Uiteraard Matthews.quote:
Die dacht: Ik doe alvast mee met Misjelton?quote:
Maar Kelderman R_R!!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze Giro me ondertussen echt gestolen kan worden. Zeker als je bedenkt dat het hier waarschijnlijk niet bij blijft. Doe uit dat licht, weg die koers.
Eens. Dit doet een beetje denken aan die desolate Parijs-Nice in maart. Dat kon ook eigenlijk niet. En danwon er nog wel een extreem mooie jongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze Giro me ondertussen echt gestolen kan worden. Zeker als je bedenkt dat het hier waarschijnlijk niet bij blijft. Doe uit dat licht, weg die koers.
Met sport op drie schermen tegelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De komende maanden zitten we met een bekertje chocomel onder een dekentje bij de verwarming.
Als het PDC WK ons maar niet wordt afgepaktquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met sport op drie schermen tegelijk
Hij had het over sport.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het PDC WK ons maar niet wordt afgepakt
Als ze wel starten wordt er gestorven als een opportunist.quote:
Deze discussie voeren we niet in WLR.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |