Tuppence doodvermoordquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ff die hont wegsaneren. Ik haat honten.
je hebt toch al cavia's. Klein en blij? :pquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een Tibetaanse terriër. Of iets anders kleins en blijs.
Leuke beestjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Mieren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Die zijn zelden echt blij om mij te zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt toch al cavia's. Klein en blij? :p
Ik ben ook geen topkok hoor, meeste van de tijd flikker ik gewoon wat groenten (vaker wel dan niet voorgesneden) in de pan en wat vlees erbij en klaar. Dat zijn over het algemeen hooguit 2 pannen, nou niet echt een hoeveelheid waardoor je 'minder afwas' als argument zou gebruiken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje smaak mag het wel hebben op zich, maar gewoon dagdagelijks thuis ga ik echt niet meer moeite doen dan een bak in de magno mikken. Af en toe roer ik eens zo'n diepvrieszak in de pan. Maar daar heb je alweer meer afwas van. En de meeste magnetronmaaltijden zijn best te hachelen tegenwoordig hoor. Niet allemaal misschien, maar genoeg wel. En er zit over het algemeen ook ongeveer wel wat gebalanceerds in. Een zesje is ook een voldoende.
bang dat ze in die curries van je eindigenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn zelden echt blij om mij te zien
kwispelen niet als je thuiskomt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn zelden echt blij om mij te zien
Opvoeding hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuke beestjesMaar kleine hondjes zijn wel vaak keffertjes. Net als kleine mensen trouwens
Die zit nu in de babi pangang.quote:
Ik haal in de winter soms van die bakjes hutspot van de AHquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst een magnetronmaaltijd heb gegeten. Heb wel eens wat kant en klaars van de slager. En soms een diepvriespizza. Maar eet bijvoorbeeld ook wel eens een broodje gebakken ei ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij jou aan boord steken ze er toch uuuuuren de tijd in om een goddelijke maaltijd te bereiden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
krijg aan boord al vaak van die culinaire hoogstandjes dat ik thuis op z'n minst eten wil hebben wat met liefde klaargemaakt is.
en kan echt genieten van een diner in een sterrenrestaurantdoe dat liever 4-5x pr jaar dan mezelf elk weekend volgieten.
Van de week waren ze 's ochtends wel enthousiast. Huppelen en fluiten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kwispelen niet als je thuiskomt?
staat uren op de kachel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar bij jou aan boord steken ze er toch uuuuuren de tijd in om een goddelijke maaltijd te bereiden.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar,
heb een nieuwe Tuppence voor jeWat is dat nou voor hellehond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb een nieuwe Tuppence voor jeFlareonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat staat me vaak nog wel het meeste tegen ja, hoe teringzout dat spul isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Plus je blaast jezelf compleet op als een dikke zwetende pad met alle suiker en zout die er in magnetronkutzooi zit
Tibetaanse mastiffquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor hellehond?
Een terriër, Bal, terriërquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tibetaanse mastiff
wilde cherry toch?
heb een nieuwe Tuppence voor jeCujoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik maak weleens soep of lasagne en dan mik ik het in de vriezer. Kan er vier keer van etenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
Ik had laatst magnetron witlofschotel van de Appie, want geen tijd om te koken en was 35% korting
Maar anders trek ik gewoon een blik ratatouille open en eet daar een pakje vleeswaren bij ofzo. Of nog broodje erbij.
Hoeft niet veel tijd te kosten iig en ook niet allemaal vers zelfgemaakt ofzo. Gemak
Jezus neequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tibetaanse mastiff
wilde cherry toch?
Die verspakketten bij de AH zijn ook wel handig, daar zitten alle groenten en kruiden bij, hoef je alleen nog maar een beetje te snijden en wat vlees bij te zoeken en klaarquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kook meestal wel zelf. Al gebruik ik wel gewoon kruidenmixen en boemboe’s en zo. Daar vind ik echt niks mis mee.
dat is ook wel weer een beetje overdreven, een goelag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Met zo'n instelling en mindset ten opzichte van eten hoef je ook niet je kont af te vegen na het schijten of te douchen of je neukt gewoon een labrador in plaats van een vrouw, where is the life and the joie de vivre, het leven hangt juist aan elkaar van dat soort dingetjes en decorum anders kun je net zo goed in een goelag leven
Ik ben wel zo lui dat ik alles voorgesneden koopquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verspakketten bij de AH zijn ook wel handig, daar zitten alle groenten en kruiden bij, hoef je alleen nog maar een beetje te snijden en wat vlees bij te zoeken en klaar
Denk dat zoiets wel 800 bitterballen per minuut weg geschrokt krijgt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor 23.00 uur bestellen, morgen in huis?
Of gewoon bij wish bestellen, krijg je waarschijnlijk een rioolrat waar ze met een tondeuse wat vorm in hebben geschoren en een kunstgebitje met ruige tanden in hebben gezet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor 23.00 uur bestellen, morgen in huis?
Soepquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak weleens soep of lasagne en dan mik ik het in de vriezer. Kan er vier keer van eten
Ik vaak ook hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel zo lui dat ik alles voorgesneden koop
Waarom is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak weleens soep of lasagne en dan mik ik het in de vriezer. Kan er vier keer van eten
Ik vind uien snijen een rotwerkjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vaak ook hooralleen uien niet, vind dat zo belachelijk duur. Betaal je 1,5e euro voor een bakje waar net een halve ui in zit terwijl je voor de helft van het geld een heel netje hebt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon bij wish bestellen, krijg je waarschijnlijk een rioolrat waar ze met een tondeuse wat vorm in hebben geschoren en een kunstgebitje met ruige tanden in hebben gezet.
Voor die ene keer in de vijf jaar dat ik ui wil neem ik wel zo'n bakje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vaak ook hooralleen uien niet, vind dat zo belachelijk duur. Betaal je 1,5e euro voor een bakje waar net een halve ui in zit terwijl je voor de helft van het geld een heel netje hebt
Bijzondere openingszin welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)asiel-de-kuipershoek![]()
![]()
!!!
quote:Bono is een Skinny zeugje en hier is afstand van gedaan.
Ziet er een beetje uit als een aangereden eekhoorn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
https://ikzoekbaas.dieren(...)asiel-de-kuipershoek![]()
![]()
!!!
Huh? Die snap ik nietquote:
Dat is echt 2 seconden werk, meeste werk zit in het vliesje er af krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind uien snijen een rotwerkje
Ze zijn zo leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een aangereden eekhoorn.
Ik ruik dan nog drie dagen uien aan mijn handen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt 2 seconden werk, meeste werk zit in het vliesje er af krijgen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Alleen vreten en schijten die skinny's nóg meer dan gewone cavia's.
Ik was ook ooit skinny. Afstand van gedaanquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Alleen vreten en schijten die skinny's nóg meer dan gewone cavia's.
Als ik ga koken als er iemand bij is ga ik juist veel meer moeite doen, heb ik ook altijd 38x meer afwas omdat ik dan bijvoorbeeld gesneden groenten allemaal in hun eigen bakje gooi ipv het gewoon vanaf de snijplank direct in de pan te gooienquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet koken als er iemand bij is. Als ik voor iemand kook dan wordt dat een zooitje. Hetzelfde heb ik met autorijden.
Schijt en vreet jij ook meer?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ook ooit skinny. Afstand van gedaan
Ik jank echt de ogen uit mijn kop, koop ik vrijwel altijd gesneden dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is echt 2 seconden werk, meeste werk zit in het vliesje er af krijgen
Sowieso, bordenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik ga koken als er iemand bij is ga ik juist veel meer moeite doen, heb ik ook altijd 38x meer afwas omdat ik dan bijvoorbeeld gesneden groenten allemaal in hun eigen bakje gooi ipv het gewoon vanaf de snijplank direct in de pan te gooien
Je kunt ze ook gewoon met zeep wassen erna he?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ruik dan nog drie dagen uien aan mijn handen.![]()
Bakjesgenot
Heb ik altijd met seksquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan ook niet koken als er iemand bij is. Als ik voor iemand kook dan wordt dat een zooitje. Hetzelfde heb ik met autorijden.
Precies. Ik heb zo'n hand-ding, werkt als een tierelierquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Uien gewoon pellen, door de helft snijden en een paar seconden in de keukenmachine.
2019 beldequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik kook gewoon bijna iedere dag uitgebreid en vaak eet er iemand mee en dan pak ik nog veel meer uit (heerlijk om iemand culinair te verwennen) en als ik echt geen zin heb om te koken ga ik wel uit eten.
Nee, werkt niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon met zeep wassen erna he?
Maar ik heb altijd rode uien, misschien dat die minder ruiken aan de handen ofzo?
Alleen de onderkant er af snijden, even pellen, doormidden hakken en dan gewoon snijdenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jank echt de ogen uit mijn kop, koop ik vrijwel altijd gesneden dus.
Koos zegt altijd dat hij het wel even snijdt dan, maar dat doet hij uiteindelijk nooit, dus die krijgt de tering maar als hij weer eens zeikt als ik het gekocht heb
Ik heb een staafmixer en zit ook zo'n bak bij met mesjes. Gebruik ik echt heel vaak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Ik heb zo'n hand-ding, werkt als een tierelier
Ik jank zelfs.bij bieslookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen de onderkant er af snijden, even pellen, doormidden hakken en dan gewoon snijden
Ik was mijn handen echt goed maar ruik het de volgende dag altijd weer aan mijn handen onder de douchequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, werkt niet.Dan moet je al handschoentjes dragen, maar dat is ook weer gedoe.
Dus ik koop wel een bakje.
Vreemd welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, werkt niet.Dan moet je al handschoentjes dragen, maar dat is ook weer gedoe.
Bij bieslook ja?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jank zelfs.bij bieslook
Ben gewoon hele gevoelig ofzo
Nog welquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De restaurants zijn nog allemaal open hoor.
Emoloquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik jank zelfs.bij bieslook
Ben gewoon hele gevoelig ofzo
Heel even je handen langs een stukje roestvrij staal halen en je ruikt niets meer aan je handen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo lang het nog duurt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De restaurants zijn nog allemaal open hoor.
Ja precies, datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was mijn handen echt goed maar ruik het de volgende dag altijd weer aan mijn handen onder de douche
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel even je handen langs een stukje roestvrij staal halen en je ruikt niets meer aan je handen.
Heb heel lang zo'n metalen knoflook zeepje gehad, hielp niets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel even je handen langs een stukje roestvrij staal halen en je ruikt niets meer aan je handen.
Ja dat is waar maar bij bijna bij alle restaurants hoef je maar te bellen en ze brengen het tot aan je voordeur.quote:
handen afwrijven aan rvs of chroom. hup geur weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ruik dan nog drie dagen uien aan mijn handen.![]()
Bakjesgenot
quote:
Werkt bij mij wel perfect zo'n ding.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb heel lang zo'n metalen knoflook zeepje gehad, hielp niets.
handen fawrijven aan rvs/chroom dus..quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was mijn handen echt goed maar ruik het de volgende dag altijd weer aan mijn handen onder de douche
ditquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Werkt bij mij wel perfect zo'n ding.
Bij de Griek hier kon je voor vijf euro mousaka halen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar bij bijna bij alle restaurants hoef je maar te bellen en ze brengen het tot aan je voordeur.
Heb ik dus gehad maar was niet enthousiast over het resultaat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
handen fawrijven aan rvs/chroom dus..
Gewoon niet gaan douchen dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik dus gehad maar was niet enthousiast over het resultaat.
Ruik het ook verder dan niet aan mijn handen hoor maar dan tijdens het douchen dan opeens wel.
ja zo'n rvs blokje hoef je niet eens te kopen. (de kraan van) je wasbak is voldoendequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ruik het ook verder dan niet aan mijn handen hoor maar dan tijdens het douchen dan opeens wel.
Eerste quarantaine hebben we eigenlijk vanaf het begin al aardig wat koks in onze eigen keukens laten koken, beetje als support naar hen toe ook en je leert die mensen op een leuke manier kennen zo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Griek hier kon je voor vijf euro mousaka halen.
Dit is van goud hier. Werkt dat ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo'n rvs blokje hoef je niet eens te kopen. (de kraan van) je wasbak is voldoende
Was dat blokje niet van papier-maché dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met mijn budget kan ik misschien de dame van de patatzaak vragen of ze hier een frikandelletje komt bakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste quarantaine hebben we eigenlijk vanaf het begin al aardig wat koks in onze eigen keukens laten koken, beetje als support naar hen toe ook en je leert die mensen op een leuke manier kennen zo.
Blowjob voor een kroketjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met mijn budget kan ik misschien de dame van de patatzaak vragen of ze hier een frikandelletje komt bakken
Kamper gespot.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is van goud hier. Werkt dat ook?
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kamper gespot.
probeer het
RVS / chroom schijnt het beste te werken.
Even langsgaan en vragen of jij haar catamaran mag afvullenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat een struise blondine die best leuk is
Bij struis moet ik hieraan denkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat een struise blondine die best leuk is
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij struis moet ik hieraan denken![]()
Is ook wel eens met sigaretten, colaflessen, dartpijltjes, kikkers en goudvissenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nou ja, het is beter dan een pingpongshow zullen we maar zeggen.
Naar gevoel is dat eigenlijk, alsof je met een lange naald in je buik kunt steken en dat je dan met een lange pppfffftttttt leeg loopt.quote:
dat zou serieus echt opluchtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar gevoel is dat eigenlijk, alsof je met een lange naald in je buik kunt steken en dat je dan met een lange pppfffftttttt leeg loopt.
Blokfluit voor het ventieltje houden en dan liedje een liedje twiedelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou serieus echt opluchten
zo even het ventieltje opendraaien
slaapliedjequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blokfluit voor het ventieltje houden en dan liedje een liedje twiedelen.
Respect.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
ze stonden er weer
22:01
De politie heeft vanavond toch nog ,,meerdere" mensen aangehouden na een onaangekondigd protest op het Plein in Den Haag. Eerder op de avond had de politie de aanwezigen op het plein al gesommeerd weg te gaan. Daar werd in eerste instantie gehoor aan gegeven, maar tegen 21.00 uur waren de demonstranten weer op het Plein. ,,De demonstranten hebben wij meermaals gevorderd om weg te gaan mét waarschuwing dat er anders een aanhouding zou volgen", aldus de politie.
Onder de aangehouden personen is ook Willem Engel van Viruswaarheid aldus jurist Jeroen Pols van de actiegroep. Volgens hem zijn er zeker vijf mensen aangehouden.
[ afbeelding ]
wat is dit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Respect.
ReVrouwLutie![]()
BOA-constrictors
indrukwekkendquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het burgerverzet tegen Marx Rutte!
quote:
En ze zijn zo te horen ook tegen de pedopartij, maar wat dat ermee te maken heeft begrijp ik ook niet helemaal.quote:
Dat is toch dat quan f kanon ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En ze zijn zo te horen ook tegen de pedopartij, maar wat dat ermee te maken heeft begrijp ik ook niet helemaal.
q-anon!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is toch dat quan f kanon ofzo
Heldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zat meer aan een religie met 10.000 euro inschrijfgeld te denken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel de uitgelezen tijd om een nieuwe religie te beginnen met al die gekkies in paniek wereldwijd, denk dat ik er ook een begin, iedereen krijgt 10.000 euro bij lidmaatschap, alle zweefteven voor US
waar kan ik mij inschrijven?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel de uitgelezen tijd om een nieuwe religie te beginnen met al die gekkies in paniek wereldwijd, denk dat ik er ook een begin, iedereen krijgt 10.000 euro bij lidmaatschap, alle zweefteven voor US
En uitschrijven wil ik ook meteen wetenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
En uitschrijven wil ik ook meteen weten
Jij bent helemaal geen zweefteefje, eerder het tegenovergestelde, jij mag op de troon naast me en je krijgt een rechterlijke rol omdat je goed-kwaad radar goed is ontwikkeld, inclusief groot zwaard om hoofden af te hakken.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
inclusief groot zwaard om hoofden af te hakken.
Kijk nou uit met wat je zegt, jouw hoofd is dan waarschijnlijk de eerste die sneuveltquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent helemaal geen zweefteefje, eerder het tegenovergestelde, jij mag op de troon naast me en je krijgt een rechterlijke rol omdat je goed-kwaad radar goed is ontwikkeld, inclusief groot zwaard om hoofden af te hakken.
[..]
Jij bent helemaal geen zweefteefje, eerder het tegenovergestelde, jij mag op de troon naast me en je krijgt een rechterlijke rol omdat je goed-kwaad radar goed is ontwikkeld, inclusief groot zwaard om hoofden af te hakken.
Moet toch eerst zieltjes winnen en kopen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik zat meer aan een religie met 10.000 euro inschrijfgeld te denken?
De hand die voert is altijd veiligquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk nou uit met wat je zegt, jouw hoofd is dan waarschijnlijk de eerste die sneuvelt
quote:
[..]
omdat je goed-kwaad radar goed is ontwikkeld
Soms denk ik wel eens dat jij vroeg in de ochtend ontbijt door een pakje echte boter naar binnen te happen.quote:
Doen alsof je heel erg exclusief bent win je ook veel zieltjes mee, ik ga denk ik gewoon voor 100.000 inschrijfgeldquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet toch eerst zieltjes winnen en kopen?
Denk dat je nog niet helemaal goed weet met wie je te maken hebtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hand die voert is altijd veilig
*uitstraling schrijft zich in*quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen alsof je heel erg exclusief bent win je ook veel zieltjes mee, ik ga denk ik gewoon voor 100.000 inschrijfgeld
Ik gebruik boter alleen bij het bakkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat jij vroeg in de ochtend ontbijt door een pakje echte boter naar binnen te happen.
Ok dan mag jij een superexclusief lid worden voor 10.000.000quote:
Van mijn eigen religie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok dan mag jij een superexclusief lid worden voor 10.000.000
Nee van die van mij natuurlijk he slimpie.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee van die van mij natuurlijk he slimpie.
quote:
Nee warm etenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Brownie ziet er goed uitafkoelen duurt lang
Ja. Ik vind dat echt heel erg kut. Het gevoel van uitbuiken. Dus ik eet best vaak een handje vol van het een of ander maar niet echt veel. Wel veel te veel vet en suikers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar gevoel is dat eigenlijk, alsof je met een lange naald in je buik kunt steken en dat je dan met een lange pppfffftttttt leeg loopt.
Weer thuis?quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ik vind dat echt heel erg kut. Het gevoel van uitbuiken. Dus ik eet best vaak een handje vol van het een of ander maar niet echt veel. Wel veel te veel vet en suikers.
Allang joh, ben zelfs al niet meer zo bruin.quote:
ik zie zo op tegen de winterquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Allang joh, ben zelfs al niet meer zo bruin.
Vanaf dinsdagmiddag, voelt als een eeuwigheid, heb nog een week verlof staan maar kan nergens heen. Terwijl ik juist zo hard weer weg wil. Ik weet, ben net thuis en ,mag niet klagen. Maar weg.
Een winterslaap zou een redelijk alteratief zijn
Dan zul je ook niet heel bruin geweest zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Allang joh, ben zelfs al niet meer zo bruin.
Vanaf dinsdagmiddag, voelt als een eeuwigheid, heb nog een week verlof staan maar kan nergens heen. Terwijl ik juist zo hard weer weg wil. Ik weet, ben net thuis en ,mag niet klagen. Maar weg.
Een winterslaap zou een redelijk alteratief zijn
Met een beetje geluk is het over 5 maanden weer een beetje aangenaam in het zonnetje. VIJF. VIJF maanden LTVDK!!quote:
LTVDK was toch #teamwinter ?quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het over 5 maanden weer een beetje aangenaam in het zonnetje. VIJF. VIJF maanden LTVDK!!
Jawel, eigenlijk was ik wel heel bruin. Geen idee heb ik sinds thailand dat mijn huid hee;l erg reageert op de zon. Maar trekt ook snel weer weg. Het is gewoon een beetje kut allemaal Engine.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dan zul je ook niet heel bruin geweest zijn![]()
![]()
Winterslaap heb ik ook wel zin in ja
En heb ook snel paar weken vakantie. Blijf maar gewoon thuis. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zoveel aan vind om te reizen nugedoe allemaal. Ik wacht wel even.
Geen idee, ik weet wel dat hij niet team natregenen is.quote:
hahahah true truequote:Op zondag 11 oktober 2020 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat hij niet team natregenen is.
Dat is een uitdaging als je per dag 3 uur wandelt en het per dag 22 uur regent.
En dan moet de winter nog komen....quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:27 schreef Koen66 het volgende:
Veel #teamwinter liefhebbers hier
Ik hoef niet altijd 30 graden, maar in Nederland is het veel te lang herfst
maandag over een week zit ik een weekje op de Veluwe.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was vanaf dinsdagmiddag weer in Nederland en begin maandag weer met werken, ik kan gewoon niet goed thuis zijn/ Ben blij dat ik maandag weer mag en zie op tegen de week die ik nog moet opnemen zonder dat ik dan mag reizen.
Ja dat is het ook. Maarja ik kan wel even zonder. Ben nu ook amper thuis dus maakt wat dat betreft weinig verschil. Maar zit nu in plekken als Terneuzen en Venloquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, eigenlijk was ik wel heel bruin. Geen idee heb ik sinds thailand dat mijn huid hee;l erg reageert op de zon. Maar trekt ook snel weer weg. Het is gewoon een beetje kut allemaal Engine.
ja maar als de winter nu eens echt winter is, ipv een 6 maanden durende verlengde herfstquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan moet de winter nog komen....
Hekel aan thuis zijn?quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik was vanaf dinsdagmiddag weer in Nederland en begin maandag weer met werken, ik kan gewoon niet goed thuis zijn/ Ben blij dat ik maandag weer mag en zie op tegen de week die ik nog moet opnemen zonder dat ik dan mag reizen.
Tuurlijk heb je er zin in, een week uit is luxe tegenwoordig, Ik heb ook intens genoten van een weekendje Valkenburg dit jaar, wordt vast fijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maandag over een week zit ik een weekje op de Veluwe.
Is niet veel maar heb er wel zin in
Neeeeee! oook, dat spijt me zo, ik doe eigenlijk alleen no tetris vandaag heel even op AC en Zelda gekeken En je zei nog dat je het leuk zou vinden als ik langs zou komenquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Maarja ik kan wel even zonder. Ben nu ook amper thuis dus maakt wat dat betreft weinig verschil. Maar zit nu in plekken als Terneuzen en Venlo![]()
![]()
Je hebt m'n verjaardag gemist in animal crossing![]()
daarom, we zullen het ermee moeten doenquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je er zin in, een week uit is luxe tegenwoordig, Ik heb ook intens genoten van een weekendje Valkenburg dit jaar, wordt vast fijn.
Bij gebrek aan bete.
Ik heb speciaal 5 dagen tussen einde reis en begin werken gelaten. En eerlijk is eerlijk vraag ik me er achteraf ook af of ik er goed aan heb gedaan. Ik kon me niet overal aan de maatregelen houden. Maar als ik niet af en toe zulke uitspattingen kan doen ga ik ook al langzaam dood Denk niet dat veel mensen dat begrijpen en me dus zo'n kut vinden die ging reizen tijdens een pandemie.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom, we zullen het ermee moeten doen
Mensen kijken je toch al aan alsof je eigenhandig half NL hebt besmet als je zegt dat je naar het buitenland op vakantie bent geweest
Ook op Fok hier roept het vaak gemengde reacties opquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal 5 dagen tussen einde reis en begin werken gelaten. En eerlijk is eerlijk vraag ik me er achteraf ook af of ik er goed aan heb gedaan. Ik kon me niet overal aan de maatregelen houden. Maar als ik niet af en toe zulke uitspattingen kan doen ga ik ook al langzaam dood Denk niet dat veel mensen dat begrijpen en me dus zo'n kut vinden die ging reizen tijdens een pandemie.
Ja had ik ook leuk gevondenquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neeeeee! oook, dat spijt me zo, ik doe eigenlijk alleen no tetris vandaag heel even op AC en Zelda gekeken En je zei nog dat je het leuk zou vinden als ik langs zou komen
Ik snap jequote:Op zondag 11 oktober 2020 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb speciaal 5 dagen tussen einde reis en begin werken gelaten. En eerlijk is eerlijk vraag ik me er achteraf ook af of ik er goed aan heb gedaan. Ik kon me niet overal aan de maatregelen houden. Maar als ik niet af en toe zulke uitspattingen kan doen ga ik ook al langzaam dood Denk niet dat veel mensen dat begrijpen en me dus zo'n kut vinden die ging reizen tijdens een pandemie.
Ik kan naar Hoogezand.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:44 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blij dat ik ook binnenlands ‘ver’ kan reizen zonder gezeik.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan naar Hoogezand.
Heel gedoe in mijn duurste hotel Begreep het probleem niet en die gast maar vragen of ik ook onder een andere naam kon hebben geboekt. ik steeds nee zeggen. Zei hij naja ik heb hier wel een booking met dezelfde voornmaam maar de achternaam s niet Hoogezand
Ik ben de weg kwijtquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan naar Hoogezand.
Heel gedoe in mijn duurste hotel Begreep het probleem niet en die gast maar vragen of ik ook onder een andere naam kon hebben geboekt. ik steeds nee zeggen. Zei hij naja ik heb hier wel een booking met dezelfde voornmaam maar de achternaam s niet Hoogezand
Geboorte plaats in je paspoort. Hij dacht dacht dat dat mij n achternaam was.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geboorte plaats in je paspoort. Hij dacht dacht dat dat mij n achternaam was.
Trusten schatjes, extra kusje voor Engine omdat verjaardag gemist
Nu snap ik het.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
mja, ik snap het wel beetje hoor(tegelijkertijd heb ik ook wel beetje iets van, joh nederland kent ook genoeg intressante plekken); alleen zou ik het zelf gewoon niet doen maar dat heeft weer met mij te maken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapenquote:
quote:
Grotere kans dat ik wel de jackpot heb gewonnen dusquote:Op zondag 11 oktober 2020 06:40 schreef Karzai het volgende:
Even de staatsloterij checken, tientje "gewonnen"
Helaasquote:Op zondag 11 oktober 2020 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grotere kans dat ik wel de jackpot heb gewonnen dus
Vanaf 12:00 lockdownquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:23 schreef crv het volgende:
Ochtend is prima begonnen, al 7 flesjes bier leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in Italie is het weer veel hoesten op het momentquote:
Was zonnig maar betrekt nu een beetje hierquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:23 schreef crv het volgende:
Ochtend is prima begonnen, al 7 flesjes bier leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nederland moet op slotquote:
alsof ze zich dan wel gedragenquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:37 schreef crv het volgende:
[..]
Nederland moet op slot
Mensen kunnen zich niet gedragen daar
Truequote:
Als jij een tosti ijzer, brood en ham hebtquote:
Tosti tussen zijn handen ne warm wrijven ?quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet vraag maar aan je beide handen
Dat valt allemaal wel meequote:Op zondag 11 oktober 2020 09:37 schreef crv het volgende:
[..]
Nederland moet op slot
Mensen kunnen zich niet gedragen daar
Haggis is een type vleesgerecht gemaakt van schapen-hart, long en lever, vermalen met dierlijk vet (reuzel), ui, havermout, peper, zout, kruiden en bouillonquote:
Wat een luxequote:Op zondag 11 oktober 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
Net even heerlijk liggen tukken op de bank
Die kleine ligt naast me in bed en wil ook ontbijt op bed zegt zequote:Op zondag 11 oktober 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je koos of die kleine beter africhten
was beter in mn kooi gedoken. Ben nu gebroken. Die banken zijn niet zo comfortabel hier.quote:
quote:[..]
Die kleine ligt naast me in bed en wil ook ontbijt op bed zegt ze![]()
![]()
![]()
Eens Koos bellen
Hehe eindelijk iemand die het zegt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee
Mooie framing van politiek wel, de bevolking de schuld geven van een virulent virus qua verspreiding
Crap!quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was beter in mn kooi gedoken. Ben nu gebroken. Die banken zijn niet zo comfortabel hier.
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/898094793932341/
Nicequote:Op zondag 11 oktober 2020 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Crap!
En ontbijt wordt geregeld inmiddels voor ons
zo een van gisteren?quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik een hondje had
Tosti JR style?quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:27 schreef Karzai het volgende:
smurpak aan vuil even weggebracht
ik doe mooi de verwarming aan
tosti zit in het ijzer
Die zaten niet in de droom. Ik woonde ook ineens weer in m'n oude huis dus het was sowieso een beetje raar allemaal.quote:
Klinkt als prima vermaak op de zondag.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de discussie aangegaan met viruswappies van de lokale facebookgroep. Zo'n spijt.
Waar?!quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Fuck heeeeeey wat een lekker nazomerweer hier, koffie erbij, zingende vogels, helemaal prima
M'n bloeddruk joh.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt als prima vermaak op de zondag.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Gaat vandaag weer een uitdaging zijn om droog te blijvenquote:Op zondag 11 oktober 2020 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat hij niet team natregenen is.
Dat is een uitdaging als je per dag 3 uur wandelt en het per dag 22 uur regent.
Winter alleen als het vriest terwijl er een flink pak sneeuw ligt en een strakblauwe lucht isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |