Ik mis die 2 echt wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:50 schreef DeBraad het volgende:
Nu ben ik er klaar mee. @:Paul @:Haags_Kwartiertje Kom even hallo zeggen gaarne.
Ga toch heen man. Ik vraag me af waarom je mij en DeBraad zo loopt te fokken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:49 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Geschiedenis, mannetje, zal voor jou niet meer zijn dan een lijst adressen in je browser, die snel gewist dient te worden omdat de websites waarnaar verwezen wordt het weinige daglicht dat door de kieren van de gordijnen van je jongenskamertje naar binnen dringt niet kunnen verdragen.
Kijk maar uit waar je loopt. Straks loop je nog tegen de lampquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:52 schreef hollandia02 het volgende:
Maar ik ga wel hoor, straks word TheBradge net zo boos als in z'n streams ajUUUUUUUUUUUu
Laat 'm maar gaan, zal zich wel vervelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga toch heen man. Ik vraag me af waarom je mij en DeBraad zo loopt te fokken.
Tegen jullie meende ik het niet, enkel tegen de Braad nadat die mijn leeftijd naar beneden haalde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga toch heen man. Ik vraag me af waarom je mij en DeBraad zo loopt te fokken.
Je bent toch ook nog maar een broekie van 18?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tegen jullie meende ik het niet, enkel tegen de Braad nadat die mijn leeftijd naar beneden haalde.
Zolang je zo tegen mij praat begrijp ik niet waarom ik jou zo zal behandelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Je bent toch ook nog maar een broekie van 18?Ik ben 29, zeker 90% is allemaal dik in de 30 en 40 en zelfs ouder.
Volgens mij ben je echt in de war vandaag, waar héb je het overquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:54 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zolang je zo tegen mij praat begrijp ik niet waarom ik jou zo zal behandelen.
"Broekie van 18"quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt in de war vandaag, waar héb je het overIk heb geen onvertogen woord gezegd
Jij denkt nu dat je heel volwassen bent omdat je al 18 bent, en dat snap ik prima. Maar je bént ook nog gewoon een jochie en een broekie.quote:
Nu je bijna 30 bent loop je inderdaad helemaal wild te worden van iemand die voorbij loopt en mensen die met kritiek op je streams reageren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Jij denkt nu dat je heel volwassen bent omdat je al 18 bent, en dat snap ik prima. Maar je bént ook nog gewoon een jochie en een broekie.
Ik was dat ook op die leeftijd maar besefte mij dat pas tot ik 21-22 wasEn zelfs toenwas ik en broekie vergeleken met nu ik bijna 30 ben, stel je even aan zeg man.
'quote:
Die laatste zin is wel waar. Hopelijk geldt dat voor jou dan ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu je bijna 30 bent loop je inderdaad helemaal wild te worden van iemand die voorbij loopt en mensen die met kritiek op je streams reageren.
Volwassenheid is niet gebonden aan leeftijd
Is goed man. Er valt echt niet normaal met je te praten blijkt, want je reageert ontzettend overdreven met rare filmpjes en dreigementen en whatnot. Haalt mij en @shiitake het bloed onder de nagels vandaan, haalt de algehele sfeer in DTS naar beneden en openbaart DMs.. Hou toch op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu je bijna 30 bent loop je inderdaad helemaal wild te worden van iemand die voorbij loopt en mensen die met kritiek op je streams reageren.
Volwassenheid is niet gebonden aan leeftijd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
waar is deze gebleven?
[ afbeelding ]
Is dit Angus Young tijdens lockdown!?!?!?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
waar is deze gebleven?
[ afbeelding ]
Is ie al weggestemd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
dat was mijn favo in de show, maar zie hem nergens
Is een eland toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een draakje ?
Je had je zelf volwassen mogen noemen als je een keurig leven gehad had in plaat jezelf voorschut op internet te zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is goed man. Er valt echt niet normaal met je te praten blijkt, want je reageert ontzettend overdreven met rare filmpjes en dreigementen en whatnot. Haalt mij en @:Shiitake het bloed onder de nagels vandaan, haalt de algehele sfeer in DTS naar beneden en openbaart DMs.. Hou toch op.
aha cool!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is an ,maar ik heb niet
toegang dat ik de videos kijken kunnt
de in de liveshow zijn
Iedereen heeft een ander leven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je had je zelf volwassen mogen noemen als je een keurig leven gehad had in plaat jezelf voorschut op internet te zetten.
Fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |