abonnement Unibet Coolblue
pi_201039339
Ja, ik heb nu ook echt 'n beeld van de dag en het beeld bevalt me erg goed O+. Net een mail gestuurd naar de middaglocatie om de datum definitief bij hen vast te laten leggen, toch een beetje spannend nog *O*
pi_201082861
En de middaglocatie is vastgelegd *O* nog tijd zat om verdere details te bespreken maar dat de locaties op onze datum vastgezet zijn , is toch 'n prettig gevoel.
  donderdag 16 september 2021 @ 16:53:08 #203
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_201386200
*O* was hier al gemeld dat @superkimmi en ik gaan trouwen?

We kennen elkaar via Fok!

28 mei 2021 vroeg ze me ten huwelijk

*O* *O* *O*

1 september 2022 word onze grote dag
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 16 september 2021 @ 16:54:52 #204
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_201386216
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:07 schreef Debsterr het volgende:
Zondagochtend een loveshoot gehad als voorproefje op de bruiloft O+ dat was echt zo tof!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey is dit in rotterdam vlakbij Centraal?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 17 september 2021 @ 08:10:52 #205
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201394465
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 16:54 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Hey is dit in rotterdam vlakbij Centraal?
Rotterdam, ja. Vlakbij Centraal, nee ;). We hebben wel ook foto's gemaakt op Centraal maar dit is richting Museumpark, om de hoek van het depot.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201403198
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 16:53 schreef KapiteinIglo het volgende:
*O* was hier al gemeld dat @:superkimmi en ik gaan trouwen?

We kennen elkaar via Fok!

28 mei 2021 vroeg ze me ten huwelijk

*O* *O* *O*

1 september 2022 word onze grote dag
Ja dat was al bekend :D :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_201467144
Gefeliciteerd! Jullie ondertitels vind ik erg passend @superkimmi en @KapiteinIglo

Hakuna Matata & Als dat geen neuken word...
pi_201561790
Mijn vriend heeft z'n horloge uitgekozen en ik heb daarbij ook een ring uitgezocht met dezelfde kleuren O+ *O*
pi_202375773
Hoe is het met de voorbereidingen van anderen en met name de mensen die deze periode zouden trouwen met de nieuwe maatregelen enzo?


Hier wel goede hoop voor mei :Y dus we plannen gewoon door. Heb van de week schoenen besteld (zijn de louboutin sneakers geworden :@), het wordt ook n andere jurk waar ik me prettiger bij voel, officieel gezien geen trouwjurk maar dat zou je niet zeggen, ivoorwit maar meer type avondjurk zonder al teveel poespas (afgeprijsd naar 69 euro ipv 250). Gezien ik de jurk nooit meer zal dragen, geef ik dat geld liever uit aan dus de schoenen :+ en andere accessoires haha. Ook sieraden besteld bij n edelsmid (ketting, oorbellen en armbandje) passend bij het thema van de trouwring. M'n vriend heeft n pak op maat laten maken en custom samen gesteld, die gaat hij volgende week passen.
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:01:01 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_202551753
Nou, ik ben dus ondertussen getrouwd *O* al bijna 3 weken haha!

We kregen 12 november met de persconferentie natuurlijk best wel kutnieuws te horen. Onze dag was grofweg:
12:00 lunch met select gezelschap
15:00 ceremonie
16:00 - 19:00 borrel met hapjes, drankjes, quiz, ongein
19:00 - 24:00 5 gangen diner
Iedereen lekker slapen in het hotel

Maar ja, gezien de eindtijd van 20:00 ging dat niet passen. De locatie dacht gelukkig heel goed en flexibel mee, heeft niets extra in rekening gebracht of moeilijk gedaan over de aanpassingen.

We hebben de ceremonie een half uur vervroegd, de borrel ingekort van 15:30 tot 17:00 tot taart en prosecco moment (die ze eigenlijk alleen zouden schenken bij binnenkomst, maar er zijn ik geloof 11 flessen doorheen gegaan in een uur _O-) en om 17:00 aan tafel gegaan voor een 4 gangen diner. We hebben vooraf alle diner keuzes geinventariseerd en o.b.v. de tafelschikking doorgegeven, zodat dit weer wat tijd bespaarde. We kregen tijdens de borrel ingefluisterd dat gelukkig 20:00 geen harde tijd was, maar vanuit de gemeente toestemming was om tot ongeveer 20:20 uit te lopen dus dat was heel fijn.

Daarna met alleen familie en getuigen (die wilden) borrel bij ons thuis gedaan en een ander hotel in de buurt geboekt om te overnachten.

Grootste "mislopers" waren een missende getuige (want Corona), trouwauto die tot 2x een lege accu had en bruidstaarten die alle 5 beschadigd waren, maar (zeker voor een bruiloft die een week tijd opnieuw gepland is) had de dag niet perfecter kunnen zijn O+. De ceremonie was echt met een lach en een traan. Veel aanwezige mensen waren vernoemd en dat leverde zulke verraste gezichten op, heel bijzonder. Onze eigen geloftes waren ook heel bijzonder en mooi.

Tijdens de borrel kreeg ik van mijn man een fotoboek met allemaal herinneringen tot nu toe, inclusief 2 pagina's waar de datum gedrukt was en hij geen foto maar handgeschreven tekst had geplaatst. Ik had voor hem een videoboodschap van Diggy Dex weten te regelen, hij kon niet geloven wat hij zag toen ik die opstartte :D.

Het voelt wel echt heel fijn en bijzonder hoor, getrouwd zijn. Het gevoel van een gezin, familie vormen, is echt waar het me om ging en zo voelt het nu ook.

En dan nu, wat foto's O+




Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_202552056
Gefeliciteerd Debsterr *O* mooie foto's!
  vrijdag 10 december 2021 @ 12:46:52 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_202552270
Het had toch ook wel een charme hoor, die toesnellende mensen met startkabels :P
disclaimer
pi_202571623
Gefeliciteerd @Debsterr ^).
  dinsdag 21 december 2021 @ 22:04:24 #214
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202745268
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:22 schreef Meridiaan het volgende:
Gefeliciteerd! Jullie ondertitels vind ik erg passend @:superkimmi en @:KapiteinIglo

Hakuna Matata & Als dat geen neuken word...
_O- _O-

quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is het met de voorbereidingen van anderen en met name de mensen die deze periode zouden trouwen met de nieuwe maatregelen enzo?
Hier gaan de voorbereidingen gewoon door, datum is verzet naar 8 sept omdat de DJ niet kon op 1 sept.

Verder hebben we toevallig vorige week woensdag onze trouwringen uitgezocht. Afgelopen vrijdag ik mijn jurk, zaterdag @superkimmi haar jurk en vandaag onze schoenen voor op het feest.

Feestlocatie, fotolocatie en fotograaf hebben we ook al geregeld! :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_203554878
Nog 3 maanden en n beetje *O* we moeten nog wel wat dingetjes regelen en bespreken mbt puntjes op de i en we hebben nog wat optionele dingen waar we nog even achteraan willen maar in grote lijnen is alles compleet.

Afgelopen vrijdag ook 'n keuze gemaakt voor m'n trouwparfum :+ ik vind dat tof, 'n geurtje die ik dan op of bij n speciale gelegenheid of vakantie voor 't eerst gedragen of gekocht heb die me dan altijd daaraan doet herinneren :) het wordt L'interdit edp van Givenchy.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 07-02-2022 14:50:02 ]
pi_203823427
We zijn de laatste puntjes op de i aan het zetten. *O* Afspraak voor de muziek staat. Een leuk duo komt spelen en zingen, zowel bij de ceremonie, borrel als na het diner. En superfijn, we mogen hun geluidsinstallatie en alles ook gebruiken voor bijvoorbeeld de geloften.

En we hebben een prachtige locatie, dus hebben niet veel decoratie nodig. De eigenaresse van de locatie is zo lief, en bood al meteen aan om gewoon bloemen uit de tuin te plukken voor wat kleur op de tafel. En zij heeft ook al gewoon de de rest van de tafelaankleding. En verder hopen we sowieso veel buiten te zijn, in een heerlijke tuin vol met granaatappelbomen, cipressen en uitzicht op de Toscaanse heuvels zou dat al prachtig moeten zijn.

Maar om toch een beetje het bruiloftsgevoel, op deze locatie die verder niet specifiek voor bruiloften is, te krijgen willen we bij de ceremonie wel wat bloemen. De locatie heeft al een houten boog, dus de bloemist doet daar dan twee bloemstukken en een wit laken aan. Ziet er wel heel tof uit. En een bruidsboeket erbij. Maar wat een kosten joh. Ik denk dat dat het enige onderdeel is waarvan ik echt denk 'jeetje, trouwen is onzinnig duur'. :D

Dingen om nog te doen:
- Gerechten voor het diner uitzoeken
- Voorkeursnummers doorgeven
- Laatste dingen voor de welkomsttasjes maken
- Schoenen uitzoeken
- Taart bestellen, maar gewoon bij de lokale bakker en geen echte bruidstaart. Dus dat doen we niet te ruim van te voren.
- Kamerverdeling maken (alsin, iedereen heeft een eigen kamer, maar de baby's zetten we zo ver mogelijk weg en m'n moeilijk lopende omaatje en moeder juist zo centraal mogelijk)
- Tafelindeling maken
- Naamkaartjes voor op tafel maken
- Uitleg bordjes maken bij de confetti (droogbloemen), het polaroid gastenboek en een dagplanning.
- Waterpistolen kopen :7

Ik heb nog drie maanden, dus dat moet lukken. *O*
pi_204238162
Ik heb gisteren toch nog een echte jurk uitgezocht. O+ Outfit is nu helemaal compleet voor mij. Ik begin langzaamaan en beetje kriebels te krijgen. Niet nerveus, maar wil nu wel gewoon alles af hebben. Over 2 maanden zitten we gewoon al in de volgestampte auto richting Italië. Als het allemaal gaat passen. :')
pi_204239860
Hier ook. Niet echt kriebels of stress maar heb er wel gewoon veel zin in. Over 2 maanden, ben ik gewoon al twee weken getrouwd, gek idee :+

Woensdag a.s. wordt mijn proefkapsel en make-up gedaan in de salon. Ik heb echt nul idee van hoe en wat qua haar en qua make-up zo naturel mogelijk (ben geen ontzettende make-up drager, kom niet verder dan mascara, wenkbrauwspul) maar wel net even dat alles er wat meer flawless/beter uitziet dan met niks haha. Dus ik laat het maar over me heen komen, zij is de professional :+

Ook 'n hele vragenlijst gekregen van de DJ die door de feestlocatie geregeld is dus daar moeten we van de week samen even voor gaan zitten.
pi_204240481
Gaat echt snel, Memento! Ik denk dat ze met die uitleg voor je look al wat moois voor je kunnen maken.
pi_204752875
Gister was de dag *O* en de dag was perfect, heerlijke ongedwongen en relaxte sfeer O+
  maandag 27 juni 2022 @ 21:26:49 #221
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_205166050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 22:04 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
_O- _O-
[..]
Hier gaan de voorbereidingen gewoon door, datum is verzet naar 8 sept omdat de DJ niet kon op 1 sept.

Verder hebben we toevallig vorige week woensdag onze trouwringen uitgezocht. Afgelopen vrijdag ik mijn jurk, zaterdag @:superkimmi haar jurk en vandaag onze schoenen voor op het feest.

Feestlocatie, fotolocatie en fotograaf hebben we ook al geregeld! :o
Lang geleden dat wij een update hebben gegeven:

Over 2,5 maand js het al zover! En eigenlijk is alles geregeld of bezig. Aankleding en decoratie, jurken, ringen, openingsdans, bedankjes, gastenboek, foto props, en enveloppendoos (of in ons geval, wereldbol), fotograaf etc etc. Alles is geregeld of weten we wat we willen.

En net eindelijk onze belastingteruggave gehad (vorig jaar 2 huizen gekocht en verkocht, omdat uit twee relaties samen gaan wonen) dus dst was een flinke smak geld. genoeg voor onze huwelijksreis: 2 weken Orlando in een Hilton hotel, inclusief alle dagen toegang tot Disney én Universal studios. Echt een droom voor ons O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:25:47 #222
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_205682720
Hier is nu ook eindelijk de kogel door de kerk, of beter gezegd de ring om de vinger. In de vakantie heb ik haar gevraagd en ze zei, zoals verwacht, uiteraard ja.

Nu gaat het voor ons echt beginnen met de planning etc.

We hebben ons voorgenomen in het buitenland te trouwen met alleen directe familie en heel close vrienden. We zijn nu hiervoor op zoek naar een locatie en we denken aan een mooie vakantievilla om te vertoeven met zijn allen, vlakbij een mooie trouwlocatie en vlakbij een mooi strand. Verder niet al te veel poespas. Een ceremonie met aansluitend een diner en klein feestje. Feest evt bij de vakantievilla ivm kinderen die dan gewoon naar bed kunnen.

Suggesties/tips/tricks en ideetjes zijn altijd welkom :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_205682881
Heb je al een land in gedachte?

Ik vond het zelf juist erg fijn om gewoon op één locatie te blijven. Dus wij hadden een volledige B&B gehuurd voor alle gasten om te overnachten, alle maaltijden het weekend en ook de ceremonie waren daar. Ceremonie was dan wel puur ceremonieel, we waren in Nederland al getrouwd. Maar toch voelde het daar als het 'echte' moment.
  vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:29:44 #224
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_205684775
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 08:53 schreef Myraela het volgende:
Heb je al een land in gedachte?

Ik vond het zelf juist erg fijn om gewoon op één locatie te blijven. Dus wij hadden een volledige B&B gehuurd voor alle gasten om te overnachten, alle maaltijden het weekend en ook de ceremonie waren daar. Ceremonie was dan wel puur ceremonieel, we waren in Nederland al getrouwd. Maar toch voelde het daar als het 'echte' moment.
Nog niet concreet. We zijn zelf fan van de Caribische eilanden maar willen niet dat we de gasten op gigantische kosten gaan jagen (wij betalen het huis, gasten alleen een ticket). Ook zijn er wat ouderen bij (schoonouders en ouders) die we niet direct zo een lange vlucht willen laten maken.

Maar de Caribische sfeer, blauw water wit strand, willen we wel proberen te evenaren.

Italie (Isola Spargi) vond ik gister en dat komt in de buurt van wat ik bedoel. Alleen kan ik daar niet direct een trouwlocatie en vakantievilla vinden bv.

Zoals jij het zegt is ook een goede optie, maar dan bv met het strand als achtertuin van de B&B :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 29 augustus 2022 @ 14:51:12 #225
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_205784340
Zo inmiddels zijn wel alweer iets verder :)

We zijn bezig met het budget. Hebben een totaalbedrag in gedachen maar vinden zoveel verschillende prijzen online. Iemand hier een goede leidraad voor? Of jullie eigen budget, eventueel afgezet tegen de werkelijke kosten?

Totaal willen we het globaal tussen de 10k en 15k houden. We houden het klein maar dan wel in het buitenland. Ik begrijp dat het buitenland invloed kan hebben op de prijs, maar het gaat meer om een algemeen beeld :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:11:21 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205788356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 12:29 schreef sanger het volgende:

[..]
Nog niet concreet. We zijn zelf fan van de Caribische eilanden maar willen niet dat we de gasten op gigantische kosten gaan jagen (wij betalen het huis, gasten alleen een ticket). Ook zijn er wat ouderen bij (schoonouders en ouders) die we niet direct zo een lange vlucht willen laten maken.

Maar de Caribische sfeer, blauw water wit strand, willen we wel proberen te evenaren.

Italie (Isola Spargi) vond ik gister en dat komt in de buurt van wat ik bedoel. Alleen kan ik daar niet direct een trouwlocatie en vakantievilla vinden bv.

Zoals jij het zegt is ook een goede optie, maar dan bv met het strand als achtertuin van de B&B :)
Vai op Kreta?
Al zou ik ook niet weten hoe het daar zit met vakantievilla's en trouwlocaties.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 29 augustus 2022 @ 22:38:26 #227
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_205788583
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Vai op Kreta?
Al zou ik ook niet weten hoe het daar zit met vakantievilla's en trouwlocaties.
Dat ziet er inderdaad ook erg mooi uit! Ga eens zoeken naar accomodaties daar :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_205788610
Ibiza heb ik ooit gezien in dat tv programma bruiloft in het buitenland oid
pi_205790213
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:51 schreef sanger het volgende:
Zo inmiddels zijn wel alweer iets verder :)

We zijn bezig met het budget. Hebben een totaalbedrag in gedachen maar vinden zoveel verschillende prijzen online. Iemand hier een goede leidraad voor? Of jullie eigen budget, eventueel afgezet tegen de werkelijke kosten?

Totaal willen we het globaal tussen de 10k en 15k houden. We houden het klein maar dan wel in het buitenland. Ik begrijp dat het buitenland invloed kan hebben op de prijs, maar het gaat meer om een algemeen beeld :)
Aangezien ik het ook wel fijn vond om bij het plannen van onze bruiloft over andermans kosten te lezen om vergelijkingsmateriaal te hebben, wil ik de onze wel delen. Wij zijn dus met in totaal 28 man in Toscane getrouwd.

Locatie van vrijdag tot en met maandag voor alle gasten, en exclusief voor ons dus geen andere mensen. Vrijdag geen maaltijden, vanaf zaterdag ontbijt, lunch en diner. Voor het diner op de zaterdag bakte ze pizza's in de grote pizzaoven, met wat salades erbij en als toetje tiramisu. Het diner op de trouwdag was dan iets meer luxe, met 4 gangen. En voor het diner hadden we na de ceremonie al een uitgebreid aperitief met veel hapjes.

Locatie inclusief dat alles: 10.000 euro
Drank tijdens de maaltijden was inbegrepen, maar extra boodschappen: 800 euro ongeveer?
Duo voor live muziek (tijdens & na de ceremonie, en na het diner tot 1 uur 's nachts): 900 euro
Bloemen: 800 euro
Jurk: Gekregen van m'n moeder (800 euro)
Outfit man: 500 euro (geen pak, dat vinden we niet mooi)
Taart: Geen taart maar 150 cannoli's: Volgens mij 250 oid
Extra decoratie: Wat kleine dingetjes zelfgemaakt, denk 200 euro
Goodiebags voor de gasten: Ik denk 200 euro
Verlovings- en trouwringen: 2500 euro
Polaroidcamera als gastenboek: 250 euro
De save the date & uitnodiging & stickers drukwerkdingen: 250 euro

Wij hebben er niet zo goed zicht op gehouden moet ik eerlijk zeggen, dus ik weet het niet alle exact. Veel is er van de gaandeweg gewoon van de lopende rekening gegaan.

En dan is dit natuurlijk voor veel mensen niet compleet, want wij hadden geen fotograaf ingehuurd. Wel een vriend die we daarna een flinke cadeaukaart hebben gegeven die foto's heeft gemaakt. Maar een fotograaf is natuurlijk ook duur. En we zijn gratis in Nederland getrouwd, alleen daarna de getuigen wel mee uit brunchen genomen. Schoonvader deed de ceremonie. Dus als je dat ook allemaal 'echt' wil regelen, dan komen daar natuurlijk nog extra kosten voor bij.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:03:33 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205790227
En 28 vliegtickets en hotelovernachtingen? Of was dat allemaal op eigen kosten?
pi_205790239
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:03 schreef Pino112 het volgende:
En 28 vliegtickets en hotelovernachtingen? Of was dat allemaal op eigen kosten?
Zelfde constructie als Sanger beschrijft. Mensen regelde zelf vervoer, de meeste mensen zijn dan ook gewoon voor een langere vakantie in Italië gebleven. Alle gasten bleven 3 nachten op onze kosten op de locatie overnachten. Dus iedereen had daar een eigen kamer of appartement.
pi_205790252
De mensen die wel met het vliegtuig kwamen hebben we wel van het vliegveld opgehaald. En we hebben ze op de zaterdag ook nog een keer naar San Gimignano gebracht, zodat ze daar een ochtendje de buurt konden verkennen en niet alleen maar bij het zwembad hoefde te liggen 3 dagen.

Oh, en de taxi op maandagochtend hebben we ook betaald. Want toen wilde we zelf gewoon rustig afscheid nemen van onze gasten en niet een uur van de ochtend missen door zelf te rijden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Myraela op 30-08-2022 10:57:16 ]
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:43:59 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_205790840
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Vai op Kreta?
Al zou ik ook niet weten hoe het daar zit met vakantievilla's en trouwlocaties.
Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor vasteland dan eiland, dan kunnen de gasten er voor kiezen om met eigen vervoer te gaan ipv dat ze verplicht moeten vliegen.
Mijn 2 centen ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:54:31 #234
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_205791495
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:43 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor vasteland dan eiland, dan kunnen de gasten er voor kiezen om met eigen vervoer te gaan ipv dat ze verplicht moeten vliegen.
Mijn 2 centen ;).
In ons geval past eiland beter bij ons. En over vervoer maken we ons in de meeste gevallen geen zorgen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:07:51 #235
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_205792210
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 14:51 schreef sanger het volgende:
Zo inmiddels zijn wel alweer iets verder :)

We zijn bezig met het budget. Hebben een totaalbedrag in gedachen maar vinden zoveel verschillende prijzen online. Iemand hier een goede leidraad voor? Of jullie eigen budget, eventueel afgezet tegen de werkelijke kosten?

Totaal willen we het globaal tussen de 10k en 15k houden. We houden het klein maar dan wel in het buitenland. Ik begrijp dat het buitenland invloed kan hebben op de prijs, maar het gaat meer om een algemeen beeld :)
Ik wil je ook wel een idee geven van onze kosten.

Wij trouwen in Nederland, bij een hotel :-).

25 daggasten, 50 avonddgasten

All inclusive bruiloft met drie gangen diner, ceremonie en DJ inclusief: 5000 euro
Bloemen: 200 euro corsages gasten (krijg polscorsage en bruidsboeket cadeau)
Jurk @kapiteiniglo: (1600¤ Gekregen van moeder)
Jurk @superkimmi: 300 euro + 150 euro vermaken
Taart: 275 euro en 50 euro aan gechololateerde aardbeien
Decoratie harry potter diner: 250
Bedankjes voor gasten: +/- 150 euro
trouwringen: 1100 euro
Polaroidcamera + gastenboek: 200 euro
De save the date & uitnodiging: 150 euro
Software om alles te maken: 50¤
3 overnachtingen in suite 1000 euro
Fotograaf 1500 euro
Kapper: +/- 400 euro
Bedankjes getuigen/leveranciers: 100 euro
Schoenen: 450 euro (4 paar totaal)

Overige randzaken 500 euro

Ik mis nu vast nog dingen.

En ik ga natuurlijk pas volgende week trouwen.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:48:17 #236
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_205793555
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 13:07 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik wil je ook wel een idee geven van onze kosten.

Wij trouwen in Nederland, bij een hotel :-).

25 daggasten, 50 avonddgasten

All inclusive bruiloft met drie gangen diner, ceremonie en DJ inclusief: 5000 euro
Bloemen: 200 euro corsages gasten (krijg polscorsage en bruidsboeket cadeau)
Jurk @:kapiteiniglo: (1600¤ Gekregen van moeder)
Jurk @:superkimmi: 300 euro + 150 euro vermaken
Taart: 275 euro en 50 euro aan gechololateerde aardbeien
Decoratie harry potter diner: 250
Bedankjes voor gasten: +/- 150 euro
trouwringen: 1100 euro
Polaroidcamera + gastenboek: 200 euro
De save the date & uitnodiging: 150 euro
Software om alles te maken: 50¤
3 overnachtingen in suite 1000 euro
Fotograaf 1500 euro
Kapper: +/- 400 euro
Bedankjes getuigen/leveranciers: 100 euro
Schoenen: 450 euro (4 paar totaal)

Overige randzaken 500 euro

Ik mis nu vast nog dingen.

En ik ga natuurlijk pas volgende week trouwen.
Leges gemeente waren ook nog in de 200 euro, die zijn misschien nog hoger als je in het buitenland trouwt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 22:21:32 #237
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_205797213
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:48 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Leges gemeente waren ook nog in de 200 euro, die zijn misschien nog hoger als je in het buitenland trouwt.
Kan kloppen inderdaad, scheelt per gemeente wat ik zo terug kan vinden.

Lees ook veel dat men in NL gratis trouwt voor de wet en dan ceremonieel in het buitenland. Daar hebben wij eigenlijk nog niet over nagedacht, weet niet zo goed wat ik daar van vind ook eigenlijk.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 31 augustus 2022 @ 09:11:21 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_205798989
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 22:21 schreef sanger het volgende:

[..]
Kan kloppen inderdaad, scheelt per gemeente wat ik zo terug kan vinden.

Lees ook veel dat men in NL gratis trouwt voor de wet en dan ceremonieel in het buitenland. Daar hebben wij eigenlijk nog niet over nagedacht, weet niet zo goed wat ik daar van vind ook eigenlijk.
Mocht je dat overwegen moet je het vooral snel gaan plannen. Gratis trouwen zit vaak ver vooruit al vol.

Ons trouwen op zaterdagmiddag kostte ¤675 trouwens, dus die prijzen kunnen echt ver uit elkaar liggen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 4 september 2022 @ 23:05:58 #239
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_205849561
Nog 4 nachtjes tot onze grote dag is. Oftewel donderdag is er een officieel nieuw origineel FOK!bruidspaar, want ik ken @KapiteinIglo van FOK! O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 4 september 2022 @ 23:36:34 #240
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205850003
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:05 schreef superkimmi het volgende:
Nog 4 nachtjes tot onze grote dag is. Oftewel donderdag is er een officieel nieuw origineel FOK!bruidspaar, want ik ken @:kapiteiniglo van FOK! O+
Ze zat in het kerstpakket!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 6 september 2022 @ 15:54:14 #241
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_205867668
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2022 23:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ze zat in het kerstpakket!
Zoiets ja :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  dinsdag 6 september 2022 @ 16:15:38 #242
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_205867911
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Mocht je dat overwegen moet je het vooral snel gaan plannen. Gratis trouwen zit vaak ver vooruit al vol.

Ons trouwen op zaterdagmiddag kostte ¤675 trouwens, dus die prijzen kunnen echt ver uit elkaar liggen.
Het hoeft niet gratis wat dat aangaat. Maar meer het idee van trouwen voor de wet in NL en dan ceremonieel in het buitenland doelde ik meer op.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 6 september 2022 @ 16:25:35 #243
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_205868001
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 09:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Mocht je dat overwegen moet je het vooral snel gaan plannen. Gratis trouwen zit vaak ver vooruit al vol.

Ons trouwen op zaterdagmiddag kostte ¤675 trouwens, dus die prijzen kunnen echt ver uit elkaar liggen.
De trouwambtenaar op zaterdag kostte bij onze gemeente een ruime 1200 euro :+ wat een verschillen.
  dinsdag 6 september 2022 @ 23:50:10 #244
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_205873754
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 23:05 schreef superkimmi het volgende:
Nog 4 nachtjes tot onze grote dag is. Oftewel donderdag is er een officieel nieuw origineel FOK!bruidspaar, want ik ken @:kapiteiniglo van FOK! O+
Nog 2 nachtjes :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_205885457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 23:50 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Nog 2 nachtjes :o
Morgen!! En net zaten we vast in de lift naar onze kamer. Generale repititie zullen we maar zeggen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 8 september 2022 @ 22:08:27 #246
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205899431
Gefeliciteerd Superkimmi en KapiteinIglo *O* O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_205899695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 16:25 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
De trouwambtenaar op zaterdag kostte bij onze gemeente een ruime 1200 euro :+ wat een verschillen.
Trouwde je op een niet aangewezen locatie? Want daar zitten ook nog wel eens behoorlijke meerkosten aan. Wij betaalden in Utrecht op een zaterdag in 2017, op een aangewezen locatie ook een kleine 700 euro volgens mij
  vrijdag 9 september 2022 @ 01:20:07 #248
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_205901556


Vandaag was de dag. Het was top. Het was mooi. Het was alles wat we wilden O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_205901562
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 01:20 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]

Vandaag was de dag. Het was top. Het was mooi. Het was alles wat we wilden O+
Gefeliciteerd en veel geluk samen! O+
  dinsdag 15 november 2022 @ 11:41:49 #250
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_206683463
Progressie..... *O*

Ringen kunnen we afvinken. Eigenlijk al bij de tweede juwelier een set die we allebei perfect vonden en maar ¤75 boven budget uitkomen. Besteld, aanbetaald en op naar het volgende regelen; de locatie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')