chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht van Paul aan MrsloveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woohoo 16deIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
kan jij dat niet even recht trekken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Maak jij dat dan even in orde voor mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend![]()
![]()
MOG!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maak jij dat dan even in orde voor mij100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Puntjes puntjesIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen al hierom, kan jij weinig fout doen bij mij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Knuffelmod natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik had geen idee wat het kon zijn![]()
Kom ik voor corona een homobar in waar ik als 100% hetero af en toe een biertje doe omdat homo’s altijd (vaak) super gezellig zijn, wordt er bij binnenkomst door een engerd meteen gevaagd of ik homo ben, dus ik zeg; ‘hoezo?’ Meteen gezeik en gekanker dat ik op moet ******en hahahha dus ik zeg tegen die die nicht: ** op jongen wat moet je nou. Word ik weer op m’n covid kruk gezet alsof IK de boel aan het verstieren ben godveromme, wat een kut avond joh. Heeeel heeeeeeel engIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
puntIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Geschiedenis, mannetje, zal voor jou niet meer zijn dan een lijst adressen in je browser, die snel gewist dient te worden omdat de websites waarnaar verwezen wordt het weinige daglicht dat door de kieren van de gordijnen van je jongenskamertje naar binnen dringt niet kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Die is niet lief nee maar liep wel te zeuren in het vorige topic en in dezeIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die tekst was niet banwaardig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:50 schreef DeBraad het volgende:
Nu ben ik er klaar mee. @:Paul @:Haags_Kwartiertje Kom even hallo zeggen gaarne.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: