Die statistieken gelden dus alleen over een geknipt stukje seizoen zodat het wat zegt. Over het gehele seizoen staan ze nog vet achter.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:59 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als het niet aan hem ligt, aan wie dan wel? Want dat Renault over de laatste 5 races meer punten heeft weten te krijgen dan Red Bull, zal vast niet de bedoeling van Horner zijnEn Max heeft dit jaar nog geen enkele keer lager dan een 3e plek weten te scoren. Dus punten zat om op te grijpen voor zijn teammaat.
[..]
Maar de context ging over de AT's, wat in principe het inferieure team is en 9 van de 10 keer de RB redelijk makkelijk laat passeren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar de zin "they race me so hard" komt net zo kleinzielig over als "they race me too hard"
Nja hoe vaak is er al een Alpha Tauri voor Albon geëindigd? Max komt er makkelijk voorbij en rijdt dan weg, Albon slaagt er met veel moeite in om er één voorbij te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar de context ging over de AT's, wat in principe het inferieure team is en 9 van de 10 keer de RB redelijk makkelijk laat passeren.
Ik vind het ook een onhandige opmerking. Maar het wordt nu wel uit context getrokken.
Helmut Marko, niet Marko Borsato.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Marko is wat dat betreft wel een goede bron uiteraard!
True that, maar ik bedoelde vooral de context te schetsen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nja hoe vaak is er al een Alpha Tauri voor Albon geëindigd? Max komt er makkelijk voorbij en rijdt dan weg, Albon slaagt er met veel moeite in om er één voorbij te gaan.
Wat moet hij dan zeggen dan? Die Albon kan er helemaal niks van, we vervangen hem nog liever vandaag dan gisteren? Dat soort uitspraken zeggen nooit zoveel. Gasly zou vorig jaar zomer ook niet vervangen worden, dat riepen ze allemaal, toch zat Albon na de zomer in de auto..quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Helmut Marko, niet Marko Borsato.
Maar ja, waar tekent de vervanger voor? Er moet snel duidelijkheid over de motor zijn!quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
Albon maakt het seizoen af bij RB en dan is hij pleitos.
Ik zou iemand voor een jaar laten tekenen. Dan maakt het niet uit.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Maar ja, waar tekent de vervanger voor? Er moet snel duidelijkheid over de motor zijn!
Ligt er aan. Het ene kan het observeren en overleggen van een feit zijn, de uitleg waarom iets is mis gegaan, of een klacht, het andere is veel eerder een klacht of zeuren.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik maar de zin "they race me so hard" komt net zo kleinzielig over als "they race me too hard"
Ik weet zeker dat de vrijwel elke coureur tekent voor een jaar bij Red Bull. En helemaal als je geen stoeltje hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2020 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Maar ja, waar tekent de vervanger voor? Er moet snel duidelijkheid over de motor zijn!
Ik denk dat beginnende f1 coureurs nu wel 2 keer nadenken voordat ze voor een RB zitje tekenen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de vrijwel elke coureur tekent voor een jaar bij Red Bull. En helemaal als je geen stoeltje hebt.
Het begint er ook steeds meer op te lijken, dat zijn titels meer zijn te danken aan de goede RB, dan aan zijn toptalent.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:00 schreef Starflyer het volgende:
In dat geval is Vettel dus ook geen topper
Hmm weet niet. Denk dat ze zelf denken het beter te kunnen doen. Je weet ook nooit of er later een plek vrij komt. Ik zou meteen tekenen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik denk dat beginnende f1 coureurs nu wel 2 keer nadenken voordat ze voor een RB zitje tekenen.
Dat zou namelijk wel eens een erg korte carrière kunnen betekenen.
Als alles wat je hebt gedaan in je leven tot doel heeft om in de F1 te racen, dan zet je voor een RB-stoeltje meteen je handtekening en zoek je daarna zo snel mogelijk een plekje om te fappen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:35 schreef Lionheaad het volgende:
Ik denk dat beginnende f1 coureurs nu wel 2 keer nadenken voordat ze voor een RB zitje tekenen.
Dat zou namelijk wel eens een erg korte carrière kunnen betekenen.
Geen toekomst en je laten slachten door Max? Klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de vrijwel elke coureur tekent voor een jaar bij Red Bull. En helemaal als je geen stoeltje hebt.
Inderdaad. De reden is dat er meer coureurs zijn dan stoeltjes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:01 schreef XL het volgende:
Coureurs zonder stoeltje hebben geen stoeltje met een reden.
Nou, ik denk in ieder geval dat Perez niet het niveau van Albon heeft. Hulkenberg werd geklopt door Ricciardo die op zijn beurt geklopt werd door Max. Hoeveel interesse zou Red Bull daarin hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Inderdaad. De reden is dat er meer coureurs zijn dan stoeltjes.![]()
Jij denkt dat Perez en Hulkenberg allebei bedanken, als ze de kans krijgen?
Als je over het hele seizoen de kwalificatietijden van Hulkenberg en Ricciardo naast elkaar legt, is het gemiddelde verschil 0.07 seconden. En Ricciardo zat ongeveer 0.2 achter Max. Dus ik denk dat de Hulk een klap sneller is dan Albon als hij in de RB plaats neemt..quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:32 schreef XL het volgende:
Hulkenberg werd geklopt door Ricciardo die op zijn beurt geklopt werd door Max.
Dat meen je toch niet of wel? Perez heeft niet het 'niveau' van Albon? Perez is een vrij middelmatige coureur net als Hulkenberg maar nog altijd beter en stabieler dan meneer Albon.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:32 schreef XL het volgende:
[..]
Nou, ik denk in ieder geval dat Perez niet het niveau van Albon heeft. Hulkenberg werd geklopt door Ricciardo die op zijn beurt geklopt werd door Max. Hoeveel interesse zou Red Bull daarin hebben?
Toch denk ik dat Verstappen de afgelopen twee seizoenen ook nog wel weer wat stapjes heeft gezet. Albon zit er het hele seizoen wel heel ver achter, die halve seconde van dit weekend viel nog mee, maar ik denk dat Hulkenberg er ook gewoon structureel een eindje achter zou zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je over het hele seizoen de kwalificatietijden van Hulkenberg en Ricciardo naast elkaar legt, is het gemiddelde verschil 0.07 seconden. En Ricciardo zat ongeveer 0.2 achter Max. Dus ik denk dat de Hulk een klap sneller is dan Albon als hij in de RB plaats neemt..
Ocon was de eerste helft van het seizoen ca 0,2 langzamer in de kwalificatie dan Ricciardo. En Perez was ca 0,1s langzamer dan Ocon in hun tijd bij Force India.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet of wel? Perez heeft niet het 'niveau' van Albon? Perez is een vrij middelmatige coureur net als Hulkenberg maar nog altijd beter en stabieler dan meneer Albon.
Alonso lag voor het oprapen maar die kans voor open doel hebben ze bij RBR gemist. Sainz en Vettel hoefden ze ook niet. Blijkbaar willen ze dit, alle kaarten op Max en aanmodderen in de tweede auto met lulletjes rozenwater Gasly en Albon. Red Bull heeft vier stoeltjes in de F1 te vullen maar ze hebben geen talenten.
Ik waardeer je rekenwerk maar het is toch overduidelijk dat Perez in staat is om veel betere races af te leveren dan Albon? Het is net alsof je naar een slapstick zit te kijken als Albon in beeld is. Ik kan me nog herinneren toen Lewis achter hem reed op Monza. Dat was echt geen gezicht. Ik heb Albon nauwelijks een normale bocht zien rijden. Toen was zijn vloer zogenaamd weer kapot ofzo. Maar ja, waarom is je vloer kapot? Het is altijd wat met die gozer. Hij bakt er helemaal niks van.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ocon was de eerste helft van het seizoen ca 0,2 langzamer in de kwalificatie dan Ricciardo. En Perez was ca 0,1s langzamer dan Ocon in hun tijd bij Force India.
Dus zou Perez volgens deze berekening 0,5s langzamer zijn dan Verstappen. En laat dat nou net het verschil zijn tussen Albon en Verstappen in de eerste helft van dit seizoen
https://www.grandprix247.(...)-driver-comparisons/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |