SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb het gemist, denk ik?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:18 schreef MadMaster het volgende:
En nu even muzikaal de adrenaline los laten gaan, de stream staat aan...
Ja, ze is alleen heel moe nu. Ze wacht nog op de uitslag van de test. Duurt langer dan vorige keer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Is je dochter al aan de beterende hand?
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had Gumbo gemaakt, was erg lekker https://www.euroma.nl/gerechten/gumbo-met-garnalen/
Die test is nu toch niet meer zo belangrijk?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen heel moe nu. Ze wacht nog op de uitslag van de test. Duurt langer dan vorige keer.
Ze zit nu al vanaf donderdag in quarantaine. Na een positieve test moet ze nog 10 dagen. Dus die uitslag heeft ze liever vandaag dan morgen. Ze moest ook nog 2 dagen wachten voor ze kon testen. En school is heel streng met die regels.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die test is nu toch niet meer zo belangrijk?
Haar herstel is belangrijker...
Ik hoop natuurlijk dat ze zsm de uitslag heeft, maar maken die paar extra dagen thuis zitten dan zo'n verschil?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zit nu al vanaf donderdag in quarantaine. Na een positieve test moet ze nog 10 dagen. Dus die uitslag heeft ze liever vandaag dan morgen. Ze moest ook nog 2 dagen wachten voor ze kon testen. En school is heel streng met die regels.
Voor wat ze mist aan school wel. Maar ja, we wachten maar rustig af.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijkdat ze zsm de uitslag heeft, maar maken die paar extra dagen thuis zitten dan zo'n verschil?
Ja, dat is minder, maar ik denk dat die paar dagen extra niet zo erg van invloed zullen zijn op een heel jaar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor wat ze mist aan school wel. Maar ja, we wachten maar rustig af.
Kan via die app, maar die lijkt overbelast te zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is minder, maar ik denk dat die paar dagen extra niet zo erg van invloed zullen zijn op een heel jaar.
Kan ze de uitslag nou opvragen via die coronamelder app (ik las zoiets...) of is het nog steeds wachten op een telefoontje?
Ow, handig...quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan via die app, maar die lijkt overbelast te zijn.
quote:
Barricadeer de deuren!quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:07 schreef just me het volgende:
[..]Begin de dag met een lach
![]()
Beste Heer/Mevrouw ,
Uw openstaande schuld met kenmerk BX09271 is na meerdere herinneringen nog niet voldaan. Op 13 Oktober 2020 zal de gerechtsdeurwaarder overgaan tot executoriaal beslaglegging. U kunt beslaglegging voorkomen door het gehele bedrag direct te voldoen.
Via onderstaande knop kunt u het openstaande bedrag direct voldoen met iDeal.
![]()
en dat op vrijdag de 13equote:Op maandag 12 oktober 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Barricadeer de deuren!
Of is dat een mail die je de voetballers stuurt?
Het is morgen toch dinsdag de 13e?quote:
Oh shit, dan moet ik snel gaan inpakkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is morgen toch dinsdag de 13e?
quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:18 schreef livelink het volgende:
Oh, oh, een schuld dat begint met kenmerk BX is altijd foute boel![]()
Ze komen je nieuwe zonwering weghalen, just me
Oh dat zou ik begrijpen, ik heb een aanbetaling gedaan maar nog geen factuur gekregen voor de rest van het bedragquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:18 schreef livelink het volgende:
Oh, oh, een schuld dat begint met kenmerk BX is altijd foute boel![]()
Ze komen je nieuwe zonwering weghalen, just me
Ja heel bizar....quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
En zoveel mensen trappen in dat soort oplichting
Ja het schijnt echt de moeite waard te zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
En zoveel mensen trappen in dat soort oplichting
Ik schiet wel even voor. Ik stuur je wel een tikkiequote:Op maandag 12 oktober 2020 08:07 schreef just me het volgende:
[..]Begin de dag met een lach
![]()
Beste Heer/Mevrouw ,
Uw openstaande schuld met kenmerk BX09271 is na meerdere herinneringen nog niet voldaan. Op 13 Oktober 2020 zal de gerechtsdeurwaarder overgaan tot executoriaal beslaglegging. U kunt beslaglegging voorkomen door het gehele bedrag direct te voldoen.
Via onderstaande knop kunt u het openstaande bedrag direct voldoen met iDeal.
![]()
Dat is een kop koffie die ik wel nodig heb
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik schiet wel even voor. Ik stuur je wel een tikkie
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik schiet wel even voor. Ik stuur je wel een tikkie
Heel rustig, er waren maar 6 kindjes die gingen afzwemmen dus ook maar 12 mensen met mondkapjes op de tribune. en moesten echt heel veel baantjes zwemmen, met regenjas, langebroek, t-shirt, schoolslag, rugslag, 12 meter duiken, borstcrawl, rugcrawl het was echt veelquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe was het afzwemmen van de kabouter?
Heb je de uil ook toegezongen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
Heel rustig, er waren maar 6 kindjes die gingen afzwemmen dus ook maar 12 mensen met mondkapjes op de tribune. en moesten echt heel veel baantjes zwemmen, met regenjas, langebroek, t-shirt, schoolslag, rugslag, 12 meter duiken, borstcrawl, rugcrawl het was echt veel
Gisterenochtend lekker wezen wandelen in de bossen en een uil gespot die in de olmen zat. Superleuk. Merel heeft me daarna na Junior gebracht en daar ben ik tot s avonds gebleven. Heel onverwacht maar heel gezellig
Volgens mij laten ze alle kinderen slagen die met goed resultaat proefgezwommen hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je de uil ook toegezongen?
En is de kabouter ook geslaagd?
Maar minder leuk denk ik. Was fijn dat we erbij mochten zijnquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt geslaagd zo ja. Een vriendin moest het afzwemmen van haar kind via Zoom volgen, er mochten geen ouders bij zijn en dat ging ook prima, het was erg goed te volgen
Weet ze al wat ze wil gaan doen? Of kun je nog invloed uitoefenen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:43 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze alle kinderen slagen die met goed resultaat proefgezwommen hebben.
Dus ja, ze is geslaagd en nu gaat ze stoppen met zwemmen en wil ze iets anders gaan doen
athletiek, ballet, paardrijdenquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet ze al wat ze wil gaan doen? Of kun je nog invloed uitoefenen.
quote:
En bedanktquote:Op maandag 12 oktober 2020 15:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Paardrijden lijkt me ook wel de meest geschikte sport.
Dan kan oma ook een keer mee knolhobbelen.
just me over de mat huppelend met een stokje en lint en een spagaat op het eind of aan de brug met ongelijke leggers lijkt mij ook niks.quote:Op maandag 12 oktober 2020 15:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Paardrijden lijkt me ook wel de meest geschikte sport.
Dan kan oma ook een keer mee knolhobbelen.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:18 schreef livelink het volgende:
Kleine spoedcursus voor just me
Zo moet het dus niet!
[ afbeelding ]
En nu je de basis onder de knie hebt, kun je gaan
Dat kon ik vroeger ook wel zo. Nu zou ik even passenquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:18 schreef livelink het volgende:
Kleine spoedcursus voor just me
Zo moet het dus niet!
[ afbeelding ]
En nu je de basis onder de knie hebt, kun je gaan
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Met haar nieuwe vervoermiddel op weg naar de golfbaan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Met haar nieuwe vervoermiddel op weg naar de golfbaan...
[ afbeelding ]
Voltige, ja. Dat was ik eerst even kwijt qua term.quote:Op maandag 12 oktober 2020 17:59 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Voltige. Dat heb ik vroeger gedaan. Maar ik hing er vast minder elegant bij.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voltige, ja. Dat was ik eerst even kwijt qua term.
Ik zocht daarom op 'paard folteren' en dat geeft toch andere resultaten...
[..]
Voltige heb ik me nooit aan gewaagd. Wel een paar keer barrelrace gedaan. Ook heel gaafquote:Op maandag 12 oktober 2020 17:59 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Voltige. Dat heb ik vroeger gedaan. Maar ik hing er vast minder elegant bij.
zijn daar nog foto's vanquote:Op maandag 12 oktober 2020 18:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voltige heb ik me nooit aan gewaagd. Wel een paar keer barrelrace gedaan. Ook heel gaaf
Ziet er goed uit hoor! Ik heb denk ik ook voor het laatst rond 2008 gereden. Er zijn gelukkig geen filmpjes van.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet van het barrelracen. Wel iets van 35 jaar later
quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet van het barrelracen. Wel iets van 35 jaar later
[..]
Ik heb even gekeken maar zonder uitleg snap ik het toch nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Wedstrijd is nog steeds bezig.
3-3 gelijk na 9 innings.
Dus verlenging...
Gewoon slagbal met rondjes.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar zonder uitleg snap ik het toch niet
Thanks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:00 schreef livelink het volgende:
Oh, wacht. Ik was net te laat met mijn post. Gefeliciteerd MadMaster
En dan volgend jaar maar gewoon de echte winnaar worden!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks!
Officieel moeten er 4 wedstrijden gewonnen worden, maar na morgen is het seizoen waarschijnlijk afgelopen.
Amsterdam staat 2-0 voor, dus dan maar de morele winnaar..
We zien wel hoe het gaat lopen, ik ben een beetje moe van het speculeren en de vele if, then, else afvragingen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:14 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan volgend jaar maar gewoon de echte winnaar worden!
Welterusten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zien wel hoe het gaat lopen, ik ben een beetje moe van het speculeren en de vele if, then, else afvragingen.
Ik ga naar mijn bed.
Welterusten!
Goedemorgen livelink.quote:
Ik ga doordeweeks meestal rond middernacht naar bed. Gisteren maar een half uur later.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Korte nacht voor je zo.
Dan valt het weer mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 06:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga doordeweeks meestal rond middernacht naar bed. Gisteren maar een half uur later.
Goedemorgen Diaan.quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:12 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
vanmorgen weer eens golfen
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga je je tegenstander weer van de baan slaan?
Dat is wel jammer, maar het is niet anders. Je mag in ieder geval nog een balletje slaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen
Normaal drinken we met alle dames koffie na afloop maar dat is er niet meer bij, het is golfen en na afloop meteen het terrein verlaten.
Gelukkkig nog wel, wie weet wat we vanavond weer te horen krijgen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar het is niet anders. Je mag in ieder geval nog een balletje slaan.
Ik vrees dat theaters en poppodia weer maar 30 bezoekers mogen ontvangen. Zo jammer, ze hebben het m.i. erg goed geregeld in die sector.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:25 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkkig nog wel, wie weet wat we vanavond weer te horen krijgen.
Ik snap het ook, voelt zo weer n stap terug!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat theaters en poppodia weer maar 30 bezoekers mogen ontvangen. Zo jammer, ze hebben het m.i. erg goed geregeld in die sector.
Ik snap wel dat er verdere maatregelen nodig zijn trouwens.
Dat is hier al het geval, vele zalen zijn al sinds 2 weken dicht (Ziggo, Afas e.d.).quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vrees dat theaters en poppodia weer maar 30 bezoekers mogen ontvangen. Zo jammer, ze hebben het m.i. erg goed geregeld.
Hopelijk wordt je er niet om 19.30 uur uitgezet, zoals bij de eerste lockdown het geval was...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan vanavond maar uit eten voordat de boel weer op slot gaat. Nee hoor, was al weken geleden gereserveerd, de bon van het kerstkado gebruiken
Er waren nog wel uitzonderingen voor zalen die meer bezoekers mochten ontvangen. In Enschede waren dit soort zalen nog wel open. Nu is het qua gemiddeld aantal besmettingen ook wel minder hoog hier. Maar het zijn besluiten van de Veiligheidsregio's en dan is het verschil te begrijpen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is hier al het geval, vele zalen zijn al sinds 2 weken dicht (Ziggo, Afas e.d.).
Dus niks nieuws onder de zon...
Men wil de verplaatsingen beperken, dus gaat alles dicht/plat/op slot.
Ook zalen dus, heeft niets met gedrag of omstandigheden binnen in die zalen zelf te maken.
We hebben een tafel om 17.30, dus dan pakken ze ons toetje maar in voor thuis als we daar nog niet aan toe zijn gekomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je er niet om 19.30 uur uitgezet, zoals bij de eerste lockdown het geval was...
Enkele zalen in Amsterdam die aangemerkt werden als cultureel erfgoed mochten ook nog open blijven, maar dat waren er maar weinig. De keuze van wel/niet open was ook dubieus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er waren nog wel uitzonderingen voor zalen die meer bezoekers mochten ontvangen. In Enschede waren dit soort zalen nog wel open. Nu is het qua gemiddeld aantal besmettingen ook wel minder hoog hier. Maar het zijn besluiten van de Veiligheidsregio's en dan is het verschil te begrijpen.
Ik DM je wel als je je jas moet pakken...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben een tafel om 17.30, dus dan pakken ze ons toetje maar in voor thuis als we daar nog niet aan toe zijn gekomen
Ik hoorde net dat het waarschijnlijk morgenavond pas ingaat, dat lukt nog vandaag!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben een tafel om 17.30, dus dan pakken ze ons toetje maar in voor thuis als we daar nog niet aan toe zijn gekomen
Ja, ik las het net.... het gaat erg snel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enkele zalen in Amsterdam die aangemerkt werden als cultureel erfgoed mochten ook nog open blijven, maar dat waren er maar weinig. De keuze van wel/niet open was ook dubieus.
Inmiddels is er geen enkele Nederlandse regio me er die de laagste waarschuwingswaarde heeft, dus iedereen komt weer aan de beurt. Helaas, maar het is geen regio feestje meer...
Ik moet natuurlijk wel zorgen dat ik daarvoor mijn alcohol al in huis hebquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 16:15 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond maar weer eens wat muziek via de stream delen onder de noemer 'Don't Bring Me Down'?
Vanaf 20.00 uur ga ik een poging wagen...
Rennen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet natuurlijk wel zorgen dat ik daarvoor mijn alcohol al in huis heb
Helemaal gestopt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hier is nog genoeg alcohol.
Niet dat ik het nog drink, maar dat terzijde
Nog minder?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 18:31 schreef ok01 het volgende:
Hier is niet veel alcohol meer, maar ik probeer sowieso te minderen
Op het begin van de corona crisis dronk ik bijna iedere dagquote:
Dat is in een hotel toch? Dan mag het, ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:06 schreef MadMaster het volgende:
En mijn kerstdiner is ook veilig gesteld...!
Yes, dat hebben we in mei ook zo gedaan (op dezelfde locatie).quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is in een hotel toch? Dan mag het, ja.
Ik heb vanavond echt geen zin in complottheorieën.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die hype op een vaccintyf een eind heen met je vaccin... virussen muteren maar ja de broer van Hugo werkt bij Astra zeneca aan het vaccin.... dus belang....
Ik denk dat het nog een week of 3 à 4 door ettert, voordat er een langzame kentering zal komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik hoop nu echt wel dat we al deze maatregelen ook terugzien snel in de cijfers.
De maatregelen van de afgelopen weken kunnen ook nog wel effect hebben. Want even niet om het een of het ander. Voor mij verandert er nu helemaal niks in vergelijking met twee weken geleden. En zo ken ik er veel meer die alweer een tijd thuis werken en niet naar feestjes en zo gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog een week of 3 à 4 door ettert, voordat er een langzame kentering zal komen.
Een beetje zoals begin dit jaar...
Idem hier, jij en ik gaan het verschil echter niet maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
De maatregelen van de afgelopen weken kunnen ook nog wel effect hebben. Want even niet om het een of het ander. Voor mij verandert er nu helemaal niks in vergelijking met twee weken geleden. En zo ken ik er veel meer die alweer een tijd thuis werken en niet naar feestjes en zo gaan.
Net klaar met eten, dus ik ben ingetuned. Ga tussendoor mijn dochter nog wel helpen met wat dingen voor school, dus zal misschien soms even wat minder posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, jij en ik gaan het verschil echter niet maken.
Er lopen er nog genoeg rond die nog even moeten leren afkicken van de paar maanden vrijheid...
En nu: Muziek op de stream!
No problem, de muziekjes zullen ook Up en Down gaan vanavond...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Net klaar met eten, dus ik ben ingetuned. Ga tussendoor mijn dochter nog wel helpen met wat dingen voor school, dus zal misschien soms even wat minder posten.
Deze is leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No problem, de muziekjes zullen ook Up en Down gaan vanavond...
Ik heb net even snel de songs bij elkaar geraapt en je kan bij bijna elke songtitel wel een invulling aan de huidige situatie geven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze is leuk![]()
Misschien luistert DDM stiekem mee.
Je kon in ieder geval rustig aan doen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dat was lekker. Vooral het toetje
Fijn dat het een succes was!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dat was lekker. Vooral het toetje
Ik denk dat we dit jaar bij het kerstpakket van Symph weer zo’n dinerbon nemen, dit restaurant accepteert een paar soorten en het is gewoon fijn daar. De a.s. sluiting was wel het gesprek van de dag en bijna alle andere gasten hadden vandaag nog snel gereserveerdquote:
Mooi dat jullie dat nog even hebben kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:41 schreef Symphonic het volgende:
De muziek is net als het eten erg lekker
Ik zal je buurman even bellen, misschien kan hij je helpen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe pogingen tot wakker blijven
Mayonaise!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
Uit An officer and a gentleman![]()
![]()
Heeft toch wel een plekje in mijn favoriete films-lijstje.
Nee hoor. Het is een goede afleiding van waar ik mee bezig ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Het is toch niet te depri allemaal, hoop ik...?
Richard Gerequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is een goede afleiding van waar ik mee bezig ben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Richard Gere en Debra Winger![]()
![]()
(met die mooie hese stem)
Daar kan ik me ook veel bij voorstellen.quote:
Die oogopslag, zo van onder naar boven kijkend...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook veel bij voorstellen.
Daarbuiten dan niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
In films komt Richard Gere altijd erg goed over
Kwam volgens mij ook door die ondeugende, jonge blik. Nu hij ouder wordt, wordt dat effect ook minder vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
In films komt Richard Gere altijd erg goed over
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je buurman even bellen, misschien kan hij je helpen...
Wake Up van Arcade Fire?quote:
Gewoon naadloos in elkaar overgaan, het is toch 1 pot natquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Handig die acts die 2 songs met het woord 'Up' in de titel opleveren...
In dit geval zeker, volgens mij hebben ze alleen de zangeres gewisseld, terwijl de muziek doorspeelde...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon naadloos in elkaar overgaan, het is toch 1 pot nat
Vermoeiend dit, als ik de letter S typ, stopt de muziek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
Lag je er even uit? Of lag het weer aan mij?
Ach ja, geitenwollensokkenlikkers genoeg...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
MM: dit al gezien?
NWS / Halsema genomineerd als ´World Mayor´
Welterusten DDMquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt tot zover. The only way is up, oftewel: ik ga slapen
Tuk ze!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dank MadMaster...
Ik ga ook een verdieping hoger
Het viel me ook op. Niet het ergste nummer van hen overigens.quote:
Welterusten Symphonicquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
Dank MadMaster...
Ik ga ook een verdieping hoger
Eens, zeker niet in de versie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het viel me ook op. Niet het ergste nummer van hen overigens.
