Maar als er echt strenge dingen gedaan worden om niet besmet te raken, waarom dan zoiets simpels als fysiek contact niet ook even vermijden? Dat is toch hartstikke makkelijk.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heel Nederland aan de F5...
Heeft Geert al getweet dat hij waarschijnlijk besmet is geraakt door een van de vele vluchtelingen in Italie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Heel Nederland aan de F5...
Als de Giro stopt nu, lijkt het mij niet dat de Vuelta dat wel gewoon zou startenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:20 schreef Momo het volgende:
De vuelta begint over een week zal wel te snel zijn voor Kruijswijk
Die gaan we dus allemaal vergeten in de FPCL, snel opschrijven!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk gaat dit merkwaardige jaar eindigen met 57 punten op de CQranking.
Maar de Giro stopt nu niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:21 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Als de Giro stopt nu, lijkt het mij niet dat de Vuelta dat wel gewoon zou starten
Alsof Nico Denz niet van groot belang is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat lijkt me Kelderman, waarom zou het anders zo lang duren eer ze iets bekend maken?
Omdat ze niet helemaal willen uitstappen vanwege Keldergod’s klassement, terwijl ze dat beleidsmatig wel zouden willenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat lijkt me Kelderman, waarom zou het anders zo lang duren eer ze iets bekend maken?
Omdat er gewoon crisisberaad is of ze als ploeg nog wel moeten blijven. En als Kelderman niet 2e had gestaan in het klassement, hadden we nu allang geweten dat ze uit de ronde waren gestapt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:23 schreef GotenSSJ het volgende:
De komende maanden zitten we met een bekertje chocomel onder een dekentje bij de verwarming.quote:
Wat een onzin. Is een compleet andere bubbelquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:21 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Als de Giro stopt nu, lijkt het mij niet dat de Vuelta dat wel gewoon zou starten
Piet heeft ze allemaal besmetquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:25 schreef Momo het volgende:
Kruijswijk kan nu wel wraak nemen op Nibali door hem nog even te groeten voor de start, nog een betere wraak dan Piet Paulusma.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Omdat ze niet helemaal willen uitstappen vanwege Keldergod’s klassement, terwijl ze dat beleidsmatig wel zouden willen
Dat zou ook nog kunnen inderdaad. Goed punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat er gewoon crisisberaad is of ze als ploeg nog wel moeten blijven. En als Kelderman niet 2e had gestaan in het klassement, hadden we nu allang geweten dat ze uit de ronde waren gestapt.
Was dit echt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:25 schreef Momo het volgende:
Kruijswijk kan nu wel wraak nemen op Nibali door hem nog even te groeten voor de start, nog een betere wraak dan Piet Paulusma.
[ afbeelding ]
Ja, daar hoop ik ook op. Als het Kelderman is, dan kunnen ze dat meteen zeggen. En dan boeit het ook niet als de hele ploeg er uit is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat er gewoon crisisberaad is of ze als ploeg nog wel moeten blijven. En als Kelderman niet 2e had gestaan in het klassement, hadden we nu allang geweten dat ze uit de ronde waren gestapt.
Uiteraard Matthews.quote:
Die dacht: Ik doe alvast mee met Misjelton?quote:
Maar Kelderman R_R!!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze Giro me ondertussen echt gestolen kan worden. Zeker als je bedenkt dat het hier waarschijnlijk niet bij blijft. Doe uit dat licht, weg die koers.
Eens. Dit doet een beetje denken aan die desolate Parijs-Nice in maart. Dat kon ook eigenlijk niet. En danwon er nog wel een extreem mooie jongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze Giro me ondertussen echt gestolen kan worden. Zeker als je bedenkt dat het hier waarschijnlijk niet bij blijft. Doe uit dat licht, weg die koers.
Met sport op drie schermen tegelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De komende maanden zitten we met een bekertje chocomel onder een dekentje bij de verwarming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |