Top weten we dit ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
De mais van gisteravond was niet verteerd zag ik
UitStraling wil hier graag meer details van weten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
ook foto's via dmquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStraling wil hier graag meer details van weten.
poepcornquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
Mooi. Ik ben geen IT-er. Dan weten jullie dat.quote:
de zak genomen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben geen IT-er. Dan weten jullie dat.
Begon al wel een beetje op te vallen hč?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wisten we toch allang uitstraling
ja en dat overdreven geilen op vrouwen is vaak ook wel al een tekenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Altijd maar ouwehoeren over piemels en poep
Ja slaat nergens op, piemels zijn het, machtige fiere apparaten der voorplanting.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dat overdreven geilen op vrouwen is vaak ook wel al een teken
mafkeesjequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, piemels zijn het, machtige fiere apparaten der voorplanting.
ja als je je piercing ook door je mondkapje doet.. niet handig hequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Probleem piercing en mondkapje is opgelost, heb piercing maar eruit gehaald.
beetje wd40 er tussenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik dit doen:
[ afbeelding ]
Heb er al twee dus moet nog één erbij.
Leukquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik dit doen:
[ afbeelding ]
Heb er al twee dus moet nog één erbij.
hoezo? das toch 1x schieten en klaar? af en toe er ff uit om schoon te maken..quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukmaar lijkt me zo'n gefriemel.
Ik ga dat zelf ook niet vervangen hoor haha. Zodra nieuwe is genezen eindelijk overal even korte staafjes in laten zetten en dan ook drie bolletjes van klein naar groot.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukmaar lijkt me zo'n gefriemel.
Neeee niet schieten!quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo? das toch 1x schieten en klaar? af en toe er ff uit om schoon te maken..
https://www.ad.nl/den-haa(...)YgCrbgUY_4RxqfBJ4HQ4quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Outsidersquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/den-haa(...)YgCrbgUY_4RxqfBJ4HQ4
Prikken ze met een naald. Ik vind het na dik dertig keer ofzo nog steeds kut maar ja haha.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
geen flauw idee hoe dat werkt hoor.
Schieten mag niet meer, is niet zo hygiënisch en slecht voor het kraakbeenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook en neus ook meerdere keren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben oud, ik heb er nog twee in het kraakbeen laten schietenLiving on the edge.
je bent nu ook into de knaagdieren?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat ene kookmeisje toch een sexy hamstertje, rawr
Even m'n cavia's opsluiten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent nu ook into de knaagdieren?
Roberta Pagnier? Miljuschka? Wie?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat ene kookmeisje toch een sexy hamstertje, rawr
Prima planquote:
Doe maar luxequote:
Miljuschka ga ik binnenkort een keer ontmoeten, lijkt me ook wel leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Roberta Pagnier? Miljuschka? Wie?
ik heb vanavond die lekkerbek van iglo. Die is echt goed te doenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:54 schreef Karzai het volgende:
ovenpatat en een salade ga ik vanavond eten
straks nog kaiserbroodjes in de oven doen
Corona hč.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
k eet nu grillworst op brood. smaakt niet vandaag
oh ja lekker, ik heb nog wel twee karbonaadjes, kan ik er ook nog bij doenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vanavond die lekkerbek van iglo. Die is echt goed te doen
ook lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ja lekker, ik heb nog wel twee karbonaadjes, kan ik er ook nog bij doen
Is het helemaal een godswonder dat ik nog geen eens een loopneus heb.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat bange mensen een factor 1000 keer meer kans hebben op corona.
Ja, Wilders had het ook al lopen roeptoeterenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
'Veel IC-patiënten hebben niet-westerse achtergrond'
Het lijkt erop dat het merendeel van de covid-patiënten op de intensive cares in de vier grote steden van niet-westerse afkomst is. Het hoofd van de IC-afdeling van het Amsterdam UMC locatie VUmc, Armand Girbes, concludeert dat uit een rondgang langs IC's in die steden. Dat meldt het VPRO-programma Argos op zijn website.
"Als je kijkt naar de verschillen en overeenkomsten met de eerste golf, dan valt op dat wij nu voornamelijk patiënten hebben met een niet-westerse achtergrond, waarbij het ook zo is dat zij de Nederlandse taal niet helemaal machtig zijn." Naar aanleiding daarvan informeerde hij bij ziekenhuizen in Rotterdam, Den Haag en Utrecht hoe het daar was en die deelden zijn ervaring.
Girbes roept op tot verder onderzoek. De uitkomsten daarvan kunnen volgens hem mogelijk bijdragen aan de bestrijding van het coronavirus. Hij roept de overheid op eens goed te kijken naar de informatievoorziening aan mensen die het Nederlands niet of niet goed machtig zijn. "Hoe goed hebben wij ons best gedaan om ook die groepen te bereiken? Ik heb het niet tot in de details uitgezocht, maar mijn indruk is dat daar misschien nog wel wat lacunes zitten."
In het Amsterdam UMC loopt al een onderzoek naar de invloed van etniciteit op de verspreiding van het virus. Daarin wordt ook gekeken naar de mate waarin deze groepen beschermende maatregelen nemen en of de overheid hen goed weet te bereiken. De resultaten daarvan worden begin volgende maand verwacht.
Vreten veel zoetigheid welquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij zijn Marokkanen ook "gevoeliger" voor diabetes?
die vreten geloof ik super veel suikerquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij zijn Marokkanen ook "gevoeliger" voor diabetes?
Mwoah denk eerder dat het meer ligt aan de sociale behoefte van die doelgroep. Zijn veel meer famiiemensen wonen ook vaak bij elkaar en lopen de deur bij elkaar plat en in de avond naar buiten om met elkaar bij te praten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Geen Nederlands spreken, ok, maar zo onder een steen liggen dat ze niet weten dat de Wereld brandt dat lijkt me stug.
Vermoed eerder dezelfde oorzaak als Staphorst, alleen naar God/Allah luisteren we
Dit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
denk dat de familieband ook gewoon sterker is, net zoals bij de italianen en spanjaarden.
Mensen met stress en angst (dus ook de bange binnenzitters) maken een overdaad aan van pro-inflammatoire cytokinen, op het moment dat een respiratoire infectie je lichaam binnen dringt gaat het immuunsysteem in overdrive de indringers te lijf, daarom is het onderliggend lijden ook zo'n fatale factor gebleken omdat het immuunsysteem reeds in vol bedrijf is, dit is eigenlijk al wat we sinds maart zien op de IC's, het is niet zozeer het virus maar de reactie van ons immuunsysteem op het virus, weer een medisch mysterie opgelost door Dr. US, geen dank lieve wereld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het helemaal een godswonder dat ik nog geen eens een loopneus heb.
Goh.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
'Veel IC-patiënten hebben niet-westerse achtergrond'
Het lijkt erop dat het merendeel van de covid-patiënten op de intensive cares in de vier grote steden van niet-westerse afkomst is. Het hoofd van de IC-afdeling van het Amsterdam UMC locatie VUmc, Armand Girbes, concludeert dat uit een rondgang langs IC's in die steden. Dat meldt het VPRO-programma Argos op zijn website.
"Als je kijkt naar de verschillen en overeenkomsten met de eerste golf, dan valt op dat wij nu voornamelijk patiënten hebben met een niet-westerse achtergrond, waarbij het ook zo is dat zij de Nederlandse taal niet helemaal machtig zijn." Naar aanleiding daarvan informeerde hij bij ziekenhuizen in Rotterdam, Den Haag en Utrecht hoe het daar was en die deelden zijn ervaring.
Girbes roept op tot verder onderzoek. De uitkomsten daarvan kunnen volgens hem mogelijk bijdragen aan de bestrijding van het coronavirus. Hij roept de overheid op eens goed te kijken naar de informatievoorziening aan mensen die het Nederlands niet of niet goed machtig zijn. "Hoe goed hebben wij ons best gedaan om ook die groepen te bereiken? Ik heb het niet tot in de details uitgezocht, maar mijn indruk is dat daar misschien nog wel wat lacunes zitten."
In het Amsterdam UMC loopt al een onderzoek naar de invloed van etniciteit op de verspreiding van het virus. Daarin wordt ook gekeken naar de mate waarin deze groepen beschermende maatregelen nemen en of de overheid hen goed weet te bereiken. De resultaten daarvan worden begin volgende maand verwacht.
morgen avond zien we je bij Op1?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met stress en angst (dus ook de bange binnenzitters) maken een overdaad aan van pro-inflammatoire cytokinen, op het moment dat een respiratoire infectie je lichaam binnen dringt gaat het immuunsysteem in overdrive de indringers te lijf, daarom is het onderliggend lijden ook zo'n fatale factor gebleken omdat het immuunsysteem reeds in vol bedrijf is, dit is eigenlijk al wat we sinds maart zien op de IC's, het is niet zozeer het virus maar de reactie van ons immuunsysteem op het virus, weer een medisch mysterie opgelost door Dr. US, geen dank lieve wereld.
Ja ook weer waar. Jammer dat ze de behoefte niet kunnen inhouden, nu is het goed voor de rechtse verkiezingscampagnesquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah denk eerder dat het meer ligt aan de sociale behoefte van die doelgroep. Zijn veel meer famiiemensen wonen ook vaak bij elkaar en lopen de deur bij elkaar plat en in de avond naar buiten om met elkaar bij te praten.
Dank u, dokter. Wat raadt u aan? Zware verdovingsmiddelen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met stress en angst (dus ook de bange binnenzitters) maken een overdaad aan van pro-inflammatoire cytokinen, op het moment dat een respiratoire infectie je lichaam binnen dringt gaat het immuunsysteem in overdrive de indringers te lijf, daarom is het onderliggend lijden ook zo'n fatale factor gebleken omdat het immuunsysteem reeds in vol bedrijf is, dit is eigenlijk al wat we sinds maart zien op de IC's, het is niet zozeer het virus maar de reactie van ons immuunsysteem op het virus, weer een medisch mysterie opgelost door Dr. US, geen dank lieve wereld.
ach dat zou zo makkelijk zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ook weer waar. Jammer dat ze de behoefte niet kunnen inhouden, nu is het goed voor de rechtse verkiezingscampagnes
Luisteren naar de wetenschap in plaats van je eigen angsten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank u, dokter. Wat raadt u aan? Zware verdovingsmiddelen?
dO yOuR rEsEaRcHquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Luisteren naar de wetenschap in plaats van je eigen angsten.
Hier in de buurt zijn een bijna witte AH met bijna iedereen met mondkapje en een bijna zwarte LIDL met bijna niemand met mondkapje, ingewikkelder is het niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ook weer waar. Jammer dat ze de behoefte niet kunnen inhouden, nu is het goed voor de rechtse verkiezingscampagnes
Dat is het inderdaad. Ik heb Marokkaanse buren gehad en daar liep de familie de deur plat. Die hadden de hele dag een huis vol mensen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
denk dat de familieband ook gewoon sterker is, net zoals bij de italianen en spanjaarden.
nee ik ook niet :pquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. Ik heb Marokkaanse buren gehad en daar liep de familie de deur plat. Die hadden de hele dag een huis vol mensen.
Ik moet er echt niet aan denken
Jezus, twee maanden geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze vraag hoe het gaat. laatse keer daar dat ik haar sprak was op 14 augustus
Ik zie verschil tussen de middenklasse bezoekers bij AH en de tokkies bij Dirk. De tokkies dragen geen van allen een mondkapje. Bij AH bijna iedereen wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt zijn een bijna witte AH met bijna iedereen met mondkapje en een bijna zwarte LIDL met bijna niemand met mondkapje, ingewikkelder is het niet.
Ja bij de Boni was ik ook vrijwel de enige met een mondkapje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie verschil tussen de middenklasse bezoekers bij AH en de tokkies bij Dirk. De tokkies dragen geen van allen een mondkapje. Bij AH bijna iedereen wel.
Ja dat ook, tokkies en tintjes dragen geen mondkapje.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie verschil tussen de middenklasse bezoekers bij AH en de tokkies bij Dirk. De tokkies dragen geen van allen een mondkapje. Bij AH bijna iedereen wel.
wat een onzin weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ook, tokkies en tintjes dragen geen mondkapje.
Is gewoon een feit, nu zou je de kortzichtige conclusie kunnen maken in het licht van de veelal besmette niet westerlingen dat mondkapjes helpen maar dat is het niet, het geeft slechts aan dat ze er wat anders instaan en mee omgaan, net als tokkies maar zoals je zelf al aanstipte, tintjes zijn wat knuffeliger onderling.quote:
hier in den haag lopen er oneindig veel tintjes rond met een mondkapjequote:Op zondag 11 oktober 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon een feit, nu zou je de kortzichtige conclusie kunnen maken in het licht van de veelal besmette niet westerlingen dat mondkapjes helpen maar dat is het niet, het geeft slechts aan dat ze er wat anders instaan en mee omgaan, net als tokkies maar zoals je zelf al aanstipte, tintjes zijn wat knuffeliger onderling.
Ja daar zul je het verschil wat minder duidelijk zien omdat de gemiddelde supermarkbezoekerskleur veel meer koffiekleur is in plaats van melk of koffie, hier zie ik het wel erg duidelijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier in den haag lopen er oneindig veel tintjes rond met een mondkapje
Helemaal niet reageren is ook weer zoiets, toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want het probleem is er nog steeds natuurlijk. Heb ook niet geantwoord nog.
dus is het geen feitquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar zul je het verschil wat minder duidelijk zien omdat de gemiddelde supermarkbezoekerskleur veel meer koffiekleur is in plaats van melk of koffie, hier zie ik het wel erg duidelijk.
ja misschien zegt ze ineens dat ze wil langskomen ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal niet reageren is ook weer zoiets, toch?
quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
hebn maar wat terug gestuurd
gevraagd hoe het gaat.
goed zegt ze.
Nou lekker gesprek zo
Ha kijk, heb je mooi wat positiefs te zeggen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
oh ze vraagt of ik nog steeds niet rook
j is toch een rare vraag johquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha kijk, heb je mooi wat positiefs te zeggen.
Niet zo snel, laat haar eerst andere dingen bespreken voordat ze op haar knieën gaat, bovendien doen sommige mensen dat lastig, je zou deze toenadering van haar kant uit ook kunnen zien als een sorry.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
j is toch een rare vraag joh![]()
ze moet haar excuses aanbieden
is mij nog niet opgevallen, zag in beide supermarkten evenveel met en zonder mondkapjequote:Op zondag 11 oktober 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja das ook zo maar heb sowieso nog maar weinig vertrouwen in haar goeie intentiesquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo snel, laat haar eerst andere dingen bespreken voordat ze op haar knieën gaat, bovendien doen sommige mensen dat lastig, je zou deze toenadering van haar kant uit ook kunnen zien als een sorry.
Ja daar heb je een punt, ze zal niet ineens een ander karakter hebben en mannen zijn sowieso wat makkelijker daarin, als die elkaar een tijdje niet gesproken hebben door ruzie dan is een stomp tegen elkaars schouder al vaak genoeg en dan gaan we weer gewoon door, werkt heerlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo maar heb sowieso nog maar weinig vertrouwen in haar goeie intenties
het is niet een ruzie he. Het is het jarenlang verdacht worden van het zieken van haar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar heb je een punt, ze zal niet ineens een ander karakter hebben en mannen zijn sowieso wat makkelijker daarin, als die elkaar een tijdje niet gesproken hebben door ruzie dan is een stomp tegen elkaars schouder al vaak genoeg en dan gaan we weer gewoon door, werkt heerlijk.
Ja dat weet ik, is ook net wat anders allemaal, gewoon even afwachten tot de gekte weer de kop opsteekt dan maar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is niet een ruzie he. Het is het jarenlang verdacht worden van het zieken van haar.
verschil jumbo en AH is ook flink: jumbo alleen een paar oudere, AH ruim meerquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
is mij nog niet opgevallen, zag in beide supermarkten evenveel met en zonder mondkapje
Uhm. Slaatje met gerookte zalm, gamba’s. Soep. Biefstuk friet. En ijs maar die sla ik altijd over.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat krijg je allemaal voorn lekkers?
Dan zijn ze waarschijnlijk heel blij met het resultaat, hoe het ook uitpaktquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
Misschien dat ik me er weer eens aan waag om bolussen te maken.. maar goed. Huidige ploeg vindt het eten nu al een sterrenmaaltijd......
Zo op papier helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uhm. Slaatje met gerookte zalm, gamba’s. Soep. Biefstuk friet. En ijs maar die sla ik altijd over.
Allemaal matige kwaliteit maar wel het culinaire hoogtepunt van de weeken elke week hetzelfde :’)
Jowquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo op papier helemaal niets mis mee.
Ik was vanochtend nog coming out kreeg een bui op de kop, dus vanmiddag is staying in.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeyyy stoere man, het is coming out day, nog iets toe te voegen?
Ik krijg juist constant puisten op mijn kin door die mondkapjesquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Voordeel aan mondkapje is wel dat niemand nu de enorme puist op mijn wang kan zien.
Oei dat is niet chill.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik krijg juist constant puisten op mijn kin door die mondkapjes
Je hebt ons de mond kunnen snoeren, misschien lukt dat bij haar ook welquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ze komt morgen om 11 uur langs om te praten. ben benieuwd. Denk dat het een herhaling van zetten gaat worden.
betwijfel hetquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt ons de mond kunnen snoeren, misschien lukt dat bij haar ook wel![]()
Jij ligt in het zwembad en Gargamel is rondjes aan het rijden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, in het hotel. Nu nog ergens een parkeerplaats vinden
Ik ben net uit het hotel johquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
lange rit dusquote:Op zondag 11 oktober 2020 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Wel zo handig jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:11 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat er penis protheses zijn waar je door heen kan plassen
En hoe heb je er dan genot aan? Is daar ook wat voor bedacht?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
en dan kan je er ook iets insteken en dan is het een stijve
jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe heb je er dan genot aan? Is daar ook wat voor bedacht?
ja maar de persoon die hier net over vertelde wilde dus niet zon geslachtsveranderingen operatie dus die heeft dan alleen die prothesequote:Op zondag 11 oktober 2020 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
Anders maken ze een micropenis van de clit of een eikel die wat doof is en dat je t van t gevoel langs de schacht moet hebben.
Tijd geleden eens wat over gelezen.
Ballie is aan het oefenen met haar nieuwe prothese.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Waar kom ik nou weer bij binnenvallen.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Waar kom ik nou weer bij binnenvallen.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ballie is aan het oefenen met haar nieuwe prothese.
welnee, je bent er vanaf nu... geen augurken meer, everquote:
ja ga het ook nietdoen maar ineens zon verschil met de tijd er voorquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welnee, je bent er vanaf nu... geen augurken meer, ever
ja. Maar je kan aan abbo nemen en het uitschakelenquote:Op zondag 11 oktober 2020 16:56 schreef 3.14159T het volgende:
Dank je.
Is hier altijd zo veel reclame ?
Hmmm, eerst even aanzien of het zo leuk is als het lijkt .quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Maar je kan aan abbo nemen en het uitschakelen
Vertel es wat over jezelf ?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:59 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Hmmm, eerst even aanzien of het zo leuk is als het lijkt .
Pi is een wiskundig getal (3,14159) en spreek je uit als pie.quote:
Oooooooooooooooohquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:01 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Pi is een wiskundig getal (3,14159) en spreek je uit als pie.
Zet er een T achter, dan heb je mijn naam Piet
Hmm, wat wil je weten?quote:
En je dacht laat ik met de mensen in KSC meepraten?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:03 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Hmm, wat wil je weten?
Ik heet dus piet, ben 54 jaar jong en woon in belgie / provincie limburg
Ik wist niet dat Belgen ook Piet hetenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:03 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Hmm, wat wil je weten?
Jonge god nog dusquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:03 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Hmm, wat wil je weten?
zag een grappige discussie over neppiemels en ombouwenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En je dacht laat ik met de mensen in KSC meepraten?
(Mag hoor, daar niet van)
Haha oke okequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:06 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
zag een grappige discussie over neppiemels en ombouwen
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:06 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
zag een grappige discussie over neppiemels en ombouwen
allemaal al gegeven hierboven ( owja ik ben een man dus....)quote:
Waarom niet ? ze heten hier thuis allemaal piet, behalve onze įois die heet fransquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Belgen ook Piet heten
Maar welkom
Weer wat geleerdquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Waarom niet ? ze heten hier thuis allemaal piet, behalve onze įois die heet frans
nou nee niet echt maar vond het wel plezant om mee te lezen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Je dacht daar moet ik over mee praten?
ja ik zag dat net dus en wist niet van het bestaanquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:11 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
nou nee niet echt maar vond het wel plezant om mee te lezen.
Hoe is het met je hipsterturk?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zag dat net dus en wist niet van het bestaan
Ik ook niet, maar vind het grappig wat ze allemaal verzinnen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zag dat net dus en wist niet van het bestaan
Ja hmm heb em gevraagd of hij gisteren nog zijn gewenste worteltaart heeft gehad maar geen reactie nogquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met je hipsterturk?
En die transman zei dus dat die multitfunctionele prothese te groot was om gewoon dagelijks te dragenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:14 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het grappig wat ze allemaal verzinnen.
Ow, misschien verder gaan shoppen omdat jij niet hapte?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hmm heb em gevraagd of hij gisteren nog zijn gewenste worteltaart heeft gehad maar geen reactie nog
Dus weet niet of dat nog doorgaat
Ja dat zou idd kunnen :pquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, misschien verder gaan shoppen omdat jij niet hapte?
Hup BOSnië voor straksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
wil wel maar niet teveel dusquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die transman zei dus dat die multitfunctionele prothese te groot was om gewoon dagelijks te dragen
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hup BOSnië voor straks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voorspel een saaie wedstrijd.Saaie bondscoach ook
![]()
zeg dan gewoon dat je als lesbisch stel een nieuw sexspeeltje wiltquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het was onpraktisch blijkbaar
nou er is dus een ander en die widle alleen de penismaakoperatie om staand te kunnen plassen maar dat is misluktquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:18 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je als lesbisch stel een nieuw sexspeeltje wilt
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
ze doen echt allemaal wat anders.
Nu een die wel de ballen weg heeft laten halen maar de piemel wel weer laat
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
ze doen echt allemaal wat anders.
Nu een die wel de ballen weg heeft laten halen maar de piemel wel weer laat
ja begrijp daar dus ehct niks van. jij wel?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:22 schreef 3.14159T het volgende:
voor wie het interesseert pi is ongeveer:
[ afbeelding ]
Ja, dit weet ik nog van wiskunde, lang lang geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:22 schreef 3.14159T het volgende:
voor wie het interesseert pi is ongeveer:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp daar dus ehct niks van. jij wel?
wie is we?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef 3.14159T het volgende:
[..]![]()
gewoon heel veel getalletjes achter de comma , maar het is nog steeds een benadering het precieze getal kennen we nog niet
Those who died from the Chinese virus are weak and insignificant, I am very happy that they died, me awesome.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)en-corona-meer-heeft
Niet zo heel veel eigenlijk, ik houd me bezig met licht (kleuren, spectra en filters) en elektronica.quote:
Je zou kunnen stellen dat de enige intelligente lockdown een complete lockdown is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
blijkbaar riep gommers om een complete lockdown en niet een intelligente
Kijk ‘m eens de grootste rode kont hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Those who died from the Chinese virus are weak and insignificant, I am very happy that they died, me awesome.
1 voordeel. CHagrijnig kun je hem niet maken, dat is ie alquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet het
Ik voorspel een saaie wedstrijd.Saaie bondscoach ook
ja misschien wel jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat de enige intelligente lockdown een complete lockdown is.
Ja dat zei ik.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ja.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:30 schreef 3.14159T het volgende:
Rommers is jullie Marc Van Ranst toch ?
Jup. Die geluiden hoor je steeds meer. Ik heb gelukkig genoeg wc-rollen in huisquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
Laat mijn buitenlandse collega’s het maar niet horen. Die mochten een uur per dag naar buiten en alleen ergens naartoe met een heel goede reden. Dan zijn we nog niet eens over mondkapjes begonnen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel jamaar de vorige was ook bijna compleet toch
Ja maar dat vind ik echt extreem. Te.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat mijn buitenlandse collega’s het maar niet horen. Die mochten een uur per dag naar buiten en alleen ergens naartoe met een heel goede reden. Dan zijn we nog niet eens over mondkapjes begonnen.
Niemand beter dan Ruttegodquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoveel mensen met een belangrijke rol
Voornamelijk voor kinderen vond ik dat ergquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat mijn buitenlandse collega’s het maar niet horen. Die mochten een uur per dag naar buiten en alleen ergens naartoe met een heel goede reden. Dan zijn we nog niet eens over mondkapjes begonnen.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 voordeel. CHagrijnig kun je hem niet maken, dat is ie al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij mogen wel naar Nederland, maar als we langer dan 48 uur wegblijven volgt er een coronatest en 10 dagen quarantainequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ernst Kuipersquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar Gommers vind ik wel een toffe peer. Die andere, die kale ook. Stoere man is dat
Ben je blij met je nieuwe regering?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:34 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
wij mogen wel naar Nederland, maar als we langer dan 48 uur wegblijven volgt er een coronatest en 10 dagen quarantaine
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je blij met je nieuwe regering?
Ja. Dat is niet echt te doen inderdaad. Zeker niet voor mensen die ergens in een appartementje wonen midden in Parijs en Madrid.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voornamelijk voor kinderen vond ik dat erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |