quote:Volgens het nieuwe Europese kleurensysteem van ECDC is Nederland al code rood terwijl wij nog in niveau 1 ('waakzaam') van onze routekaart zitten.
"Een gebied wordt rood als er meer dan 50 positieve testen [per 100.000/14 dagen] zijn en het percentage boven de 4 procent ligt."
quote:Kleurcodes om besmetting aan te geven voortaan in hele Europese Unie gelijk
Vandaag, 12:41
De 27 landen van de Europese Unie gaan allemaal dezelfde kleuren gebruiken om aan te geven in welke mate het coronavirus heerst in een regio. Al sinds de zomer probeert de Europese Commissie om landen dezelfde criteria te laten gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nos.nl/l/2352130
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Maatwerk is niet te handhaven, net als de situatie die we nu hebben.. zijn gewoon geen mensen voor. En alles en iedereen gaat straks weer op zoek naar mazen, gaten en holen om alsnog hun dingetje te kunnen doen.. ik zie al bijna de auto's vol randstedelijke feestneuzen die op vrijdagavond aan een 'tour de kroeg' in Twente gaan omdat het daar allemaal nog wel open is, of omdat iemand ergens een illegaal schuurfeestje weet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nutteloos zou ik het niet noemen. Nu raak je onnodig veel meer mensen dan strikt noodzakelijk zou hoeven te zijn. Als ik om me heen kijk en verhalen op het internet lees willen mensen juist meer maatwerk. Niet alles op één hoop gooien.
[..]
Makkelijk roepen totdat het jezelf raakt natuurlijk.
Die kwam onverachtquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
bepaalde figuren denken dat de APK-plicht ook uitstel krijgt, omdat je met een verlopen rijbewijs ook langer mag blijven rijden. 'wegens corona'
Nee, de APK is verplicht, zelfs als je auto niet vanaf de openbare weg zichtbaar is. pas als het kenteken is geschorst, ben je tijdens de schorsing niet verplicht om de APK te laten uitvoeren. er volgt twee maanden na het verlopen van de APK automatisch een boete van 149 euro.
Een rijbewijs wat 1 februari 2020 is verlopen dien je tot en met uiterlijk 30 november 2020 te verlengen.
Ja, vooral vergeten dat dit een democratie is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu de vijand massaal aan de poorten staat niet gewenst. Er moet juist doorgepakt en autoritair gehandeld worden nu, als iemand niet mee wil.
Het was niet omdat ik het lang vond duren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je mag me best even langer dan 20 seconde geven en zet de volgende keer even een TR ipv dit, scheelt vegen. Bedankt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eurhmm..... Als er geen uitwedstrijden meer zijn, tegen wie moet je dan spelen. Tegen een ander elftal van dezelfde voetbalclub?
Democratie is en blijft een groot goed, daar mag wat mij betreft in geen enkele omstandigheid aan voorbij gegaan worden, wat de reden ook is. Je kunt de beslismomenten inkorten, maar de Jonge, Rutte of Grapperhaus beslissen niet in hun ééntje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu de vijand massaal aan de poorten staat niet gewenst. Er moet juist doorgepakt en autoritair gehandeld worden nu, als iemand niet mee wil.
Sarcasme vriend....quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eurhmm..... Als er geen uitwedstrijden meer zijn, tegen wie moet je dan spelen. Tegen een ander elftal van dezelfde voetbalclub?
Kasja, als je nu je kop niet houdt doe je volgende verkiezingen niet mee, oke!?@!quote:
Sinds wanneer heeft het volk hier wat te vertellen? Ga toch weg manquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, vooral vergeten dat dit een democratie is.
Dus toen 2 ministers weg waren, was het in 15 minuten geregeld?quote:
Sinds 1917?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het volk hier wat te vertellen? Ga toch weg man![]()
Ja, alsof ik daar op doel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het volk hier wat te vertellen? Ga toch weg man![]()
haha wtf...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Ze bestaan echt hoor: collega van me is positief getest, maar kwam met die wetenschap toch naar de werkvloer en had contact met verschillende mensen. Hij is nu naar huis gestuurd.
Tja...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Ze bestaan echt hoor: collega van me is positief getest, maar kwam met die wetenschap toch naar de werkvloer en had contact met verschillende mensen. Hij is nu naar huis gestuurd.
Op staande voet wmb.. krijg je gezeik mee als werkgever, maar ik betwijfel of een rechter je als werkgever in het ongelijk stelt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Ze bestaan echt hoor: collega van me is positief getest, maar kwam toch naar de werkvloer en had contact met verschillende mensen. Hij is nu naar huis gestuurd.
Jullie hebben hem wel een paar rotkletsen gegeven neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Een collega van mijn vader z'n pensioenbaantje is ontslagen voor hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
Ja, en twee mensen die de dag ervoor nog met 'm in een busje hebben gezeten vinden het niet zo nodig zichzelf te laten testen. Ondanks dat één van de twee hoofdpijn en druk op de borst heeft (en een BMI van ik schat 50).quote:
Zou zo iemand dus per direct ontslaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:00 schreef Randier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |