Ik niet. Hamilton wel. Leclerc wellicht. Russell wellicht. Rest niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:45 schreef Fer het volgende:
Ik acht alleen de beide McLaren en Renault coureurs, Leclerc en Russel en Hamilton in staat Verstappen wat bij te houden. Misschien Gasly nu ook weer.
Ja en ja. Muv mogelijk Russell en wellicht Vettel in goede doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Begrijp je wel waar het over gaat? Er werd mij gevraagd welke coureurs uit dat lijstje beter zijn dan Albon.
Jij vindt het lachwekkend dat ik Vettel, Ocon, Raikkonen etc hoger inschaal dan Alex 'they race me so hard' Albon?
Waarom heb je zo'n hoge pet op van Alex Albon dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en ja. Muv mogelijk Russell en wellicht Vettel in goede doen.
Ik snap op mijn beurt weer niet waarom je bijv. Gio en Latifi hoger inschat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hoge pet op van Alex Albon dan?
Ik heb Latifi niet in mijn lijst genoemd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap op mijn beurt weer niet waarom je bijv. Gio en Latifi hoger inschat.
Je hebt er random 7 gepakt zodat er 4 overbleven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Albon bakt er helemaal niks van:
Russell
Ocon
Magnussen
Grosjean
Giovinazzi
Raikkonen
Vettel
Ik heb er helemaal niet random 7 gepakt maar mijn lijst juist uiterst zorgvuldig samengesteld en Gasly, Kvyat, Stroll, Latifi er bewust buiten gelaten omdat ik geen hoge pet van hun op heb. Samen met Albon de zwakste vijf coureurs, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hebt er random 7 gepakt zodat er 4 overbleven?
Giovinazzi? Wat heeft die gepresteerd dan? Volgens mij is die nog nooit in beeld geweest.
En Vettel? Die stapelt fout op fout. Raikkonen is te oud. Dat zijn er al 3 die niet beter zijn.
Grosjean is goed crashen, verder niks. 4.
Ok. Grosjean ipv Latifi danquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb Latifi niet in mijn lijst genoemd.
2quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je hebt er random 7 gepakt zodat er 4 overbleven?
Giovinazzi? Wat heeft die gepresteerd dan? Volgens mij is die nog nooit in beeld geweest.
En Vettel? Die stapelt fout op fout. Raikkonen is te oud. Dat zijn er al 3 die niet beter zijn.
Grosjean is goed crashen, verder niks. 4.
Ik persoonlijk vind je uiterst zorgvuldige lijst dus utter nonsense. Op hooguit 2 na.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niet random 7 gepakt maar mijn lijst juist uiterst zorgvuldig samengesteld en Gasly, Kvyat, Stroll, Latifi er bewust buiten gelaten omdat ik geen hoge pet van hun op heb. Samen met Albon de zwakste vijf coureurs, in mijn ogen.
Mensen denken dat Gasly aan zo'n fantastisch seizoen bezig is maar dat is alleen in vergelijking met Kvyat. Waarschijnlijk kan de AT veel beter.
Nou enquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws. Is hier dagen geleden al gemeld en nog recenter nog aangehaald door o.a. mij.
Meid, als jij graag achterloopt: be my guestquote:
Jij ook niet met jouw terugkerende gemiep dat iets al geplaatst is, dat is sfeerverpestend en zorgt er voor dat mensen niet iets durven te plaatsen uit angst dat ze van iemand van de incrowd een lompe snauw krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Meid, als jij graag achterloopt: be my guest
Komt alleen niet bijster snugger over![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Jij ook niet met jouw terugkerende gemiep dat iets al geplaatst is, dat is sfeerverpestend en zorgt er voor dat mensen niet iets durven te plaatsen uit angst dat ze van iemand van de incrowd een lompe snauw krijgen.
Iets dubbel plaatsen kan gewoon gebeuren als er een aantal pagina's volgeblaat worden en je geen tijd hebt om alles bij te lezen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meid, als jij graag achterloopt: be my guest
Komt alleen niet bijster snugger over![]()
Dit dus, slechts een handvol coureurs blijven enigszins in de buurt van Verstappen. De rest gaat gewoon tientallen secondes toegeven op een volle race.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:45 schreef Fer het volgende:
Ik acht alleen de beide McLaren en Renault coureurs, Leclerc en Russel en Hamilton in staat Verstappen wat bij te houden. Misschien Gasly nu ook weer.
Oke, dus jij kan jouw uiterst zorgvuldige lijst ook onderbouwen met argumenten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niet random 7 gepakt maar mijn lijst juist uiterst zorgvuldig samengesteld en Gasly, Kvyat, Stroll, Latifi er bewust buiten gelaten omdat ik geen hoge pet van hun op heb. Samen met Albon de zwakste vijf coureurs, in mijn ogen.
Mensen denken dat Gasly aan zo'n fantastisch seizoen bezig is maar dat is alleen in vergelijking met Kvyat. Waarschijnlijk kan de AT veel beter.
Maar wat verwacht je dat een Russell doet in die Williams dan? Alonso heeft ook geen punten gescoord in de Minardi en "bungelde achteraan het veld" waar je ook Russell van beticht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Oke, dus jij kan jouw uiterst zorgvuldige lijst ook onderbouwen met argumenten?
Bijvoorbeeld waarom de laatste 5 rijders die samen 10 punten hebben tóch beter zijn? Uitblinken hebben ze nog geen 1x gedaan.
Jij doet verdomd veel aannames.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je dat een Russell doet in die Williams dan? Alonso heeft ook geen punten gescoord in de Minardi en "bungelde achteraan het veld" waar je ook Russell van beticht.
Mensen die Grosjean een slechte coureur vinden zijn waarschijnlijk pas begonnen met het kijken naar Formule 1 toen Max Verstappen debuteerde. Grosjean streed in zijn Lotus tijd structureel mee om podiums. Hij heeft genoeg mooie dingen laten zien. Haas heeft sowieso twee goede coureurs. Die auto deugt duidelijk niet waardoor die twee er slecht uitzien.
Maar jij vindt Albon dus best een goede coureur en beter dan de rijders die achter hem staan op de ranglijst omdat hij 64 punten gehaald heeft in de Red Bull en 7de staat in het kampioenschap?
Ik zie nog steeds weinig onderbouwingen. Ik zeg niet dat Albon beter is dan alle rijders die achter hem staat.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar jij vindt Albon dus best een goede coureur en beter dan de rijders die achter hem staan op de ranglijst omdat hij 64 punten gehaald heeft in de Red Bull en 7de staat in het kampioenschap?
Is erg afhankelijk van de lay out van de baan.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:07 schreef potjecreme het volgende:
Rbr is gewoon de tweede auto van de grid.
Wat moet ik onderbouwen? Jij beweerde op de vorige pagina van dit topic dat Albon niet bij de vijf slechtste rijders in de F1 behoort en deponeerde vervolgens een lijst met namen die achter hem staan in het kampioenschap. Alsof het een prestatie is dat Albon met zijn Red Bull meer punten gehaald heeft dan Ferrari, Haas, Alfa Romeo en Williams rijders. Nee, het is juist een schande dat Ricciardo, Perez en Norris meer punten gescoord hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:07 schreef daNpy het volgende:
Grosjean is inderdaad goed ja
in crashen.
[..]
Ik zie nog steeds weinig onderbouwingen. Ik zeg niet dat Albon beter is dan alle rijders die achter hem staat.
Jij zegt dat ie bij de slechtste 5 hoort. Daar zie ik graag onderbouwingen van, maar die komen maar niet?
Tuurlijk kan dat. Het zou wat zijn als iedereen overal dezelfde mening over had.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar we kunnen toch van mening verschillen?
Ik vind Albon moeilijk te beoordelen. Hij heeft niet de kans gehad om credit op te bouwen. Dit heeft een Grosjean wel kunnen doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat moet ik onderbouwen? Jij beweerde op de vorige pagina van dit topic dat Albon niet bij de vijf slechtste rijders in de F1 behoort en deponeerde vervolgens een lijst met namen die achter hem staan in het kampioenschap. Alsof het een prestatie is dat Albon met zijn Red Bull meer punten gehaald heeft dan Ferrari, Haas, Alfa Romeo en Williams rijders. Nee, het is juist een schande dat Ricciardo, Perez en Norris meer punten gescoord hebben
Vervolgens heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan dat ik van mening ben dat bijvoorbeeld Grosjean en Magnussen beter zijn dan Albon maar er slecht uitzien door hun materiaal. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen waarom ik viervoudig wereldkampioen Formule 1 Sebastian Vettel hoger inschaal dan Alex Albon, hetzelfde geldt voor Raikkonen. Tegelijkertijd constateer ik dat Giovinazzi niet onderdoet voor Raikkonen. Russell heeft ook potentieel.
Maar we kunnen toch van mening verschillen? Dat is toch geen ramp. Ik vind dat Albon behoort tot de vijf slechtste coureurs in de F1.
Sommige banen ligt de merc niet lekker toch is het de eerste auto van de grid.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is erg afhankelijk van de lay out van de baan.
Op Monza duidelijk niet de tweede auto van de grid.
En begin van het seizoen was op sommige banen de RP de betere auto.
Dus nee, de RedBull is niet “gewoon” de tweede auto van de grid.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)r-ditmaal-beter-uit/
"het houdt niet op, niet vanzelf"
Nee het is ook geen exacte wetenschap.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind Albon moeilijk te beoordelen. Hij heeft niet de kans gehad om credit op te bouwen. Dit heeft een Grosjean wel kunnen doen.
Tuurlijk kunnen we van mening verschillen, daarom wil ik graag argumenten zien. Ik kan beargumenteren waarom de mensen uit de lijst die ik noem niet beter zijn dan Albon in mijn ogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat moet ik onderbouwen? Jij beweerde op de vorige pagina van dit topic dat Albon niet bij de vijf slechtste rijders in de F1 behoort en deponeerde vervolgens een lijst met namen die achter hem staan in het kampioenschap. Alsof het een prestatie is dat Albon met zijn Red Bull meer punten gehaald heeft dan Ferrari, Haas, Alfa Romeo en Williams rijders. Nee, het is juist een schande dat Ricciardo, Perez en Norris meer punten gescoord hebben
Vervolgens heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan dat ik van mening ben dat bijvoorbeeld Grosjean en Magnussen beter zijn dan Albon maar er slecht uitzien door hun materiaal. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen waarom ik viervoudig wereldkampioen Formule 1 Sebastian Vettel hoger inschaal dan Alex Albon, hetzelfde geldt voor Raikkonen. Tegelijkertijd constateer ik dat Giovinazzi niet onderdoet voor Raikkonen. Russell heeft ook potentieel.
Maar we kunnen toch van mening verschillen? Dat is toch geen ramp. Ik vind dat Albon behoort tot de vijf slechtste coureurs in de F1.
Ja, zie de videoquote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind Albon moeilijk te beoordelen. Hij heeft niet de kans gehad om credit op te bouwen. Dit heeft een Grosjean wel kunnen doen.
Dus omdat een rijder "niet in beeld is" is diegene automatisch een slechte coureur? Alsof je als coureur invloed hebt op de regie. Dat is ook wel weer een wonderlijke redenatie.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we van mening verschillen, daarom wil ik graag argumenten zien. Ik kan beargumenteren waarom de mensen uit de lijst die ik noem niet beter zijn dan Albon in mijn ogen.
En even over Vettel: Albon wordt afgebrand voor een lockup in de eerste ronde, terwijl 4x WK meneer Vettel er bijna 2 de Mercedes tribune op caramboleert aan het eind van het rechte stuk. Hij kan ze gelukkig, ternauwernood ontwijken. Is die op dit moment écht beter dan Albon ja?
13e in het kampioenschap, 1/4e van het aantal punten van zijn teammaat. Die overigens ook achter Albon staat (maar geen slechtere coureur is), terwijl Albon bijna de helft van Max' punten heeft.
Dus ja degene die zich moet schamen in dit verhaal is Vettel omdat hij mede door domme dingen regelmatig buiten de punten eindigt, niet Albon.
En zo ben ik zeer benieuwd hoe je in godesnaam Giovinazzi beter vind dan Albon. Ik heb hem dit seizoen nog geen 1x in beeld gezien dus zo goed is ie niet
Hij valt dus ook niet positief op, haalt niet meer uit zijn materiaal, is gewoon langzaam, en al helemaal geen topper.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus omdat een rijder "niet in beeld is" is diegene automatisch een slechte coureur? Alsof je als coureur invloed hebt op de regie. Dat is ook wel weer een wonderlijke redenatie.
Je weet niet of dat gebeurt of niet, want het komt niet in beeld. En zolang er geen bijna ongelukken gebeuren, komt dat ook niet in beeld want niemand boeit dat bij rijders op P20quote:Als Albon in beeld is dan zie je gewoon hoe matig hij rijdt. Blokkerende wielen, beroerde lijnen etc. Hij bakt er niks van.
Dat komt door de dominantie van het team over de andere teams. En de Mercs strijden op elke baan om de overwinning. Maar om te stellen dat RBR gewoon het tweede team van het grid is, gaat me te ver. Er zijn zat circuits waarop andere auto’s in basis korter op de Mercs zitten dan de RBR.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommige banen ligt de merc niet lekker toch is het de eerste auto van de grid.
Ga je mij nou vertellen wat ik wel en niet gezien heb? Albon is nu zogenaamd ook nooit in beeld? Zet je je tv wel aan als de race begint?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij valt dus ook niet positief op, haalt niet meer uit zijn materiaal, is gewoon langzaam, en al helemaal geen topper.
[..]
Je weet niet of dat gebeurt of niet, want het komt niet in beeld. En zolang er geen bijna ongelukken gebeuren, komt dat ook niet in beeld want niemand boeit dat bij rijders op P20
in het begin was RP wel aardig goed en RBR nog niet zo maar je ziet het verschil in doorontwikkeling dus je kan nu zeker niet meer stellen dat RBR niet het 2e team op de grid isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat komt door de dominantie van het team over de andere teams. En de Mercs strijden op elke baan om de overwinning. Maar om te stellen dat RBR gewoon het tweede team van het grid is, gaat me te ver. Er zijn zat circuits waarop andere auto’s in basis korter op de Mercs zitten dan de RBR.
In een recente video van The inside line werd gezegd dat Mercedes nog een reserve heeft voor wat betreft motorvermogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gaat over Gio die weinig in beeld is. Ik zie dat het er niet expliciet staat, dus bij deze de verduidelijking.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ga je mij nou vertellen wat ik wel en niet gezien heb? Albon is nu zogenaamd ook nooit in beeld? Zet je je tv wel aan als de race begint?
Is imho nog steeds afhankelijk van de baan. Op Monza waren McLaren en RP sneller en zat Ricciardo er heel dicht op.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het begin was RP wel aardig goed en RBR nog niet zo maar je ziet het verschil in doorontwikkeling dus je kan nu zeker niet meer stellen dat RBR niet het 2e team op de grid is
wanneer zijn ze dan out qualified?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is imho nog steeds afhankelijk van de baan. Op Monza waren McLaren en RP sneller en zat Ricciardo er heel dicht op.
Dus op hele snelle (low downforce) banen durf ik niet te zeggen dat ze het tweede team zijn.
Dus Bahrein race 2 verwacht ik ook andere teams dicht bij of sneller.
Monzaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer zijn ze dan out qualified?
Dat een bepaalde website iets net plaatst betekent niet dat het ook daadwerkelijk vers nieuws isquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:10 schreef Mansjester het volgende:
Vers van de pers, 6 uur geleden:
https://www.gpfans.com/nl(...)an-coronabesmetting/
Maakt ook niet echt uit. Race pace zijn ze gewoon tweede team. Afgelopen race werd Leclerc 4de bij de kwalificatie. 1 snelle ronde maakt nog niet een race.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer zijn ze dan out qualified?
En Silverstone 2.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
de bekende zwaluw? dan ben je toch niet meteen team 3 of 4
Ik zeg toch dat het per baan verschillend is?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
de bekende zwaluw? dan ben je toch niet meteen team 3 of 4
ok maar dan nog is het op race pace niet zo wat @potjecreme ook steltquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het per baan verschillend is?
Dus op die baan was RBR niet het tweede team.
En dat alleen Mercedes altijd zeker het eerste team (en dus het te kloppen team) is, en RBR niet altijd het tweede team.
Wat was het resultaat tijdens die GP dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ok maar dan nog is het op race pace niet zo wat @:potjecreme ook stelt
Max viel uitquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat was het resultaat tijdens die GP dan?
Albon en Gasly zijn beide behoorlijk goede coureurs als het puur om het racen gaat. Daarom doen/deden ze het in de TR/AT ook behoorlijk goed. De auto is vrij vergevend en daarin is het gemakkelijker om een setup te vinden. RBR heeft een heel lastig chassis, omdat ze het maximale uit het maximale weten te persen en het ideale setup window vrij klein is. Max weet deze te vinden en kan er daarom veel meer mee, zowel Gasly en Albon komen wat dat betreft te kort. Met een zeer lastige auto toch een setup te vinden die èn goed werkt èn goed bij hun rijstijl past. Twee jaar terug riep Hamilton ook dat de Mercedes "een diva" was die lastig was af te stellen. Toen was het verschil tussen hem en Bottas ook flink groter. Bottas kan echt wel goed rijden, maar afstellen etc is Lewis gewoon beter in.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
slechte start en toen motorproblemen dus we hebben de snelheid niet echt kunnen zien maar wat wil je hier nou mee zeggen, Bottas finisht ook regelmatig lager dan plek 2 wat eigenlijk niet zou moeten gebeurenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vanaf welke positie?
Ging niet zo lekker op dat circuit toch?
Hoe kun jij dan wel stellen dat de racepace op Monza wel goed was?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
slechte start en toen motorproblemen dus we hebben de snelheid niet echt kunnen zien maar wat wil je hier nou mee zeggen, Bottas finisht ook regelmatig lager dan plek 2 wat eigenlijk niet zou moeten gebeuren
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan wel stellen dat de racepace op Monza wel goed was?
Eerst vraag je waar RBR outqualified was, dan zeg ik Monza. Dan begin je over een zwaluw en dat de racepace goed is. Dan kom ik met een voorbeeld waaruit blijkt dat dat niet altijd het geval is.
En nu ga je Bottas (2e rijder) vergelijken met Max (eerste rijder).
Zelden iemand gezien met zoveel kutnijd. En dat is niet alleen op deze post gebaseerd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar lief van je dat je haar verdedigt![]()
Als je nu Max en Alex in de Copypoint zet en Perez en Stroll in de RBR.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]als jij op basis van dit seizoen nu toe vind dat Red Bull regelmatig niet de 2e auto heeft prima, ik ben het daar niet mee eens en met de 2e auto kan je ook lager eindigen zie Albon en Bottas maar op race weekenden is de Red Bull al het hele jaar de #2 naar mijn mening, dan kan je een keertje minder kwalificeren omdat je met zondag rekening houdt maar overall maakt je dat niet de 3e of 4e auto.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je nu Max en Alex in de Copypoint zet en Perez en Stroll in de RBR.
Welke is dan de 2e auto?
Ja dan is de Merc de 2e auto van het veld. Maar dat is dus wat er m.i. bedoeld wordt, met Verstappen is de RBR mss de tweede auto, maar als ie in de RP zit is het die. Ik denk zelf dat de Renault op het moment ook niet slecht is.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]en Stroll en Perez in de Merc dan?
met Ricciardo is de RBR ook wel 2e auto denk ik zelfs als Verstappen in die RP zou zitten maar ook dat is een aannamequote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dan is de Merc de 2e auto van het veld. Maar dat is dus wat er m.i. bedoeld wordt, met Verstappen is de RBR mss de tweede auto, maar als ie in de RP zit is het die. Ik denk zelf dat de Renault op het moment ook niet slecht is.
Sint Juttemis?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hahaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahah Lando is aan het streamen en was de racehighlights en boardradio videos op youtube aan het kijken.
Moest deze reactie op Lewis even clippen
https://clips.twitch.tv/PolitePatientWater4Head
Ook tijdens race highlihgts toen Lewis over finish kwam overduidelijk gapen
Reactie op Bottas zn fout was ook leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahah Lando is aan het streamen en was de racehighlights en boardradio videos op youtube aan het kijken.
Moest deze reactie op Lewis even clippen
https://clips.twitch.tv/PolitePatientWater4Head
Ook tijdens race highlihgts toen Lewis over finish kwam overduidelijk gapen
Dat is toch goed verdienen voor af en toe wat laxeermiddel in het drinken van je collega te doen vlak voor een racequote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef vosss het volgende:
Volgens R Schumacher vangt Hulk ongeveer ¤500.000 per invalbeurt bij Racing Point.
Toch netjes. Voor minder dan de helft zou ik het ook doen![]()
Is dat inclusief of exclusief reiskostenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef vosss het volgende:
Volgens R Schumacher vangt Hulk ongeveer ¤500.000 per invalbeurt bij Racing Point.
exclusief de koffie in Keulen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief reiskosten
Maar hoeveel loopt hij mis omdat hij dan geen analist is bij RTL?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef vosss het volgende:
Een miljoen dus nu al? Of anderhalf, maar bij die eerste race ging hij uiteindelijk niet daadwerkelijk racen. Een Lance Stroll verdient dat bijna in een heel jaar. Lijkt me sterk dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef vosss het volgende:
Ja sowieso is het genieten om hem die racehighlights te horen analysren. Ook een eerdere race een keer waar hij zelf niet lekker ging, zat ie echt helemaal uit te leggen hoe dat kwam en als ie net iets anders had gedaan wat dan de uitkomst was geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:10 schreef opreis het volgende:
[..]
Reactie op Bottas zn fout was ook leuk.
Ik vind het wel leuk dat hij hier zo open mee is, en laten we hopen dat hij dit blijft doen, maar ik vraag me ook af of hij hier niet wat mensen nerveus mee maakt.
Dat zou bizar zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef vosss het volgende:
Mwah, zo bizar is het niet. Hoeveel competitieve coureurs zijn er op zo'n korte termijn beschikbaar denk je?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zou bizar zijnIk zou het in zijn positie zelfs tegen onkosten vergoeding doen. Je speelt jezelf namelijk toch weer in de kijker.
Stoffel was op het circuit. niet dat die nu zo competitief is misschien, maar goed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Mwah, zo bizar is het niet. Hoeveel competitieve coureurs zijn er op zo'n korte termijn beschikbaar denk je?
Die kan er weinig van dus die kun je inderdaad beter computerspelletjes laten spelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Stoffel was op het circuit. niet dat die nu zo competitief is misschien, maar goed.
Waarom niet? Als hij ol P17 was geëindigd had hij veel minder gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat zou bizar zijnIk zou het in zijn positie zelfs tegen onkosten vergoeding doen. Je speelt jezelf namelijk toch weer in de kijker.
Ja als het per punt is snap ik het ergens wel. Maar er werd geschreven per invalbeurt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Fer het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij ol P17 was geëindigd had hij veel minder gekregen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kan er weinig van dus die kun je inderdaad beter computerspelletjes laten spelen.
Stoffel heeft met enige regelmaat laten zien niet in de F1 thuis te horen. Daar gaat wat formule E ervaring echt niks aan veranderen. Dan kun je beter een subtopper van de afgelopen jaren pakken als die beschikbaar is.quote:
Hij reed in een knakenbak en had niemand minder dan Alonso als teamgenoot. Lekkere kans heeft ie gekregen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Stoffel heeft met enige regelmaat laten zien niet in de F1 thuis te horen. Daar gaat wat formule E ervaring echt niks aan veranderen. Dan kun je beter een subtopper van de afgelopen jaren pakken als die beschikbaar is.
Je hebt Stoffel duidelijk niet gevolgd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Stoffel heeft met enige regelmaat laten zien niet in de F1 thuis te horen. Daar gaat wat formule E ervaring echt niks aan veranderen. Dan kun je beter een subtopper van de afgelopen jaren pakken als die beschikbaar is.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijven hopen dat The Hulk weer een zitje heeft volgend seizoen.
Een Red Bull ofzo
juist. En heb je ook de rest van zijn palmares bekeken, afgezien dan dat ie gewoon als vuil is behandeld is geworden door Brown...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:19 schreef fathank het volgende:
[..]
MISSCHIEN?!?!?quote:
Ik hoop het stiekem!! Twee Nederlanders bij Red Bullquote:
Kan Sjek eindelijk vragen of de banden een uitgave zijn in het Nederlandsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem!! Twee Nederlanders bij Red Bull
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt Stoffel duidelijk niet gevolgd.
Verslagen door Magnussen en Jolyon Palmer. GP2 kampioen toen Alexander Rossi de tegenstander was. Ik vind het niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
juist. En heb je ook de rest van zijn palmares bekeken, afgezien dan dat ie gewoon als vuil is behandeld is geworden door Brown...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |