'quote:
Die laatste zin is wel waar. Hopelijk geldt dat voor jou dan ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu je bijna 30 bent loop je inderdaad helemaal wild te worden van iemand die voorbij loopt en mensen die met kritiek op je streams reageren.
Volwassenheid is niet gebonden aan leeftijd
Is goed man. Er valt echt niet normaal met je te praten blijkt, want je reageert ontzettend overdreven met rare filmpjes en dreigementen en whatnot. Haalt mij en @shiitake het bloed onder de nagels vandaan, haalt de algehele sfeer in DTS naar beneden en openbaart DMs.. Hou toch op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nu je bijna 30 bent loop je inderdaad helemaal wild te worden van iemand die voorbij loopt en mensen die met kritiek op je streams reageren.
Volwassenheid is niet gebonden aan leeftijd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
waar is deze gebleven?
[ afbeelding ]
Is dit Angus Young tijdens lockdown!?!?!?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
waar is deze gebleven?
[ afbeelding ]
Is ie al weggestemd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
dat was mijn favo in de show, maar zie hem nergens
Is een eland toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat voor geluid maakt een draakje ?
Je had je zelf volwassen mogen noemen als je een keurig leven gehad had in plaat jezelf voorschut op internet te zetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is goed man. Er valt echt niet normaal met je te praten blijkt, want je reageert ontzettend overdreven met rare filmpjes en dreigementen en whatnot. Haalt mij en @:Shiitake het bloed onder de nagels vandaan, haalt de algehele sfeer in DTS naar beneden en openbaart DMs.. Hou toch op.
aha cool!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is an ,maar ik heb niet
toegang dat ik de videos kijken kunnt
de in de liveshow zijn
Iedereen heeft een ander leven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 01:02 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je had je zelf volwassen mogen noemen als je een keurig leven gehad had in plaat jezelf voorschut op internet te zetten.
Fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |