Waarom voel je de drang om dit met ons te delen? Je kunt ook gewoon verder scrollenquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:12 schreef TDS0198 het volgende:
Na de eerste alinea al gestopt met lezen. Sorry.
En?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:11 schreef Amee het volgende:
Ik dacht dat chaturbate een FOK!term was ofzo. Maar zonet dus gegoogled.
Vertaling: TS bezoekt een soort "datingsite" waar één of ander populair mokkel een paar seconden haar reet heeft laten zien, en omdat een ander dat opgepakt heeft en er een gif (bewegende video pic) van heeft gemaakt is dat mokkel afgetaaid en is TS kwaad op die zakkenwasser die dat gepost heeft omdat TS nu zijn favoriete afruk-model niet meer ziet.quote:
Alt+F4 al geprobeerd?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik die .GIF toch opgeslagen heb. Hoe post een een chrome htlm doc gif?
En dan ook nog stelselmatig betalen om steeds hetzelfde te mogen zien, maar er niets mee te kunnen doenquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Met zoveel beeldmateriaal beschikbaar op het internet, is het nou echt nodig om nóg meer naakt te vergaren?
Mensen lijken toch op elkaar
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik die .GIF toch opgeslagen heb. Hoe post een een chrome htlm doc gif?
wat een koningquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef Werkman het volgende:
[..]
en omdat een ander dat opgepakt heeft en er een gif (bewegende video pic) van heeft gemaakt
ben jij de nieuwe mod van onz?quote:
quote:
quote:
SPOILER: niks mis met wat gifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 06:01 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]bamSPOILER: niks mis met wat gifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
[ afbeelding ]deze is lekker jaSPOILER: niks mis met wat gifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
[ afbeelding ]Daar mogen ze wel wat meer .GIFS van maken.SPOILER: niks mis met wat gifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet je met Roodbol zijn hoofd makenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
1 zelfgemaakt gifje voor je topic.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |