Top weten we dit ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
De mais van gisteravond was niet verteerd zag ik
UitStraling wil hier graag meer details van weten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
ook foto's via dmquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStraling wil hier graag meer details van weten.
poepcornquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
Mooi. Ik ben geen IT-er. Dan weten jullie dat.quote:
de zak genomen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben geen IT-er. Dan weten jullie dat.
Begon al wel een beetje op te vallen hè?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wisten we toch allang uitstraling
ja en dat overdreven geilen op vrouwen is vaak ook wel al een tekenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Altijd maar ouwehoeren over piemels en poep
Ja slaat nergens op, piemels zijn het, machtige fiere apparaten der voorplanting.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dat overdreven geilen op vrouwen is vaak ook wel al een teken
mafkeesjequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, piemels zijn het, machtige fiere apparaten der voorplanting.
ja als je je piercing ook door je mondkapje doet.. niet handig hequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Probleem piercing en mondkapje is opgelost, heb piercing maar eruit gehaald.
beetje wd40 er tussenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik dit doen:
[ afbeelding ]
Heb er al twee dus moet nog één erbij.
Leukquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik dit doen:
[ afbeelding ]
Heb er al twee dus moet nog één erbij.
hoezo? das toch 1x schieten en klaar? af en toe er ff uit om schoon te maken..quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukmaar lijkt me zo'n gefriemel.
Ik ga dat zelf ook niet vervangen hoor haha. Zodra nieuwe is genezen eindelijk overal even korte staafjes in laten zetten en dan ook drie bolletjes van klein naar groot.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukmaar lijkt me zo'n gefriemel.
Neeee niet schieten!quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo? das toch 1x schieten en klaar? af en toe er ff uit om schoon te maken..
https://www.ad.nl/den-haa(...)YgCrbgUY_4RxqfBJ4HQ4quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Outsidersquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/den-haa(...)YgCrbgUY_4RxqfBJ4HQ4
Prikken ze met een naald. Ik vind het na dik dertig keer ofzo nog steeds kut maar ja haha.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
geen flauw idee hoe dat werkt hoor.
Schieten mag niet meer, is niet zo hygiënisch en slecht voor het kraakbeenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook en neus ook meerdere keren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben oud, ik heb er nog twee in het kraakbeen laten schietenLiving on the edge.
je bent nu ook into de knaagdieren?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat ene kookmeisje toch een sexy hamstertje, rawr
Even m'n cavia's opsluiten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent nu ook into de knaagdieren?
Roberta Pagnier? Miljuschka? Wie?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat is dat ene kookmeisje toch een sexy hamstertje, rawr
Prima planquote:
Doe maar luxequote:
Miljuschka ga ik binnenkort een keer ontmoeten, lijkt me ook wel leuk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Roberta Pagnier? Miljuschka? Wie?
ik heb vanavond die lekkerbek van iglo. Die is echt goed te doenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:54 schreef Karzai het volgende:
ovenpatat en een salade ga ik vanavond eten
straks nog kaiserbroodjes in de oven doen
Corona hè.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
k eet nu grillworst op brood. smaakt niet vandaag
oh ja lekker, ik heb nog wel twee karbonaadjes, kan ik er ook nog bij doenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vanavond die lekkerbek van iglo. Die is echt goed te doen
ook lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ja lekker, ik heb nog wel twee karbonaadjes, kan ik er ook nog bij doen
Is het helemaal een godswonder dat ik nog geen eens een loopneus heb.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat bange mensen een factor 1000 keer meer kans hebben op corona.
Ja, Wilders had het ook al lopen roeptoeterenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
'Veel IC-patiënten hebben niet-westerse achtergrond'
Het lijkt erop dat het merendeel van de covid-patiënten op de intensive cares in de vier grote steden van niet-westerse afkomst is. Het hoofd van de IC-afdeling van het Amsterdam UMC locatie VUmc, Armand Girbes, concludeert dat uit een rondgang langs IC's in die steden. Dat meldt het VPRO-programma Argos op zijn website.
"Als je kijkt naar de verschillen en overeenkomsten met de eerste golf, dan valt op dat wij nu voornamelijk patiënten hebben met een niet-westerse achtergrond, waarbij het ook zo is dat zij de Nederlandse taal niet helemaal machtig zijn." Naar aanleiding daarvan informeerde hij bij ziekenhuizen in Rotterdam, Den Haag en Utrecht hoe het daar was en die deelden zijn ervaring.
Girbes roept op tot verder onderzoek. De uitkomsten daarvan kunnen volgens hem mogelijk bijdragen aan de bestrijding van het coronavirus. Hij roept de overheid op eens goed te kijken naar de informatievoorziening aan mensen die het Nederlands niet of niet goed machtig zijn. "Hoe goed hebben wij ons best gedaan om ook die groepen te bereiken? Ik heb het niet tot in de details uitgezocht, maar mijn indruk is dat daar misschien nog wel wat lacunes zitten."
In het Amsterdam UMC loopt al een onderzoek naar de invloed van etniciteit op de verspreiding van het virus. Daarin wordt ook gekeken naar de mate waarin deze groepen beschermende maatregelen nemen en of de overheid hen goed weet te bereiken. De resultaten daarvan worden begin volgende maand verwacht.
Vreten veel zoetigheid welquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij zijn Marokkanen ook "gevoeliger" voor diabetes?
die vreten geloof ik super veel suikerquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
En volgens mij zijn Marokkanen ook "gevoeliger" voor diabetes?
Mwoah denk eerder dat het meer ligt aan de sociale behoefte van die doelgroep. Zijn veel meer famiiemensen wonen ook vaak bij elkaar en lopen de deur bij elkaar plat en in de avond naar buiten om met elkaar bij te praten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:03 schreef Koen66 het volgende:
Geen Nederlands spreken, ok, maar zo onder een steen liggen dat ze niet weten dat de Wereld brandt dat lijkt me stug.
Vermoed eerder dezelfde oorzaak als Staphorst, alleen naar God/Allah luisteren we
Dit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef bitterbal het volgende:
denk dat de familieband ook gewoon sterker is, net zoals bij de italianen en spanjaarden.
Mensen met stress en angst (dus ook de bange binnenzitters) maken een overdaad aan van pro-inflammatoire cytokinen, op het moment dat een respiratoire infectie je lichaam binnen dringt gaat het immuunsysteem in overdrive de indringers te lijf, daarom is het onderliggend lijden ook zo'n fatale factor gebleken omdat het immuunsysteem reeds in vol bedrijf is, dit is eigenlijk al wat we sinds maart zien op de IC's, het is niet zozeer het virus maar de reactie van ons immuunsysteem op het virus, weer een medisch mysterie opgelost door Dr. US, geen dank lieve wereld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het helemaal een godswonder dat ik nog geen eens een loopneus heb.
Goh.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
ÉÉN UUR GELEDEN
'Veel IC-patiënten hebben niet-westerse achtergrond'
Het lijkt erop dat het merendeel van de covid-patiënten op de intensive cares in de vier grote steden van niet-westerse afkomst is. Het hoofd van de IC-afdeling van het Amsterdam UMC locatie VUmc, Armand Girbes, concludeert dat uit een rondgang langs IC's in die steden. Dat meldt het VPRO-programma Argos op zijn website.
"Als je kijkt naar de verschillen en overeenkomsten met de eerste golf, dan valt op dat wij nu voornamelijk patiënten hebben met een niet-westerse achtergrond, waarbij het ook zo is dat zij de Nederlandse taal niet helemaal machtig zijn." Naar aanleiding daarvan informeerde hij bij ziekenhuizen in Rotterdam, Den Haag en Utrecht hoe het daar was en die deelden zijn ervaring.
Girbes roept op tot verder onderzoek. De uitkomsten daarvan kunnen volgens hem mogelijk bijdragen aan de bestrijding van het coronavirus. Hij roept de overheid op eens goed te kijken naar de informatievoorziening aan mensen die het Nederlands niet of niet goed machtig zijn. "Hoe goed hebben wij ons best gedaan om ook die groepen te bereiken? Ik heb het niet tot in de details uitgezocht, maar mijn indruk is dat daar misschien nog wel wat lacunes zitten."
In het Amsterdam UMC loopt al een onderzoek naar de invloed van etniciteit op de verspreiding van het virus. Daarin wordt ook gekeken naar de mate waarin deze groepen beschermende maatregelen nemen en of de overheid hen goed weet te bereiken. De resultaten daarvan worden begin volgende maand verwacht.
morgen avond zien we je bij Op1?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met stress en angst (dus ook de bange binnenzitters) maken een overdaad aan van pro-inflammatoire cytokinen, op het moment dat een respiratoire infectie je lichaam binnen dringt gaat het immuunsysteem in overdrive de indringers te lijf, daarom is het onderliggend lijden ook zo'n fatale factor gebleken omdat het immuunsysteem reeds in vol bedrijf is, dit is eigenlijk al wat we sinds maart zien op de IC's, het is niet zozeer het virus maar de reactie van ons immuunsysteem op het virus, weer een medisch mysterie opgelost door Dr. US, geen dank lieve wereld.
Ja ook weer waar. Jammer dat ze de behoefte niet kunnen inhouden, nu is het goed voor de rechtse verkiezingscampagnesquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah denk eerder dat het meer ligt aan de sociale behoefte van die doelgroep. Zijn veel meer famiiemensen wonen ook vaak bij elkaar en lopen de deur bij elkaar plat en in de avond naar buiten om met elkaar bij te praten.
Dank u, dokter. Wat raadt u aan? Zware verdovingsmiddelen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met stress en angst (dus ook de bange binnenzitters) maken een overdaad aan van pro-inflammatoire cytokinen, op het moment dat een respiratoire infectie je lichaam binnen dringt gaat het immuunsysteem in overdrive de indringers te lijf, daarom is het onderliggend lijden ook zo'n fatale factor gebleken omdat het immuunsysteem reeds in vol bedrijf is, dit is eigenlijk al wat we sinds maart zien op de IC's, het is niet zozeer het virus maar de reactie van ons immuunsysteem op het virus, weer een medisch mysterie opgelost door Dr. US, geen dank lieve wereld.
ach dat zou zo makkelijk zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ook weer waar. Jammer dat ze de behoefte niet kunnen inhouden, nu is het goed voor de rechtse verkiezingscampagnes
Luisteren naar de wetenschap in plaats van je eigen angsten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank u, dokter. Wat raadt u aan? Zware verdovingsmiddelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |