hoofdpijn en druk op de borst heeft vanwege de stress die dit nieuws veroorzaakt. Ondertussen blijkt héél de besmette werknemers familie besmet he. Van z'n vrouw tot de kleinkids. Ja, het is vast stressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga maar bij de MacDonalds solliciteren denk ik. Wat een armoede.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:56 schreef Gretzl het volgende:
Zou er een regering in Europa zijn die nog eigenwijzer is dan de Nederlandse?
[..]
[..]Nu maar hopen dat de bevolkingsdichtheid en demografie ons niet de nek omdoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/l/2352130
[ afbeelding ]
Per 100.000 in zeg Frankrijk of IJsland is toch wat anders dan in Nederland."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Als het nu niet daalt deze dagen dan wel ja met deze halve maatregelen weer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:10 schreef gniffie het volgende:
Gaan we over 2 weken de 10k nog aantikken?
Na 7 weken vlak het af volgens de FOK virologen. Maar of dat zo isquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:10 schreef gniffie het volgende:
Gaan we over 2 weken de 10k nog aantikken?
Hihihi, iedereen naar kantoor roepen zodat de betreffende medewerker zijn success percentage persoonlijk aan iedereen kan melden en de gelukwensen in ontvangst kan nemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Ik vind het gewoon een klein beetje spannend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Na 7 weken vlak het af volgens de FOK virologen. Maar of dat zo is
Aangezien heel de werkvloer nu 2 weken in quarantaine moet had hij best kunnen blijven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |