SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb het gemist, denk ik?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:18 schreef MadMaster het volgende:
En nu even muzikaal de adrenaline los laten gaan, de stream staat aan...
Ja, ze is alleen heel moe nu. Ze wacht nog op de uitslag van de test. Duurt langer dan vorige keer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Is je dochter al aan de beterende hand?
Ziet er lekker uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had Gumbo gemaakt, was erg lekker https://www.euroma.nl/gerechten/gumbo-met-garnalen/
Die test is nu toch niet meer zo belangrijk?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen heel moe nu. Ze wacht nog op de uitslag van de test. Duurt langer dan vorige keer.
Ze zit nu al vanaf donderdag in quarantaine. Na een positieve test moet ze nog 10 dagen. Dus die uitslag heeft ze liever vandaag dan morgen. Ze moest ook nog 2 dagen wachten voor ze kon testen. En school is heel streng met die regels.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die test is nu toch niet meer zo belangrijk?
Haar herstel is belangrijker...
Ik hoop natuurlijk dat ze zsm de uitslag heeft, maar maken die paar extra dagen thuis zitten dan zo'n verschil?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zit nu al vanaf donderdag in quarantaine. Na een positieve test moet ze nog 10 dagen. Dus die uitslag heeft ze liever vandaag dan morgen. Ze moest ook nog 2 dagen wachten voor ze kon testen. En school is heel streng met die regels.
Voor wat ze mist aan school wel. Maar ja, we wachten maar rustig af.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijkdat ze zsm de uitslag heeft, maar maken die paar extra dagen thuis zitten dan zo'n verschil?
Ja, dat is minder, maar ik denk dat die paar dagen extra niet zo erg van invloed zullen zijn op een heel jaar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor wat ze mist aan school wel. Maar ja, we wachten maar rustig af.
Kan via die app, maar die lijkt overbelast te zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is minder, maar ik denk dat die paar dagen extra niet zo erg van invloed zullen zijn op een heel jaar.
Kan ze de uitslag nou opvragen via die coronamelder app (ik las zoiets...) of is het nog steeds wachten op een telefoontje?
Ow, handig...quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan via die app, maar die lijkt overbelast te zijn.
quote:
Barricadeer de deuren!quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:07 schreef just me het volgende:
[..]Begin de dag met een lach
![]()
Beste Heer/Mevrouw ,
Uw openstaande schuld met kenmerk BX09271 is na meerdere herinneringen nog niet voldaan. Op 13 Oktober 2020 zal de gerechtsdeurwaarder overgaan tot executoriaal beslaglegging. U kunt beslaglegging voorkomen door het gehele bedrag direct te voldoen.
Via onderstaande knop kunt u het openstaande bedrag direct voldoen met iDeal.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |