En wie heeft dat gecontroleerdquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:43 schreef Drekkoning het volgende:
Kon volgens mij niet, profielen te beschadigd.
Hele goede vraag juist raakt de kern van de zaakquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:43 schreef Brybry het volgende:
Domme vraag wellicht maar hebben ze onderzocht van wie de andere DNA resten zijn?
Jeetje. 22 jaar na je dood en iedereen heeft het over je verwijde anus.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:57 schreef Petpampim het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hier is een advocaat voor. Goed zijn huiswerk gedaan. Zeer sterk.
Moet jij eens opletten vonnis is al klaar en achteruit geschreven met hulp van het ministerie van justitie dus eerst de straf en dan puzzelen om het kloppend te krijgen ja het is om tequote:Op maandag 12 oktober 2020 15:47 schreef Brybry het volgende:
Dus, er is dna van meerdere personen aangetroffen , alleen het DNA van Brech blijkt bruikbaar te zijn. Brech heeft bekend het kind gevonden te hebben en obv die twee feiten wil men hem veroordelen?
Ik zie het niet gebeuren.
Ik lees inderdaad onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En wie heeft dat gecontroleerd![]()
Alleen 1 spoor kon wel van iemand die wel mag worden gestraft Joos Bartens mocht niet want koninklijke onderscheiding en meer van die onzin
Jos B is hier al genaaid met opzet
Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:33 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ja dus? dan heeft de jongen zich waarschijnlijk neergelegd bij een rol dat hij zich niet moest verweren onder dreiging van dwang waarschijlijk....
Alles om maar Jos B te laten hangen door veel ruis te makenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:49 schreef superniger het volgende:
Jeetje. 22 jaar na je dood en iedereen heeft het over je verwijde anus.
Slecht onderzoek, alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Er zat ook dna van onderzoekers op het lichaam.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef Brybry het volgende:
Bijzonder dat de overige DNA sporen onbruikbaar zijn.
Hoe kan dit?
Duidt zoiets niet op knoeien met bewijsmateriaal?
Zo lijkt het wel. Jammer dat ik die foto gemist heb.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Slecht onderzoek, alles wat fout kon gaan is fout gegaan. Er zat ook dna van onderzoekers op het lichaam.
In het vorige topic stond een foto, dan snap je alles.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:51 schreef Brybry het volgende:
Bijzonder dat de overige DNA sporen onbruikbaar zijn.
Hoe kan dit?
Duidt zoiets niet op knoeien met bewijsmateriaal?
De familie is uit het dorp gezet, helaas is dat nooit onderzocht.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]want nogal lastig in een klein dorp om iemand met veel aanzien en onderscheiding te beschuldigen
Dus dan maar niet
Die wil ik dan heel graag nog een keer hier zien aubquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:53 schreef TjjWester het volgende:
In het vorige topic stond een foto, dan snap je alles.
Heeft alwetende de Vries al eens onderzoek gedaan naar die persoon?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]want nogal lastig in een klein dorp om iemand met veel aanzien en onderscheiding te beschuldigen
Dus dan maar niet
De vries heeft geen belang bij het beëindigen van deze zaak, het geld stroomt binnen over de rug van dat jochie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:57 schreef Brybry het volgende:
[..]
Heeft alwetende de Vries al eens onderzoek gedaan naar die persoon?
Je kunt veel over de Vries zeggen maar dit is een behoorlijk zielige opmerking.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vries heeft geen belang bij het beëindigen van deze zaak, het geld stroomt binnen over de rug van dat jochie.
Is deze foto recent na vondst van lichaam gemaakt? Zo ja, ik kan me ineens voorstellen hoe het onderzoek is gegaan en vooral dat er dus vanalles mis ging.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:57 schreef Brybry het volgende:
Heeft alwetende de Vries al eens onderzoek gedaan naar die persoon?
Voor elke interview eist hij 5k. Hij heeft in zijn programma vaak aandacht besteed aan nicky, meegewerkt aaan diverse krantenartikel, een boek en een docu. Nooit belangenloos.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Je kunt veel over de Vries zeggen maar dit is een behoorlijk zielige opmerking.
Ik denk dat de Vries persoonlijk zeer betrokken is bij de zaak en ja, het levert hem ook zeker wat op maar denk niet dat het z'n belangrijkste motivatie is.quote:Op maandag 12 oktober 2020 16:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Voor elke interview eist hij 5k. Hij heeft in zijn programma vaak aandacht besteed aan nicky, meegewerkt aaan diverse krantenartikel, een boek en een docu. Nooit belangenloos.
Luister goser.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:38 schreef TjjWester het volgende:
Nu we serieuze vragen stellen waarop hij geen antwoord heeft is het opeens spaghetti tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |