Top weten we dit ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
De mais van gisteravond was niet verteerd zag ik
UitStraling wil hier graag meer details van weten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
ook foto's via dmquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
UitStraling wil hier graag meer details van weten.
poepcornquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:02 schreef Karzai het volgende:
Mooi. Ik ben geen IT-er. Dan weten jullie dat.quote:
de zak genomen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben geen IT-er. Dan weten jullie dat.
Begon al wel een beetje op te vallen hč?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wisten we toch allang uitstraling
ja en dat overdreven geilen op vrouwen is vaak ook wel al een tekenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
Altijd maar ouwehoeren over piemels en poep
Ja slaat nergens op, piemels zijn het, machtige fiere apparaten der voorplanting.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dat overdreven geilen op vrouwen is vaak ook wel al een teken
mafkeesjequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op, piemels zijn het, machtige fiere apparaten der voorplanting.
ja als je je piercing ook door je mondkapje doet.. niet handig hequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Probleem piercing en mondkapje is opgelost, heb piercing maar eruit gehaald.
beetje wd40 er tussenquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik dit doen:
[ afbeelding ]
Heb er al twee dus moet nog één erbij.
Leukquote:Op zondag 11 oktober 2020 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Nu ga ik dit doen:
[ afbeelding ]
Heb er al twee dus moet nog één erbij.
hoezo? das toch 1x schieten en klaar? af en toe er ff uit om schoon te maken..quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukmaar lijkt me zo'n gefriemel.
Ik ga dat zelf ook niet vervangen hoor haha. Zodra nieuwe is genezen eindelijk overal even korte staafjes in laten zetten en dan ook drie bolletjes van klein naar groot.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukmaar lijkt me zo'n gefriemel.
Neeee niet schieten!quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo? das toch 1x schieten en klaar? af en toe er ff uit om schoon te maken..
https://www.ad.nl/den-haa(...)YgCrbgUY_4RxqfBJ4HQ4quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Outsidersquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/den-haa(...)YgCrbgUY_4RxqfBJ4HQ4
Prikken ze met een naald. Ik vind het na dik dertig keer ofzo nog steeds kut maar ja haha.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
geen flauw idee hoe dat werkt hoor.
Schieten mag niet meer, is niet zo hygiënisch en slecht voor het kraakbeenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |