abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195629038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat moet ik onderbouwen? Jij beweerde op de vorige pagina van dit topic dat Albon niet bij de vijf slechtste rijders in de F1 behoort en deponeerde vervolgens een lijst met namen die achter hem staan in het kampioenschap. Alsof het een prestatie is dat Albon met zijn Red Bull meer punten gehaald heeft dan Ferrari, Haas, Alfa Romeo en Williams rijders. Nee, het is juist een schande dat Ricciardo, Perez en Norris meer punten gescoord hebben

Vervolgens heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan dat ik van mening ben dat bijvoorbeeld Grosjean en Magnussen beter zijn dan Albon maar er slecht uitzien door hun materiaal. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen waarom ik viervoudig wereldkampioen Formule 1 Sebastian Vettel hoger inschaal dan Alex Albon, hetzelfde geldt voor Raikkonen. Tegelijkertijd constateer ik dat Giovinazzi niet onderdoet voor Raikkonen. Russell heeft ook potentieel.

Maar we kunnen toch van mening verschillen? Dat is toch geen ramp. Ik vind dat Albon behoort tot de vijf slechtste coureurs in de F1.
Ik vind Albon moeilijk te beoordelen. Hij heeft niet de kans gehad om credit op te bouwen. Dit heeft een Grosjean wel kunnen doen.
pi_195629052
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Is erg afhankelijk van de lay out van de baan.
Op Monza duidelijk niet de tweede auto van de grid.
En begin van het seizoen was op sommige banen de RP de betere auto.
Dus nee, de RedBull is niet “gewoon” de tweede auto van de grid.
Sommige banen ligt de merc niet lekker toch is het de eerste auto van de grid.
pi_195629055
https://www.gpupdate.net/(...)r-ditmaal-beter-uit/
"het houdt niet op, niet vanzelf"
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195629107
quote:
We gaan het zien.
pi_195629112
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:48 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik vind Albon moeilijk te beoordelen. Hij heeft niet de kans gehad om credit op te bouwen. Dit heeft een Grosjean wel kunnen doen.
Nee het is ook geen exacte wetenschap.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:56:08 #231
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195629161
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat moet ik onderbouwen? Jij beweerde op de vorige pagina van dit topic dat Albon niet bij de vijf slechtste rijders in de F1 behoort en deponeerde vervolgens een lijst met namen die achter hem staan in het kampioenschap. Alsof het een prestatie is dat Albon met zijn Red Bull meer punten gehaald heeft dan Ferrari, Haas, Alfa Romeo en Williams rijders. Nee, het is juist een schande dat Ricciardo, Perez en Norris meer punten gescoord hebben

Vervolgens heb ik uitgebreid uit de doeken gedaan dat ik van mening ben dat bijvoorbeeld Grosjean en Magnussen beter zijn dan Albon maar er slecht uitzien door hun materiaal. Hopelijk hoef ik niet uit te leggen waarom ik viervoudig wereldkampioen Formule 1 Sebastian Vettel hoger inschaal dan Alex Albon, hetzelfde geldt voor Raikkonen. Tegelijkertijd constateer ik dat Giovinazzi niet onderdoet voor Raikkonen. Russell heeft ook potentieel.

Maar we kunnen toch van mening verschillen? Dat is toch geen ramp. Ik vind dat Albon behoort tot de vijf slechtste coureurs in de F1.
Tuurlijk kunnen we van mening verschillen, daarom wil ik graag argumenten zien. Ik kan beargumenteren waarom de mensen uit de lijst die ik noem niet beter zijn dan Albon in mijn ogen.

En even over Vettel: Albon wordt afgebrand voor een lockup in de eerste ronde, terwijl 4x WK meneer Vettel er bijna 2 de Mercedes tribune op caramboleert aan het eind van het rechte stuk. Hij kan ze gelukkig, ternauwernood ontwijken. Is die op dit moment écht beter dan Albon ja?
13e in het kampioenschap, 1/4e van het aantal punten van zijn teammaat. Die overigens ook achter Albon staat (maar geen slechtere coureur is), terwijl Albon bijna de helft van Max' punten heeft.
Dus ja degene die zich moet schamen in dit verhaal is Vettel omdat hij mede door domme dingen regelmatig buiten de punten eindigt, niet Albon.

En zo ben ik zeer benieuwd hoe je in godesnaam Giovinazzi beter vind dan Albon. Ik heb hem dit seizoen nog geen 1x in beeld gezien dus zo goed is ie niet _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 10:58:28 #232
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195629193
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:48 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ja, zie de video _O-

Overigens ben ik met je eens, Albon is nog relatief nieuw en zit langs 1 van de 2 beste rijders van het veld. Hij zou er zeker meer uit moeten kunnen halen, maar hij heeft wel meer druk te voorduren dan een Stoffel bij McLaren natuurlijk. Dat het geen topcoureur is ziet hopelijk iedereen, dan hadden we deze discussie ook niet.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195629268
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:56 schreef daNpy het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen we van mening verschillen, daarom wil ik graag argumenten zien. Ik kan beargumenteren waarom de mensen uit de lijst die ik noem niet beter zijn dan Albon in mijn ogen.

En even over Vettel: Albon wordt afgebrand voor een lockup in de eerste ronde, terwijl 4x WK meneer Vettel er bijna 2 de Mercedes tribune op caramboleert aan het eind van het rechte stuk. Hij kan ze gelukkig, ternauwernood ontwijken. Is die op dit moment écht beter dan Albon ja?
13e in het kampioenschap, 1/4e van het aantal punten van zijn teammaat. Die overigens ook achter Albon staat (maar geen slechtere coureur is), terwijl Albon bijna de helft van Max' punten heeft.
Dus ja degene die zich moet schamen in dit verhaal is Vettel omdat hij mede door domme dingen regelmatig buiten de punten eindigt, niet Albon.

En zo ben ik zeer benieuwd hoe je in godesnaam Giovinazzi beter vind dan Albon. Ik heb hem dit seizoen nog geen 1x in beeld gezien dus zo goed is ie niet _O-
Dus omdat een rijder "niet in beeld is" is diegene automatisch een slechte coureur? Alsof je als coureur invloed hebt op de regie. Dat is ook wel weer een wonderlijke redenatie.

Het is juist positief dat Giovinazzi weinig in beeld is. Als hij fout op fout zou stapelen zoals een Alex Albon doet, dan zouden we dat ongetwijfeld meekrijgen. Net als in het Maldonado tijdperk. Maar je kan toch aan de cijfers zien dat Giovinazzi dit seizoen op hetzelfde niveau als Raikkonen acteert? Daar hoeft hij niet voor in beeld te zijn.

Als Albon in beeld is dan zie je gewoon hoe matig hij rijdt. Blokkerende wielen, beroerde lijnen etc. Hij bakt er niks van. Maar ik heb het gevoel dat we hier niet uit gaan komen.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:05:03 #234
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195629310
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dus omdat een rijder "niet in beeld is" is diegene automatisch een slechte coureur? Alsof je als coureur invloed hebt op de regie. Dat is ook wel weer een wonderlijke redenatie.
Hij valt dus ook niet positief op, haalt niet meer uit zijn materiaal, is gewoon langzaam, en al helemaal geen topper.

quote:
Als Albon in beeld is dan zie je gewoon hoe matig hij rijdt. Blokkerende wielen, beroerde lijnen etc. Hij bakt er niks van.
Je weet niet of dat gebeurt of niet, want het komt niet in beeld. En zolang er geen bijna ongelukken gebeuren, komt dat ook niet in beeld want niemand boeit dat bij rijders op P20 ;)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:05:08 #235
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_195629312
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 10:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Sommige banen ligt de merc niet lekker toch is het de eerste auto van de grid.
Dat komt door de dominantie van het team over de andere teams. En de Mercs strijden op elke baan om de overwinning. Maar om te stellen dat RBR gewoon het tweede team van het grid is, gaat me te ver. Er zijn zat circuits waarop andere auto’s in basis korter op de Mercs zitten dan de RBR.
pi_195629327
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:05 schreef daNpy het volgende:

[..]

Hij valt dus ook niet positief op, haalt niet meer uit zijn materiaal, is gewoon langzaam, en al helemaal geen topper.
[..]

Je weet niet of dat gebeurt of niet, want het komt niet in beeld. En zolang er geen bijna ongelukken gebeuren, komt dat ook niet in beeld want niemand boeit dat bij rijders op P20 ;)
Ga je mij nou vertellen wat ik wel en niet gezien heb? Albon is nu zogenaamd ook nooit in beeld? Zet je je tv wel aan als de race begint?
  woensdag 14 oktober 2020 @ 11:54:10 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195630338
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat komt door de dominantie van het team over de andere teams. En de Mercs strijden op elke baan om de overwinning. Maar om te stellen dat RBR gewoon het tweede team van het grid is, gaat me te ver. Er zijn zat circuits waarop andere auto’s in basis korter op de Mercs zitten dan de RBR.
in het begin was RP wel aardig goed en RBR nog niet zo maar je ziet het verschil in doorontwikkeling dus je kan nu zeker niet meer stellen dat RBR niet het 2e team op de grid is
pi_195630617
quote:
In een recente video van The inside line werd gezegd dat Mercedes nog een reserve heeft voor wat betreft motorvermogen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:38:11 #239
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195631343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ga je mij nou vertellen wat ik wel en niet gezien heb? Albon is nu zogenaamd ook nooit in beeld? Zet je je tv wel aan als de race begint?
Gaat over Gio die weinig in beeld is. Ik zie dat het er niet expliciet staat, dus bij deze de verduidelijking.
Niemand boeit dat hoe Gio zijn rondjes rijdt, lock-ups heeft of rempunten mist.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:52:17 #240
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195631661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 11:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

in het begin was RP wel aardig goed en RBR nog niet zo maar je ziet het verschil in doorontwikkeling dus je kan nu zeker niet meer stellen dat RBR niet het 2e team op de grid is
Is imho nog steeds afhankelijk van de baan. Op Monza waren McLaren en RP sneller en zat Ricciardo er heel dicht op.

Dus op hele snelle (low downforce) banen durf ik niet te zeggen dat ze het tweede team zijn.
Dus Bahrein race 2 verwacht ik ook andere teams dicht bij of sneller.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 14 oktober 2020 @ 12:54:24 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195631722
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:52 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Is imho nog steeds afhankelijk van de baan. Op Monza waren McLaren en RP sneller en zat Ricciardo er heel dicht op.

Dus op hele snelle (low downforce) banen durf ik niet te zeggen dat ze het tweede team zijn.
Dus Bahrein race 2 verwacht ik ook andere teams dicht bij of sneller.
wanneer zijn ze dan out qualified?
pi_195632094
Vers van de pers, 6 uur geleden:

https://www.gpfans.com/nl(...)an-coronabesmetting/
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:21:25 #243
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195632333
En dat is de derde of vierde keer dat dat gepost wordt :)

Was dit weekend al bekend, dus zo vers is dat niet meer.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:26:29 #244
342627 tja77
pi_195632438
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Monza
  Moderator woensdag 14 oktober 2020 @ 13:30:02 #245
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195632523
quote:
Dat een bepaalde website iets net plaatst betekent niet dat het ook daadwerkelijk vers nieuws is :T
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:31:19 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195632553
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Monza
de bekende zwaluw? dan ben je toch niet meteen team 3 of 4
pi_195632567
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maakt ook niet echt uit. Race pace zijn ze gewoon tweede team. Afgelopen race werd Leclerc 4de bij de kwalificatie. 1 snelle ronde maakt nog niet een race.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:34:20 #248
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195632637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

En Silverstone 2.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:35:04 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195632643
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:34 schreef Starflyer het volgende:

[..]

En Silverstone 2.
ben nog niet overtuigd :)
  woensdag 14 oktober 2020 @ 13:47:15 #250
342627 tja77
pi_195632865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het per baan verschillend is?
Dus op die baan was RBR niet het tweede team.
En dat alleen Mercedes altijd zeker het eerste team (en dus het te kloppen team) is, en RBR niet altijd het tweede team.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')