Goedemorgen Melting. Nou ben ik toch nieuwsgierig wat je nog moest wijzigen aan deze postquote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Nou ben ik toch nieuwsgierig wat je nog moest wijzigen aan deze post![]()
En verder![]()
![]()
(ik sliep pas rond 03.00 en dat voel ik nu heel goed)
Geen idee waarom ik niet kon slapen. Maar fijn dat jij tussen het wakker zijn door wel hebt geslapenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.Om 3.00 uur pas? Toch niet vanwege corona-stress hoop ik?
Ik bedacht me dat ik me niet moe genoeg voelde voor 3 gaapjes.![]()
Ik heb namelijk tussen het wakker worden door, heerlijk geslapen.
Vanavond dan maar een keer op tijd naar bed?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik niet kon slapen. Maar fijn dat jij tussen het wakker zijn door wel hebt geslapen![]()
Ik heb volgende week vrij. Ik hoop dat dat gaat helpen. Hoewel ik me nu eigenlijk wel afvraag of ik niet liever thuis werk dan thuis opgesloten zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 06:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanavond dan maar een keer op tijd naar bed?
Al geloof ik er niets van dat je dat doet.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vrij. Ik hoop dat dat gaat helpen. Hoewel ik me nu eigenlijk wel afvraag of ik niet liever thuis werk dan thuis opgesloten zit.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 07:13 schreef Melting het volgende:
Misschien een tip voor je livelink:
[ afbeelding ]
Goed hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 13:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedemiddag DJ11
Hoe gaat het met je?
Ietwat laat antwoord, maar bij mij verloopt het ook nog primaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 14:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed hoorThuis aan het werk. Afgelopen dagen wat tijd gespendeerd aan het updaten van mijn Top 200 allertijden, wat veel werk is.
En met jou?
Ik al sinds maart. Het voelt al veel te gewoon aan. Ik ben maar een paar keer op kantoor geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ietwat laat antwoord, maar bij mij verloopt het ook nog prima.
Ik werk ook weer van uit huis sinds eind september.
Succes toegewenst met het bijwerken van je persoonlijke top 200 dat zal inderdaad wel wat voeten in de aarde hebben.
Ik heb daar wel oren naar!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:31 schreef DJ11 het volgende:
Is er voor vanavond behoefte aan een DJ? Ik kan op de bank gaan hangen om naar slecht voetbal te kijken, maar heb daar eigenlijk weinig zin in. Dus ik kan ook een show in elkaar bakken.
Oke tof!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéIk ga even het nodige in elkaar bakken. Ik begin dan om 19:30 uur, denk ik.
Om het leed te verzachten, start ik al om 19:30 uur een vooraf-track inquote:Programma van vandaag:
19:40 uur: DJ11 - Midweek Music Break
Vooraftrek, dat is zo 2005...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf-track loopt. Ik stouw nog snel wat eten naar binnen
Daarom had ik 'm ook uitgekozen. Nogal onherkenbaar ten opzichte van het origineel, maar op zich luistert het wel lekker weg.quote:
Dat kan helemaal nog niet. Er zijn nog geen 5 nummers geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Correcte bingoDr. Alban - Sing Hallelujah!
Ik doe daar nooit zo moeilijk overquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet. Er zijn nog geen 5 nummers geweest.
Dus het is niet alleen een valse kien, maar de jury kent de spelregels ook niet eens!quote:
Ik was net nog in de AH. Stiekem keek ik of het winkelend publiek massaal alcohol was aan het inslaan. Maar dat was niet zo (deceptie wel)quote:
Dus jij was de enige?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was net nog in de AH. Stiekem keek ik of het winkelend publiek massaal alcohol was aan het inslaan. Maar dat was niet zo (deceptie wel)
Mocht je tekort komen, ik heb nog wel wat in huis wat ik naar je kan verzenden...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was net nog in de AH. Stiekem keek ik of het winkelend publiek massaal alcohol was aan het inslaan. Maar dat was niet zo (deceptie wel)
MadMaster gaat nu al ondergronds bij de droogleggingquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je tekort komen, ik heb nog wel wat in huis wat ik naar je kan verzenden...
Ik heb mijne ook maar klaargelegd voor vrijdag, als ik boodschappen ga doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
Wel iedereen met mondkapje op inmiddels. Dat is eigenlijk best snel gegaan zo in de supermarkt.
Die drank van jou wordt ineens 5 keer zo veel waardquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je tekort komen, ik heb nog wel wat in huis wat ik naar je kan verzenden...
Of je laat bezorgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb mijne ook maar klaargelegd voor vrijdag, als ik boodschappen ga doen.
Doe jij maar 1x per week boodschappen? Dat kan ik dus niet, he.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb mijne ook maar klaargelegd voor vrijdag, als ik boodschappen ga doen.
Meestal wel ja. Soms twee keer. Ik hoef ook alleen maar voor mezelf boodschappen te halen, niet voor een heel gezin.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe jij maar 1x per week boodschappen? Dat kan ik dus niet, he.
Ik las: feel for me nix.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Livelink, maar in een iets andere versie dan zij verwacht
Nu:Roachford - Cuddly Toy (The Feel For Me mix)
Ik hoopte eigenlijk ook wel op een remix.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Livelink, maar in een iets andere versie dan zij verwacht
Nu:Roachford - Cuddly Toy (The Feel For Me mix)
Dat is dus een gevolg van de taalverloedering.quote:
Je woont in Duitsland?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik was het al wel gewend, in Duitsland moet het al een hele tijd.
Nee, net niet, ik woon aan de grens. Mijn broer woont wel in Duitsland, daar kom ik ook regelmatig.quote:
Er zijn er veel van, ook recente. Maar deze klinkt erg 80s:quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
Dit nummer vroeg ook om een remix. Ben benieuwd.
Vrolijk liedje. Op Spotify staan ook een paar remixes uit 2019quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Hier kun je toch niet stil bij blijven zitten
Kijk uit dat je niet van je stoel wiebelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Hier kun je toch niet stil bij blijven zitten
Dat is ook wel een beetje mijn niveau van bewegen. Ik geef het toe.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet van je stoel wiebelt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje mijn niveau van bewegen. Ik geef het toe.
Ik dacht net wel dat ik het lang vond durenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer duurt 4:16 minuten. Dat zou anno 2020 ondenkbaar zijn. Tegenwoordig zijn ze na 2:20 minuten wel zo'n beetje klaar. Een track van 4:16 minuten noemen ze "extended"...
Iets met aandachtsboog, of zo.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Dan moet deze er achteraan![]()
Laserkraft 3D - Nein, Mann! (radio edit)
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster gaat nu al ondergronds bij de drooglegging
Ik wacht nog even met verkopen totdat de prijzen nog wat hoger zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die drank van jou wordt ineens 5 keer zo veel waard
Wat betekend dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
'Wenn du bock hast' vind ik mooi klinken altijd.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht nog even met verkopen totdat de prijzen nog wat hoger zijn.
Livelink krijgt dan wel korting...
New Years Day...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
MadMaster draaide onlangs een Pet Shop Boys-cover van een U2-nummer. Er was in de 90s echter nog een vrij succesvolle dance-cover van een U2-track. Die hoor je hierna.
quote:
Dat laatste wist ik wel, maar die U2 cover ken ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ik zat hier aan te denken:
Clivillés and Cole - Pride (In The Name Of Love) (radio mix)
Voor wie het niet wist: Clivillés and Cole zijn ook de naamgevers van C&C Music Factory.
Dit succes is dan echt wel volledig langs me heen gegaan. Ik ben al niet weg van het origineel, maar ditquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]Ik zat hier aan te denken:
Clivillés and Cole - Pride (In The Name Of Love) (radio mix)
Voor wie het niet wist: Clivillés and Cole zijn ook de naamgevers van C&C Music Factory.
Dit klinkt als één of ander gospel koor. Niet mijn ding ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit succes is dan echt wel volledig langs me heen gegaan. Ik ben al niet weg van het origineel, maar dit(sorry)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |