abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:48:09 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195622766
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:45 schreef Fer het volgende:
Ik acht alleen de beide McLaren en Renault coureurs, Leclerc en Russel en Hamilton in staat Verstappen wat bij te houden. Misschien Gasly nu ook weer.
Ik niet. Hamilton wel. Leclerc wellicht. Russell wellicht. Rest niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:48:28 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195622774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Begrijp je wel waar het over gaat? Er werd mij gevraagd welke coureurs uit dat lijstje beter zijn dan Albon.

Jij vindt het lachwekkend dat ik Vettel, Ocon, Raikkonen etc hoger inschaal dan Alex 'they race me so hard' Albon?
Ja en ja. Muv mogelijk Russell en wellicht Vettel in goede doen.
pi_195622825
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja en ja. Muv mogelijk Russell en wellicht Vettel in goede doen.
Waarom heb je zo'n hoge pet op van Alex Albon dan?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:53:38 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195622902
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Waarom heb je zo'n hoge pet op van Alex Albon dan?
Ik snap op mijn beurt weer niet waarom je bijv. Gio en Latifi hoger inschat.
pi_195622936
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik snap op mijn beurt weer niet waarom je bijv. Gio en Latifi hoger inschat.
Ik heb Latifi niet in mijn lijst genoemd.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 22:55:22 #206
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195622943
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo moeilijk? Albon bakt er helemaal niks van:
Russell
Ocon
Magnussen
Grosjean
Giovinazzi
Raikkonen
Vettel
Je hebt er random 7 gepakt zodat er 4 overbleven?
Giovinazzi? Wat heeft die gepresteerd dan? Volgens mij is die nog nooit in beeld geweest.

En Vettel? Die stapelt fout op fout. Raikkonen is te oud. Dat zijn er al 3 die niet beter zijn.
Grosjean is goed crashen, verder niks. 4.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195623056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef daNpy het volgende:

[..]

Giovinazzi? Wat heeft die gepresteerd dan? Volgens mij is die nog nooit in beeld geweest.

En Vettel? Die stapelt fout op fout. Raikkonen is te oud. Dat zijn er al 3 die niet beter zijn.
Ik heb er helemaal niet random 7 gepakt maar mijn lijst juist uiterst zorgvuldig samengesteld en Gasly, Kvyat, Stroll, Latifi er bewust buiten gelaten omdat ik geen hoge pet van hun op heb. Samen met Albon de zwakste vijf coureurs, in mijn ogen.

Mensen denken dat Gasly aan zo'n fantastisch seizoen bezig is maar dat is alleen in vergelijking met Kvyat. Waarschijnlijk kan de AT veel beter.
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:12:44 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195623348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik heb Latifi niet in mijn lijst genoemd.
Ok. Grosjean ipv Latifi dan ;)
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:13:08 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195623363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:55 schreef daNpy het volgende:

[..]

2
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:14:22 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195623397
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal niet random 7 gepakt maar mijn lijst juist uiterst zorgvuldig samengesteld en Gasly, Kvyat, Stroll, Latifi er bewust buiten gelaten omdat ik geen hoge pet van hun op heb. Samen met Albon de zwakste vijf coureurs, in mijn ogen.

Mensen denken dat Gasly aan zo'n fantastisch seizoen bezig is maar dat is alleen in vergelijking met Kvyat. Waarschijnlijk kan de AT veel beter.
Ik persoonlijk vind je uiterst zorgvuldige lijst dus utter nonsense. Op hooguit 2 na.
pi_195623416
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is oud nieuws. Is hier dagen geleden al gemeld en nog recenter nog aangehaald door o.a. mij.
Nou en
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:16:59 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195623440
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Nou en
Meid, als jij graag achterloopt: be my guest :D
Komt alleen niet bijster snugger over ;)
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:41:50 #213
6941 APK
Factual, I think.
pi_195623882
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

Jij ook niet met jouw terugkerende gemiep dat iets al geplaatst is, dat is sfeerverpestend en zorgt er voor dat mensen niet iets durven te plaatsen uit angst dat ze van iemand van de incrowd een lompe snauw krijgen.

Iets dubbel plaatsen kan gewoon gebeuren als er een aantal pagina's volgeblaat worden en je geen tijd hebt om alles bij te lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:48:14 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195623986
quote:
82s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:41 schreef APK het volgende:

[..]

Jij ook niet met jouw terugkerende gemiep dat iets al geplaatst is, dat is sfeerverpestend en zorgt er voor dat mensen niet iets durven te plaatsen uit angst dat ze van iemand van de incrowd een lompe snauw krijgen.

Iets dubbel plaatsen kan gewoon gebeuren als er een aantal pagina's volgeblaat worden en je geen tijd hebt om alles bij te lezen.
_O-
Maar lief van je dat je haar verdedigt O+
  woensdag 14 oktober 2020 @ 07:08:19 #215
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_195626116
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:')

"maar juffrouw, ik was veel eerder ;( " lagere school mentaliteit...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 14 oktober 2020 @ 07:31:51 #216
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195626230
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:45 schreef Fer het volgende:
Ik acht alleen de beide McLaren en Renault coureurs, Leclerc en Russel en Hamilton in staat Verstappen wat bij te houden. Misschien Gasly nu ook weer.
Dit dus, slechts een handvol coureurs blijven enigszins in de buurt van Verstappen. De rest gaat gewoon tientallen secondes toegeven op een volle race.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 07:33:19 #217
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195626239
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 22:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Oke, dus jij kan jouw uiterst zorgvuldige lijst ook onderbouwen met argumenten?

Bijvoorbeeld waarom de laatste 5 rijders die samen 10 punten hebben tóch beter zijn? Uitblinken hebben ze nog geen 1x gedaan.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195626319
Buemi wordt in geval van corona reservecoureur bij Red Bull dit jaar.

https://m.gpupdate.net/nl(...)aste-corona-reserve/
pi_195627588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 07:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Oke, dus jij kan jouw uiterst zorgvuldige lijst ook onderbouwen met argumenten?

Bijvoorbeeld waarom de laatste 5 rijders die samen 10 punten hebben tóch beter zijn? Uitblinken hebben ze nog geen 1x gedaan.
Maar wat verwacht je dat een Russell doet in die Williams dan? Alonso heeft ook geen punten gescoord in de Minardi en "bungelde achteraan het veld" waar je ook Russell van beticht.

Mensen die Grosjean een slechte coureur vinden zijn waarschijnlijk pas begonnen met het kijken naar Formule 1 toen Max Verstappen debuteerde. Grosjean streed in zijn Lotus tijd structureel mee om podiums. Hij heeft genoeg mooie dingen laten zien. Haas heeft sowieso twee goede coureurs. Die auto deugt duidelijk niet waardoor die twee er slecht uitzien.

Maar jij vindt Albon dus best een goede coureur en beter dan de rijders die achter hem staan op de ranglijst omdat hij 64 punten gehaald heeft in de Red Bull en 7de staat in het kampioenschap?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 09:43:40 #220
342627 tja77
pi_195627942
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Maar wat verwacht je dat een Russell doet in die Williams dan? Alonso heeft ook geen punten gescoord in de Minardi en "bungelde achteraan het veld" waar je ook Russell van beticht.

Mensen die Grosjean een slechte coureur vinden zijn waarschijnlijk pas begonnen met het kijken naar Formule 1 toen Max Verstappen debuteerde. Grosjean streed in zijn Lotus tijd structureel mee om podiums. Hij heeft genoeg mooie dingen laten zien. Haas heeft sowieso twee goede coureurs. Die auto deugt duidelijk niet waardoor die twee er slecht uitzien.

Maar jij vindt Albon dus best een goede coureur en beter dan de rijders die achter hem staan op de ranglijst omdat hij 64 punten gehaald heeft in de Red Bull en 7de staat in het kampioenschap?
Jij doet verdomd veel aannames.
Ik kijk al -tig jaar Formule 1, en ja ik vind Grosjean matig coureur. Stokbrood maakt gewoon veel domme fouten en mist snelheid. Magnussen is niet veel beter, er zit wat meer racecraft en verbetenheid in maar qua pure snelheid stelt het niet veel voor.
Je zegt dat de Haas een slechte auto is waardoor beide coureurs er slecht uitzien. Beide coureurs zijn niet in staat om meer uit die auto te persen, dat zie ik ook als een tekortkoming.
Russell flikt dat dus wel en is consequent sneller dan Latifi.
Wat dacht je van de RBR? Dat Max er zoveel uit weet te persen maakt het nog geen goede auto. Zowel Gasly als Albon zijn daar het levende bewijs van. Albon kan dus gewoon in het rijtje midfield coureurs.
pi_195628331
Rbr is gewoon de tweede auto van de grid.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:07:42 #222
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195628332
Grosjean is inderdaad goed ja

in crashen.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 09:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Ik zie nog steeds weinig onderbouwingen. Ik zeg niet dat Albon beter is dan alle rijders die achter hem staat.
Jij zegt dat ie bij de slechtste 5 hoort. Daar zie ik graag onderbouwingen van, maar die komen maar niet?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:34:15 #223
342627 tja77
pi_195628806
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:07 schreef potjecreme het volgende:
Rbr is gewoon de tweede auto van de grid.
Is erg afhankelijk van de lay out van de baan.
Op Monza duidelijk niet de tweede auto van de grid.
En begin van het seizoen was op sommige banen de RP de betere auto.
Dus nee, de RedBull is niet “gewoon” de tweede auto van de grid.
pi_195628912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:07 schreef daNpy het volgende:
Grosjean is inderdaad goed ja

in crashen.
[..]

Ik zie nog steeds weinig onderbouwingen. Ik zeg niet dat Albon beter is dan alle rijders die achter hem staat.
Jij zegt dat ie bij de slechtste 5 hoort. Daar zie ik graag onderbouwingen van, maar die komen maar niet?
Wat moet ik onderbouwen? Jij beweerde op de vorige pagina van dit topic dat Albon niet bij de vijf slechtste rijders in de F1 behoort en deponeerde vervolgens een lijst met namen die achter hem staan in het kampioenschap. Alsof het een prestatie is dat Albon met zijn Red Bull meer punten gehaald heeft dan Ferrari, Haas, Alfa Romeo en Williams rijders. Nee, het is juist een schande dat Ricciardo, Perez en Norris meer punten gescoord hebben

Vervolgens heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan dat ik van mening ben dat bijvoorbeeld Grosjean en Magnussen beter zijn dan Albon maar er slecht uitzien door hun materiaal. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen waarom ik viervoudig wereldkampioen Formule 1 Sebastian Vettel hoger inschaal dan Alex Albon, hetzelfde geldt voor Raikkonen. Tegelijkertijd constateer ik dat Giovinazzi niet onderdoet voor Raikkonen. Russell heeft ook potentieel.

Maar we kunnen toch van mening verschillen? Dat is toch geen ramp. Ik vind dat Albon behoort tot de vijf slechtste coureurs in de F1.
pi_195628997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar we kunnen toch van mening verschillen?
Tuurlijk kan dat. Het zou wat zijn als iedereen overal dezelfde mening over had.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195629038
quote:

[..]

Wat moet ik onderbouwen? Jij beweerde op de vorige pagina van dit topic dat Albon niet bij de vijf slechtste rijders in de F1 behoort en deponeerde vervolgens een lijst met namen die achter hem staan in het kampioenschap. Alsof het een prestatie is dat Albon met zijn Red Bull meer punten gehaald heeft dan Ferrari, Haas, Alfa Romeo en Williams rijders. Nee, het is juist een schande dat Ricciardo, Perez en Norris meer punten gescoord hebben

Vervolgens heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan dat ik van mening ben dat bijvoorbeeld Grosjean en Magnussen beter zijn dan Albon maar er slecht uitzien door hun materiaal. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen waarom ik viervoudig wereldkampioen Formule 1 Sebastian Vettel hoger inschaal dan Alex Albon, hetzelfde geldt voor Raikkonen. Tegelijkertijd constateer ik dat Giovinazzi niet onderdoet voor Raikkonen. Russell heeft ook potentieel.

Maar we kunnen toch van mening verschillen? Dat is toch geen ramp. Ik vind dat Albon behoort tot de vijf slechtste coureurs in de F1.
Ik vind Albon moeilijk te beoordelen. Hij heeft niet de kans gehad om credit op te bouwen. Dit heeft een Grosjean wel kunnen doen.
pi_195629052
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is erg afhankelijk van de lay out van de baan.
Op Monza duidelijk niet de tweede auto van de grid.
En begin van het seizoen was op sommige banen de RP de betere auto.
Dus nee, de RedBull is niet “gewoon” de tweede auto van de grid.
Sommige banen ligt de merc niet lekker toch is het de eerste auto van de grid.
pi_195629055
https://www.gpupdate.net/(...)r-ditmaal-beter-uit/
"het houdt niet op, niet vanzelf"
pi_195629107
quote:
We gaan het zien.
pi_195629112
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:48 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik vind Albon moeilijk te beoordelen. Hij heeft niet de kans gehad om credit op te bouwen. Dit heeft een Grosjean wel kunnen doen.
Nee het is ook geen exacte wetenschap.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:56:08 #231
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195629161
quote:

[..]

Tuurlijk kunnen we van mening verschillen, daarom wil ik graag argumenten zien. Ik kan beargumenteren waarom de mensen uit de lijst die ik noem niet beter zijn dan Albon in mijn ogen.

En even over Vettel: Albon wordt afgebrand voor een lockup in de eerste ronde, terwijl 4x WK meneer Vettel er bijna 2 de Mercedes tribune op caramboleert aan het eind van het rechte stuk. Hij kan ze gelukkig, ternauwernood ontwijken. Is die op dit moment écht beter dan Albon ja?
13e in het kampioenschap, 1/4e van het aantal punten van zijn teammaat. Die overigens ook achter Albon staat (maar geen slechtere coureur is), terwijl Albon bijna de helft van Max' punten heeft.
Dus ja degene die zich moet schamen in dit verhaal is Vettel omdat hij mede door domme dingen regelmatig buiten de punten eindigt, niet Albon.

En zo ben ik zeer benieuwd hoe je in godesnaam Giovinazzi beter vind dan Albon. Ik heb hem dit seizoen nog geen 1x in beeld gezien dus zo goed is ie niet _O-
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:58:28 #232
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195629193
quote:

[..]

Ja, zie de video _O-

Overigens ben ik met je eens, Albon is nog relatief nieuw en zit langs 1 van de 2 beste rijders van het veld. Hij zou er zeker meer uit moeten kunnen halen, maar hij heeft wel meer druk te voorduren dan een Stoffel bij McLaren natuurlijk. Dat het geen topcoureur is ziet hopelijk iedereen, dan hadden we deze discussie ook niet.
pi_195629268
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen we van mening verschillen, daarom wil ik graag argumenten zien. Ik kan beargumenteren waarom de mensen uit de lijst die ik noem niet beter zijn dan Albon in mijn ogen.

En even over Vettel: Albon wordt afgebrand voor een lockup in de eerste ronde, terwijl 4x WK meneer Vettel er bijna 2 de Mercedes tribune op caramboleert aan het eind van het rechte stuk. Hij kan ze gelukkig, ternauwernood ontwijken. Is die op dit moment écht beter dan Albon ja?
13e in het kampioenschap, 1/4e van het aantal punten van zijn teammaat. Die overigens ook achter Albon staat (maar geen slechtere coureur is), terwijl Albon bijna de helft van Max' punten heeft.
Dus ja degene die zich moet schamen in dit verhaal is Vettel omdat hij mede door domme dingen regelmatig buiten de punten eindigt, niet Albon.

En zo ben ik zeer benieuwd hoe je in godesnaam Giovinazzi beter vind dan Albon. Ik heb hem dit seizoen nog geen 1x in beeld gezien dus zo goed is ie niet _O-
Dus omdat een rijder "niet in beeld is" is diegene automatisch een slechte coureur? Alsof je als coureur invloed hebt op de regie. Dat is ook wel weer een wonderlijke redenatie.

Het is juist positief dat Giovinazzi weinig in beeld is. Als hij fout op fout zou stapelen zoals een Alex Albon doet, dan zouden we dat ongetwijfeld meekrijgen. Net als in het Maldonado tijdperk. Maar je kan toch aan de cijfers zien dat Giovinazzi dit seizoen op hetzelfde niveau als Raikkonen acteert? Daar hoeft hij niet voor in beeld te zijn.

Als Albon in beeld is dan zie je gewoon hoe matig hij rijdt. Blokkerende wielen, beroerde lijnen etc. Hij bakt er niks van. Maar ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:05:03 #234
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195629310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dus omdat een rijder "niet in beeld is" is diegene automatisch een slechte coureur? Alsof je als coureur invloed hebt op de regie. Dat is ook wel weer een wonderlijke redenatie.
Hij valt dus ook niet positief op, haalt niet meer uit zijn materiaal, is gewoon langzaam, en al helemaal geen topper.

quote:
Als Albon in beeld is dan zie je gewoon hoe matig hij rijdt. Blokkerende wielen, beroerde lijnen etc. Hij bakt er niks van.
Je weet niet of dat gebeurt of niet, want het komt niet in beeld. En zolang er geen bijna ongelukken gebeuren, komt dat ook niet in beeld want niemand boeit dat bij rijders op P20 ;)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:05:08 #235
342627 tja77
pi_195629312
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Sommige banen ligt de merc niet lekker toch is het de eerste auto van de grid.
Dat komt door de dominantie van het team over de andere teams. En de Mercs strijden op elke baan om de overwinning. Maar om te stellen dat RBR gewoon het tweede team van het grid is, gaat me te ver. Er zijn zat circuits waarop andere auto’s in basis korter op de Mercs zitten dan de RBR.
pi_195629327
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij valt dus ook niet positief op, haalt niet meer uit zijn materiaal, is gewoon langzaam, en al helemaal geen topper.
[..]

Je weet niet of dat gebeurt of niet, want het komt niet in beeld. En zolang er geen bijna ongelukken gebeuren, komt dat ook niet in beeld want niemand boeit dat bij rijders op P20 ;)
Ga je mij nou vertellen wat ik wel en niet gezien heb? Albon is nu zogenaamd ook nooit in beeld? Zet je je tv wel aan als de race begint?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:54:10 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195630338
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat komt door de dominantie van het team over de andere teams. En de Mercs strijden op elke baan om de overwinning. Maar om te stellen dat RBR gewoon het tweede team van het grid is, gaat me te ver. Er zijn zat circuits waarop andere auto’s in basis korter op de Mercs zitten dan de RBR.
in het begin was RP wel aardig goed en RBR nog niet zo maar je ziet het verschil in doorontwikkeling dus je kan nu zeker niet meer stellen dat RBR niet het 2e team op de grid is
pi_195630617
quote:
In een recente video van The inside line werd gezegd dat Mercedes nog een reserve heeft voor wat betreft motorvermogen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:38:11 #239
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195631343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ga je mij nou vertellen wat ik wel en niet gezien heb? Albon is nu zogenaamd ook nooit in beeld? Zet je je tv wel aan als de race begint?
Gaat over Gio die weinig in beeld is. Ik zie dat het er niet expliciet staat, dus bij deze de verduidelijking.
Niemand boeit dat hoe Gio zijn rondjes rijdt, lock-ups heeft of rempunten mist.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:52:17 #240
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195631661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

in het begin was RP wel aardig goed en RBR nog niet zo maar je ziet het verschil in doorontwikkeling dus je kan nu zeker niet meer stellen dat RBR niet het 2e team op de grid is
Is imho nog steeds afhankelijk van de baan. Op Monza waren McLaren en RP sneller en zat Ricciardo er heel dicht op.

Dus op hele snelle (low downforce) banen durf ik niet te zeggen dat ze het tweede team zijn.
Dus Bahrein race 2 verwacht ik ook andere teams dicht bij of sneller.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:54:24 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195631722
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:52 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Is imho nog steeds afhankelijk van de baan. Op Monza waren McLaren en RP sneller en zat Ricciardo er heel dicht op.

Dus op hele snelle (low downforce) banen durf ik niet te zeggen dat ze het tweede team zijn.
Dus Bahrein race 2 verwacht ik ook andere teams dicht bij of sneller.
wanneer zijn ze dan out qualified?
pi_195632094
Vers van de pers, 6 uur geleden:

https://www.gpfans.com/nl(...)an-coronabesmetting/
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:21:25 #243
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195632333
En dat is de derde of vierde keer dat dat gepost wordt :)

Was dit weekend al bekend, dus zo vers is dat niet meer.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:26:29 #244
342627 tja77
pi_195632438
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Monza
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 13:30:02 #245
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195632523
quote:
Dat een bepaalde website iets net plaatst betekent niet dat het ook daadwerkelijk vers nieuws is :T
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:31:19 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195632553
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Monza
de bekende zwaluw? dan ben je toch niet meteen team 3 of 4
pi_195632567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maakt ook niet echt uit. Race pace zijn ze gewoon tweede team. Afgelopen race werd Leclerc 4de bij de kwalificatie. 1 snelle ronde maakt nog niet een race.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:34:20 #248
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195632637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

En Silverstone 2.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:35:04 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195632643
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:34 schreef Starflyer het volgende:

[..]

En Silverstone 2.
ben nog niet overtuigd :)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:47:15 #250
342627 tja77
pi_195632865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het per baan verschillend is?
Dus op die baan was RBR niet het tweede team.
En dat alleen Mercedes altijd zeker het eerste team (en dus het te kloppen team) is, en RBR niet altijd het tweede team.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:52:30 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195632955
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het per baan verschillend is?
Dus op die baan was RBR niet het tweede team.
En dat alleen Mercedes altijd zeker het eerste team (en dus het te kloppen team) is, en RBR niet altijd het tweede team.
ok maar dan nog is het op race pace niet zo wat @potjecreme ook stelt
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:55:28 #252
342627 tja77
pi_195633011
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

ok maar dan nog is het op race pace niet zo wat @:potjecreme ook stelt
Wat was het resultaat tijdens die GP dan?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:56:15 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195633026
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat was het resultaat tijdens die GP dan?
Max viel uit :)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:58:31 #254
342627 tja77
pi_195633066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Max viel uit :)
Vanaf welke positie?
Ging niet zo lekker op dat circuit toch?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 14:00:19 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_195633094
quote:

[..]

Albon en Gasly zijn beide behoorlijk goede coureurs als het puur om het racen gaat. Daarom doen/deden ze het in de TR/AT ook behoorlijk goed. De auto is vrij vergevend en daarin is het gemakkelijker om een setup te vinden. RBR heeft een heel lastig chassis, omdat ze het maximale uit het maximale weten te persen en het ideale setup window vrij klein is. Max weet deze te vinden en kan er daarom veel meer mee, zowel Gasly en Albon komen wat dat betreft te kort. Met een zeer lastige auto toch een setup te vinden die èn goed werkt èn goed bij hun rijstijl past. Twee jaar terug riep Hamilton ook dat de Mercedes "een diva" was die lastig was af te stellen. Toen was het verschil tussen hem en Bottas ook flink groter. Bottas kan echt wel goed rijden, maar afstellen etc is Lewis gewoon beter in.

Alleen een goed potje sturen is niet voldoende voor een topteam en in dat opzicht zijn zowel Gasly, Kvyat en Albon (op dit moment) ongeschikt om voor Red Bull te rijden.

Om het in perspectief te zetten, Stroll is afgelopen jaren een flinke pannekoek gebleken die maar half wist hoe zijn auto werkte. Nu rijdt hij in een halve mercedes en zie je dat die jongen een behoorlijk potje kan racen.

Voor een topcoureur moet het totaalplaatje kloppen en in die categorie zitten er niet zo veel. Met alleen hard racen kom je er op dit niveau niet
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 14:01:20 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195633114
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:58 schreef tja77 het volgende:

[..]

Vanaf welke positie?
Ging niet zo lekker op dat circuit toch?
slechte start en toen motorproblemen dus we hebben de snelheid niet echt kunnen zien maar wat wil je hier nou mee zeggen, Bottas finisht ook regelmatig lager dan plek 2 wat eigenlijk niet zou moeten gebeuren
  woensdag 14 oktober 2020 @ 14:10:10 #257
342627 tja77
pi_195633253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 14:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

slechte start en toen motorproblemen dus we hebben de snelheid niet echt kunnen zien maar wat wil je hier nou mee zeggen, Bottas finisht ook regelmatig lager dan plek 2 wat eigenlijk niet zou moeten gebeuren
Hoe kun jij dan wel stellen dat de racepace op Monza wel goed was?
Eerst vraag je waar RBR outqualified was, dan zeg ik Monza. Dan begin je over een zwaluw en dat de racepace goed is. Dan kom ik met een voorbeeld waaruit blijkt dat dat niet altijd het geval is.
En nu ga je Bottas (2e rijder) vergelijken met Max (eerste rijder). :')
  woensdag 14 oktober 2020 @ 14:15:58 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195633363
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 14:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hoe kun jij dan wel stellen dat de racepace op Monza wel goed was?
Eerst vraag je waar RBR outqualified was, dan zeg ik Monza. Dan begin je over een zwaluw en dat de racepace goed is. Dan kom ik met een voorbeeld waaruit blijkt dat dat niet altijd het geval is.
En nu ga je Bottas (2e rijder) vergelijken met Max (eerste rijder). :')
:) als jij op basis van dit seizoen nu toe vind dat Red Bull regelmatig niet de 2e auto heeft prima, ik ben het daar niet mee eens en met de 2e auto kan je ook lager eindigen zie Albon en Bottas maar op race weekenden is de Red Bull al het hele jaar de #2 naar mijn mening, dan kan je een keertje minder kwalificeren omdat je met zondag rekening houdt maar overall maakt je dat niet de 3e of 4e auto.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 14:25:32 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_195633565
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O-
Maar lief van je dat je haar verdedigt O+
Zelden iemand gezien met zoveel kutnijd. En dat is niet alleen op deze post gebaseerd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 14 oktober 2020 @ 15:09:18 #260
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195634310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) als jij op basis van dit seizoen nu toe vind dat Red Bull regelmatig niet de 2e auto heeft prima, ik ben het daar niet mee eens en met de 2e auto kan je ook lager eindigen zie Albon en Bottas maar op race weekenden is de Red Bull al het hele jaar de #2 naar mijn mening, dan kan je een keertje minder kwalificeren omdat je met zondag rekening houdt maar overall maakt je dat niet de 3e of 4e auto.
Als je nu Max en Alex in de Copypoint zet en Perez en Stroll in de RBR.
Welke is dan de 2e auto?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 15:14:12 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195634404
quote:
5s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Als je nu Max en Alex in de Copypoint zet en Perez en Stroll in de RBR.
Welke is dan de 2e auto?
:) en Stroll en Perez in de Merc dan? Zo kan je aan de gang blijven maar lijkt me wel een leuk experiment
  woensdag 14 oktober 2020 @ 15:36:40 #262
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195634852
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) en Stroll en Perez in de Merc dan?
Ja dan is de Merc de 2e auto van het veld. Maar dat is dus wat er m.i. bedoeld wordt, met Verstappen is de RBR mss de tweede auto, maar als ie in de RP zit is het die. Ik denk zelf dat de Renault op het moment ook niet slecht is.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 15:45:31 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195635055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 15:36 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja dan is de Merc de 2e auto van het veld. Maar dat is dus wat er m.i. bedoeld wordt, met Verstappen is de RBR mss de tweede auto, maar als ie in de RP zit is het die. Ik denk zelf dat de Renault op het moment ook niet slecht is.
met Ricciardo is de RBR ook wel 2e auto denk ik zelfs als Verstappen in die RP zou zitten maar ook dat is een aanname
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 oktober 2020 @ 18:46:46 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195638534
quote:
Sint Juttemis?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195644268
Hahah Lando is aan het streamen en was de racehighlights en boardradio videos op youtube aan het kijken.
Moest deze reactie op Lewis even clippen

https://clips.twitch.tv/PolitePatientWater4Head

Ook tijdens race highlihgts toen Lewis over finish kwam overduidelijk gapen _O-
pi_195647006
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hahah Lando is aan het streamen en was de racehighlights en boardradio videos op youtube aan het kijken.

haha
pi_195649001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:

Reactie op Bottas zn fout was ook leuk.

Ik vind het wel leuk dat hij hier zo open mee is, en laten we hopen dat hij dit blijft doen, maar ik vraag me ook af of hij hier niet wat mensen nerveus mee maakt.
pi_195650731
Volgens R Schumacher vangt Hulk ongeveer ¤500.000 per invalbeurt bij Racing Point.

Toch netjes. Voor minder dan de helft zou ik het ook doen :@ :P
vosss is de naam,
  donderdag 15 oktober 2020 @ 09:53:28 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195650757
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:51 schreef vosss het volgende:
Volgens R Schumacher vangt Hulk ongeveer ¤500.000 per invalbeurt bij Racing Point.

Dat is toch goed verdienen voor af en toe wat laxeermiddel in het drinken van je collega te doen vlak voor een race O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195650908
quote:

Is dat inclusief of exclusief reiskosten
pi_195651300
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 10:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Is dat inclusief of exclusief reiskosten
exclusief de koffie in Keulen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 15 oktober 2020 @ 10:33:10 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_195651338
quote:

Maar hoeveel loopt hij mis omdat hij dan geen analist is bij RTL?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator donderdag 15 oktober 2020 @ 11:14:20 #273
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195651927
quote:

Een miljoen dus nu al? Of anderhalf, maar bij die eerste race ging hij uiteindelijk niet daadwerkelijk racen. Een Lance Stroll verdient dat bijna in een heel jaar. Lijkt me sterk dus.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 15 oktober 2020 @ 12:56:39 #274
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195653805
Van der Garde had het bij Ziggo over ¤100.000 per punt. Dat zou hem nu dus ook al 1 miljoen opgeleverd hebben.
pi_195661455
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 07:10 schreef opreis het volgende:

[..]

Reactie op Bottas zn fout was ook leuk.

Ik vind het wel leuk dat hij hier zo open mee is, en laten we hopen dat hij dit blijft doen, maar ik vraag me ook af of hij hier niet wat mensen nerveus mee maakt.
Ja sowieso is het genieten om hem die racehighlights te horen analysren. Ook een eerdere race een keer waar hij zelf niet lekker ging, zat ie echt helemaal uit te leggen hoe dat kwam en als ie net iets anders had gedaan wat dan de uitkomst was geweest.

Hij was nu ook helemaal verbaast over spin van Seb, die heeft ie wel drie keer zitten kijken om te zien wat er nu gebeurde.

Vind gewoon mooi dat hij een echte liefhebber is.
pi_195661523
quote:

Dat zou bizar zijn :o Ik zou het in zijn positie zelfs tegen onkosten vergoeding doen. Je speelt jezelf namelijk toch weer in de kijker.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 19:58:40 #277
157922 fathank
pi_195661579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat zou bizar zijn :o Ik zou het in zijn positie zelfs tegen onkosten vergoeding doen. Je speelt jezelf namelijk toch weer in de kijker.
Mwah, zo bizar is het niet. Hoeveel competitieve coureurs zijn er op zo'n korte termijn beschikbaar denk je?
pi_195661657
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Mwah, zo bizar is het niet. Hoeveel competitieve coureurs zijn er op zo'n korte termijn beschikbaar denk je?
Stoffel was op het circuit. niet dat die nu zo competitief is misschien, maar goed.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 20:15:00 #279
157922 fathank
pi_195662055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Stoffel was op het circuit. niet dat die nu zo competitief is misschien, maar goed.
Die kan er weinig van dus die kun je inderdaad beter computerspelletjes laten spelen.
pi_195662766
Blijven hopen dat The Hulk weer een zitje heeft volgend seizoen.

Een Red Bull ofzo
pi_195663040
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Waarom niet? Als hij ol P17 was geëindigd had hij veel minder gekregen.
.
pi_195663134
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Fer het volgende:

[..]

Waarom niet? Als hij ol P17 was geëindigd had hij veel minder gekregen.
Ja als het per punt is snap ik het ergens wel. Maar er werd geschreven per invalbeurt.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:12:20 #283
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195663321
Ja, dat was de verwachting van Ralf Schumacher. Zoals Van der Garde verwachtte per punt. Allemaal speculatie en niemand weet het zeker.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 21:34:38 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195663791
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Die kan er weinig van dus die kun je inderdaad beter computerspelletjes laten spelen.
Werkelijk..
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:19:28 #285
157922 fathank
pi_195664830
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Werkelijk..
Stoffel heeft met enige regelmaat laten zien niet in de F1 thuis te horen. Daar gaat wat formule E ervaring echt niks aan veranderen. Dan kun je beter een subtopper van de afgelopen jaren pakken als die beschikbaar is.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 oktober 2020 @ 22:48:05 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195665456
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Stoffel heeft met enige regelmaat laten zien niet in de F1 thuis te horen. Daar gaat wat formule E ervaring echt niks aan veranderen. Dan kun je beter een subtopper van de afgelopen jaren pakken als die beschikbaar is.
Hij reed in een knakenbak en had niemand minder dan Alonso als teamgenoot. Lekkere kans heeft ie gekregen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:55:15 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195665652
quote:

[..]

Je hebt Stoffel duidelijk niet gevolgd.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 22:56:46 #288
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195665684
En hij zat dichter op Alonso in de kwalificatie dan bijvoorbeeld Räikkönen. En Albon of Gasly ten opzichte van Verstappen.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:21:59 #289
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_195667724
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijven hopen dat The Hulk weer een zitje heeft volgend seizoen.

Een Red Bull ofzo

:o _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_195667730
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 01:21 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:o _O_
NIET?!?!? :o
vosss is de naam,
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:25:04 #291
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_195667750
quote:

[..]

juist. En heb je ook de rest van zijn palmares bekeken, afgezien dan dat ie gewoon als vuil is behandeld is geworden door Brown...
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:25:30 #292
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_195667756
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 01:23 schreef vosss het volgende:

[..]

NIET?!?!? :o
MISSCHIEN?!?!? :o
pi_195667762
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

misschien?!?!? :o
Ik hoop het stiekem!! Twee Nederlanders bij Red Bull O+
vosss is de naam,
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:30:41 #294
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_195667797
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 01:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik hoop het stiekem!! Twee Nederlanders bij Red Bull O+
Kan Sjek eindelijk vragen of de banden een uitgave zijn in het Nederlands _O_
pi_195668527
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hebt Stoffel duidelijk niet gevolgd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 01:25 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

juist. En heb je ook de rest van zijn palmares bekeken, afgezien dan dat ie gewoon als vuil is behandeld is geworden door Brown...
Verslagen door Magnussen en Jolyon Palmer. GP2 kampioen toen Alexander Rossi de tegenstander was. Ik vind het niet heel bijzonder.
.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 16 oktober 2020 @ 06:55:38 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_195669023
Snel nog even doorposten, Dan is het livetopic eindelijk dicht. Dit is toch niet live meer :')
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:01:48 #297
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195669067
Deal
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:02:20 #298
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195669074
Sdelka
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:02:30 #299
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195669075
Volisvol
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:02:38 #300
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195669077
Eentje nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')