2 meter. 6 feetquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:59 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Ja, normaal doorgaan met het leven. Zeker voor Herman Cain is het belangrijk, hij heeft al weken het daglicht niet meer gezien nu hij zes meter onder de grond ligt.
Waarom kunnen die Amerikanen ook gewoon niet het metric systeem gebruiken zoals iedereen.quote:
En een groot blok graniet er op van 12 ton. Dan kan hij er ook niet meer uit klimmen. Je wilt natuurlijk niet dat hij stiekem even naar het bordeel ontsnapt en vals gaat spelen.quote:
Voor wat het stemfraude verhaal, de reden dat SC rechters een levenslange benoeming krijgen is omdat ze dan geen rekening hoeven te houden met her'verkiezing'. Eenmaal in het SC is de rechter wat dat betreft onafhankelijk. Ze zou dus wanneer Trump komt huilen geen rekening meer met hem hoeven te houden, want hij heeft verder geen invloed meer op haar loopbaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:54 schreef AnneX het volgende:
Nou zal ik het in de overvloed van informatie hebben gemist...
Heeft de beoogde mevrouw voor de Supreme Court zich ergens uitgesproken over of beter gezegd tégen Obamacare?
Naast de te verwachten anti abortus mening, die wel vaststaat.
En zou zij als Rep. benoeming vanzelfsprekend uitspraken doen in het voordeel van trump indien de stemuitslagen worden bestreden?
Juridische kennis zal mevrouw hebben, gezond verstand is dan partij gebonden?
Er is eerder een rechtszaak geweest waar gekeken werd of het mandaat om een verzekering aan te schaffen wel constitutioneel was. 4 van de 9 rechters van de Supreme Court hadden toen geoordeeld dat dit niet zo is. Dus met een minimaal verschil is de wet behouden. Voornamelijk omdat John Roberts het mandaat als een belasting interpreteerde. Amy Coney Barrett heeft hier een kritisch artikel over geschreven.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:54 schreef AnneX het volgende:
Nou zal ik het in de overvloed van informatie hebben gemist...
Heeft de beoogde mevrouw voor de Supreme Court zich ergens uitgesproken over of beter gezegd tégen Obamacare?
Naast de te verwachten anti abortus mening, die wel vaststaat.
En zou zij als Rep. benoeming vanzelfsprekend uitspraken doen in het voordeel van trump indien de stemuitslagen worden bestreden?
Juridische kennis zal mevrouw hebben, gezond verstand is dan partij gebonden?
ze is toch niet door hem aangesteld maar voorgedragen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:44 schreef Ulx het volgende:
Coney Barrett zal na de niet te vermijden veroordeling van Trump wel meedragen dat ze aangesteld is door een crimineel.
Voorgedragen door een crimineel, aangesteld door de Senaat die een crimineel heeft gefaciliteerd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is toch niet door hem aangesteld maar voorgedragen?
Kleeft wel aan je, hoor, meestal word het ook vermeld bij SC rechters door wie ze benoemd zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is toch niet door hem aangesteld maar voorgedragen?
wie weet maakt het haar onafhankelijker dan vooraf gedachtquote:Op maandag 12 oktober 2020 13:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kleeft wel aan je, hoor, meestal word het ook vermeld bij SC rechters door wie ze benoemd zijn.
Zover ik weet heeft hij nooit de confederatie-vlaggen/monumenten verdedigd, hij heeft zich alleen uitgesproken tegen woedende menigtes die beelden/symbolen vernielden. Het is aan de lokale overheden om te bepalen wat ze met die beelden/vlaggen doen. Wel heeft hij het recht van mensen verdedigd om vreedzaam te demonstreren voor of tegen het behoud van die beelden. Wat een president ook hoort te doen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 04:44 schreef AnneX het volgende:
Als je zin hebt in een longread over de makers van the Lincoln Project.
Scherp en venijn en ervaring.
Quote: “ With the help of data analysts, including one who'd worked in Major League Baseball, they are trying to take advantage of a shift they're seeing in the Republican landscape.
...The real dividing line in the Republican Party is between college-educated and non-college-educated voters.
And what we're seeing is, when Donald Trump starts to push messages like law and order, or defends, you know, the Confederate flags and Confederate monuments, he does seem to be able to coalesce a small number of non-college-educated workers in the Rust Belt states.
But at the same time, he's pushing white, college-educated workers in the Sun Belt states out of his column.”
Dat komt voor, ja, het zal de eerste SC rechter niet zijn die in het SC van richting veranderd omdat ze feitelijk onaantastbaar zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet maakt het haar onafhankelijker dan vooraf gedacht
Mischien omdat het Linconl Project Republikeinen zijn die ageren tegen een Republikeinse President en Senaat? Zomaar een wilde gedachte. En volgens mij moet jij je toch wat beter inlezen over Trumps positie over standbeelden en de conferderale vlag. Een voorbeeld: https://www.militarytimes(...)e-flags-should-stay/quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft hij nooit de confederatie-vlag/monumenten verdedigd, hij heeft zich alleen uitgesproken tegen woedende menigtes die beelden/symbolen vernielden. Het is aan de lokale overheden om te bepalen wat ze met die beelden/vlaggen doen. Wel heeft hij het recht van mensen verdedigd om vreedzaam te protesteren voor of tegen het behoud van die beelden.
Maargoed lincoln project is een activistisch groepje rino's die in het nauw zitten en rare sprongen maken, begrijp niet waarom mensen dit serieus nemen.
Waarom altijd die bespottelijke adjectieven. Niemand trapt daar toch in?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:01 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
hij heeft zich alleen uitgesproken tegen woedende menigtes die beelden/symbolen vernielden.
Lijkt me redelijk toepasselijk als ik de beelden ziequote:Op maandag 12 oktober 2020 14:10 schreef VoMy het volgende:
Waarom altijd die bespottelijke adjectieven. Niemand trapt daar toch in?
Er zijn ook federale issues, he? Zoals ik al gepost heb en waar Trump wel degelijk de kant kiest van de Confederatie bijvoorbeeld terwijl de Senaat het zelfs wil veranderen, mischien ben je ben niet voldoende geinformeerd over dit issue.quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:29 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk toepasselijk als ik de beelden zie
Misschien kunnen er nog een stuk of 6 onderzoeken in de senaat tegenaan gegooid worden?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:49 schreef Ulx het volgende:
Zitten jullie ook in spanning te wachten tot de emails van Hillary worden vrijgegeven?
[ twitter ]
Eh..wat? Die zijn in 2016 toch allang vrijgegeven?quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:49 schreef Ulx het volgende:
Zitten jullie ook in spanning te wachten tot de emails van Hillary worden vrijgegeven?
[ twitter ]
Vorig jaar verscheen al dit artikel en de conclusie is in mijn ogen alleen maar meer waar geworden:quote:Op maandag 12 oktober 2020 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn ook federale issues, he? Zoals ik al gepost heb en waar Trump wel degelijk de kant kiest van de Confederatie bijvoorbeeld terwijl de Senaat het zelfs wil veranderen, mischien ben je ben niet voldoende geinformeerd over dit issue.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:45 schreef Montov het volgende:
De interne peilingen van de Trump campagne laten zien dat hij grote kans maakt op winst in 2016 tegen Clinton. Trump neemt de term herverkiezing iets te letterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |